خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار انتخابات > پاکبان شهرداری رشت نفر پنجم انتخابات شورا شد + عکس

پاکبان شهرداری رشت نفر پنجم انتخابات شورا شد + عکس

پاکبان شهرداری رشت نفر پنجم انتخابات شورا شد 

محمدحسن علیپور تحصیل کرده روابط عمومی در مقطع کارشناسی است که از چند سال پیش تاکنون با عنوان پاکبان شهرداری رشت مشغول کار است.

محمد حسن علیپور با ۱۸۸۱۵ رای نفر پنجم انتخابات شورای شهر رشت شد.

گفتگو با محمدحسن علیپور نفر پنجم انتخابات شورای شهر رشت

او قبل از اینکه به سوالات پاسخ دهد آیه ای از قرآن کریم را خواند و بعد آن را در جیبش گذاشت و گفت کلام خدا آرام کننده دلهاست.

خودتان را کامل معرفی کنید؟ بنده محمد حسن علیپور دارای مدرک لیسانس روابط عمومی هستم. ۴۲ ساله ام و هفده سال است که شغلم پاکبانی است. ۲۲۲ سال است که در یک خانه استیجاری واقع در حمیدیان زندگی میکنم و خداوند یک پسر به من عطا کرده است.

با چه هدفی خودتون رو کاندید کردید؟ بنده با عنایت به خدای متعال در این راستا ورود کردم و در خودم این توانایی را دیدم که از شان و منزلت مردم دفاع کنم و مشکلاتشان را به گوش مسوولین برسانم.

چه برنامه هایی برای شورا دارید؟ در چهار دوره از شورای رشت همیشه جنجال بوده است. باید اول در شورا همدلی بوجود بیاوریم و بعد تخصص در شورا ایجاد شود. و کسانی که میتوانند به قشر ضعیف برسند در یکسو و کسانی که در امر ساخت و ساز و عمرانی هستند در سوی دیگر کار کنند. اینگونه تخصص ها تقسیم میشود و مردم به حق خود خواهند رسید. مطلب دیگر در انتخاب شهردار است باید وقتی به یک شهردار اتفاق نظر می‌کنند آن را حمایت کنند نه اینکه مدام او را مورد استیضاح قرار دهند. این استیضاح ها و کش و قوس‌ها به کارگران ضربه میزند.

تعریف شورا از نظر شما چیست؟ شورا همان تعریفی را دارد که در قانون آمده است و باید همان را به مردم گفت. بعضی ها شغل میخواهند از اعضای شورا ایا باید دید در توان شورا است که اشتغال زایی کند. مثلا شهردار کل کارهای خدماتی را به بخش خصوصی داده است این سبب میشود هر شش ماه کارگران با تعویض شرکتها و پیمانکارها سردرگم و بلاتکلیف شوند. بنده با پرداخت به موقع حقوق کارگران موافقم چه بخش خصوصی باشد چه نباشد. مهم پرداخت به موقع حقوق است.

شما نماینده کدام قشر هستید؟ بنده نماینده پاکبان ها و اقشار آسیب پذیر هستم.

چند ستاد دارید؟ هیچ ستادی ندارم فقط همین‌جا است و تا کنون ۱۰ هزار پوستر و کارت چاپ کردم که آن هم به همت دوستان پاکبان بود. امیدم به خداست اگر مردم به من رای دادند که نماینده‌شان خواهم بود و جانم را برایشان می‌گذارم و اگر هم رای نداند باز هم تشکر میکنم و بر می‌گردم به همان شغل پاکبانی و کوچه هایشان را جارو میزنم.

پیشنهاد برای شرکت در ائتلاف به شما داده شده ؟ بله اما من خودم قبول نکردم زیرا نمی‎خواهم بدهکار کسی باشم و مستقل وارد شدم.

و حرف اخر با مردم ؟ من می‌خواستم مدافع حرم شوم اما این سعادت نصیبم نشد و گفتم همه جا میتوان از مردم دفاع کرد پس تصمیم گرفتم به دفاع از مردم مظلوم و قشر کارگر به صحنه انتخابات بیایم. همه مردم شهر خواهران و برادران من هستند و من چیزی جز شادی و رضایتشان از خدا نمی‎خواهم.

 

گردآوری: حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

درمان افسردگی با خوردن ماهی

نتایج تحقیقات گوناگون عنوان می کند که مصرف مواد غذایی از جمله ماهی می‌تواند در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *