خانه > اخبار ایران و جهان > پرسپولیس صعود کرد و حریف لخویای قطر شد

پرسپولیس صعود کرد و حریف لخویای قطر شد

به گزارش “ورزش سه”، لخویا در گروه دوم مسابقات منطقه غرب آسیا قرار دارد و با توجه به اینکه ۱۱ امتیازی شد و نزدیک ترین رقیب این تیم استقلال خوزستان با ۸ امتیاز است، که در دیدار مستقیم بازی را در قطر به آنها واگذار کرده، قطعا با هر نتیجه ای که در دیدارهای فردا به دست بیاید به عنوان تیم اول به مرحله حذفی مسابقات صعود می کند.

لخویای قطر حریف بعدی پرسپولیس شد
با توجه به مشخص شدن شرایط گروه چهارم مسابقات و اینکه تیم های گروه های دوم و چهارم باید در مقابل هم قرار بگیرند، لخویا حریف بعدی پرسپولیس در مرحله حذفی خواهد بود و در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف این تیم می رود.
لخویا با توجه به صدرنشینی در دیدار رفت که روزهای دوم و سوم خرداد ماه برگزار می شود به آزادی خواهد آمد و برابر پرسپولیس قرار می گیرد و در دیدار برگشت که روزهای نهم و دهم خرداد ماه پیگیری می شود، سرخپوشان میزبان قهرمان لیگ قطر خواهند بود تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی مشخص شود.
گفتنی است تیم الهلال که در گروه چهارم همراه با پرسپولیس قرار گرفته بود نیز قهرمان لیگ عربستان شده بود و شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دو بازی رفت و برگشت به دو تساوی یک بر یک و بدون گل در ورزشگاه سلطلان قابوس مقابل این تیم دست یافتند. لخویا دومین قهرمانی است که در منطقه غرب آسیا برابر پرسپولیسی قرار می گیرد که سه هفته پیش از پایان رقابت ها قهرمانی خود را در لیگ ایران قطعی کرده بود. البته لازم به ذکر است که نماینده ایران دیگر مجبور نیست که در کشور ثالث میزبان نماینده قطر باشد و ورزشگاه آزادی می تواند برای سومین بار میزبانی سرخپوشان را به خود ببیند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *