خانه > روانشناسی > چیزهایی که آقایون هرگز به آن اعتراف نمی کنند

چیزهایی که آقایون هرگز به آن اعتراف نمی کنند

همه میگن خانوما خیلی پیچیده هستن اما آقایون چی؟ آقایون هم اسرار و پیچیدگی هایی دارن که یک خانوم نمیتونه هیچوقت حدسشون رو بزنه. یکی از پیچیدگی هاشون اینه که هرگز به بعضی چیزها اقرار نمیکنن مثل موارد زیر:

چیزهایی که آقایون هرگز به آن اعتراف نمی کنند

بلد نیستم این کارو انجام بدم

برای آقایون خیلی مهمه که در نگاه خانومشون یک مرد واقعی دیده بشن. به خاطر همینه که هر کاری انجام میدن حتی اگه بدونن توی اون کار ممکنه موفق نشن. اون ها نیاز دارن که در مقابل همسرشون قوی و باهوش باشن حتی اگه بلد نباشن که سشوار رو چجوری باید درست کنن.

وقتی سوال های سخت میپرسی نظری ندارم

خانم ها علاقه خیلی زیادی به پرسیدن سوال هایی مثل “آیا من چاق هستم؟” دارن و این سوال رو وقتی قیافه مظلوم و ناراحت به خودشون میگیرن میپرسن. نمیشه توضیح داد که مردها چقدر از جواب دادن به این سوال ها بدشون میاد. اون ها متوجه میشن که این لباس خانوم رو چاق نشون میده اما باز هم شروع به تعریف و تمجید میکنن چون نمیخوان با سوالات خانوم مواجه بشن.

تواناییش رو ندارم

یکی از ویژگی های مردها که همه میدونیم اینه که همیشه رقابت میکنن. اونا خودشون رو با دوستانشون مقایسه میکنن و دوست ندارن اشتباهاتشون رو بپذیرن. یه مرد هیچوقت حاضر نمیشه در مقابل خانومی اعتراف کنه که توانایی انجام دادن کاری رو نداره.

حسودیم میشه

بیشتر مردا دوست ندارن تو بعضی موارد احساسشون رو بیان کنن. مثلا وقتی همسرشون با یک آقا صحبت کنه از درون حس حسادت اذیتشون میکنه ولی هیچوقت به این احساسشون اعتراف نمیکنن.

ما رفتار شما رو به دقت موشکافی میکنیم

اگه یک مرد شما رو به رستوران دعوت کرد توی رفتارتون مراقب باشید چون به دقت موشکافی میشید. وقتی لبخند میزنه و لطیفه تعریف میکنه یعنی جذبتون شده.

ما تعریف و تمجید رو دوست داریم

یه باور سنتی میگه که همیشه مردها باید تعریف و تمجید کنن. اما اونا هم دوست دارن که ازشون تعریف بشه. اون ها هم به اندازه ما خانوم ها کلمات محبت آمیز رو دوست دارن و همین کلمات میتونه خیلی چیزها رو توی زندگی تغییر بده. اونا هم دوست دارن بدونن آیا لباسی که پوشیدن مناسب هست یا نه.

ما به بعضی چیزهای دخترونه علاقه داریم

درسته آقایون هم مثل خانوما دوست دارن ناخونای مرتب و دستای لطیفی داشته باشن. حتی گاهی اوقات دوست دارن برنامه های تلویزیونی دخترونه تماشا کنن.

من میترسم

یکی از خصوصیات مردا اینه که هیچوقت از ترساشون نمیگن. اما هر کسی تو زندگیش فوبیا داره. مردها هیچوقت نمیگن که از تاریکی یا از سوسک میترسن چون نمیخوان ضعفشون رو نشون بدن.

من احساساتم رو پنهان میکنم

یک فیلم رمانتیک که اشک هر دختری رو درمیاره مطمئنا روی مردها هم تاثیرات خودش رو میزاره. اما تنها تفاوتشون با خانوما اینه که هنگام تماشای فیلم احساسشون رو پنهان میکنن. در حالی که ادعا میکنن که این فیلم خیلی احمقانه ست.

این ها یکسری از مواردی بود که مردها ابراز کردنشون رو دوست ندارن و این در درک این که مردها هم به اندازه زن ها قلبشون نیاز به عشق و محبت داره کافی است.

منبع:bedunim.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

آیا چپ دست ها باهوش تر اند؟

آیا چپ دست ها باهوش تر اند؟ حدود ۱۰ درصد جمعیت جهان چپ دست هستند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *