خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار ورزشی > کاوه رضایی بخاطر نامزدش پرسپولیسی می شود؟

کاوه رضایی بخاطر نامزدش پرسپولیسی می شود؟

کاوه رضایی بخاطر نامزدش پرسپولیسی می شود؟

کاوه رضایی همچنان سرگردان میان استقلال و پرسپولیس

کاوه رضایی که فصل گذشته تا پای قرارداد با پرسپولیس هم رفت، برای فصل بعد هنوز برنامه اش را مشخص نکرده است.

این روزها شایعات زیادی درباره حضور کاوه رضایی در تیم پرسپولیس مطرح شده است. شایعاتی که برخی از آنها مربوط به ازدواج این بازیکن استقلال با فرنوش شیخی بازیکن تیم ملی والیبال بانوان است که یک پرسپولیسی دو آتشه است و در صفحه اینستاگرامش پست های زیادی در طرفداری از تیم پرسپولیس داشته است.

اما ماندن کاوه رضایی در استقلال بستگی به اتفاقاتی دارد که در روزهای آینده می افتد و برخورد مدیریت باشگاه با این بازیکن. اگرچه کاوه رابطه بسیار خوبی با علیرضا منصوریان دارد اما رقم قراردادش هم برایش مهم است و حتما آن را بالاتر خواهد برد. از طرفی هم مدیر باشگاه گفته که امتیاز خاصی برای کاوه رضایی و امید ابراهیمی در نظر نخواهد گرفت و این کلنجار رفتن ها قطعا می تواند او را حساس کند.

کاوه رضایی فصل قبل هم تا پای قرارداد با باشگاه پرسپولیس رفت و تنها به خاطر پنجاه، شصت میلیون تومان قرارداد نبست و جذب باشگاه استقلال شد و باید دید در فصل جدید دو باشگاه بزرگ پایتخت چه برنامه ای برای جذب او دارند.

البته این نکته همیشه برای بازیکنانی که در یکی از دو تیم پایتخت توپ می زنند مهم بوده است که سعی کنند به این سادگی ها به تیم رقیب نروند چون از عواقب آن و حساسیت بسیار هوادارن به این موضوع خبر دارند. این حساسیت قطعا درباره کاوه رضایی اگر بخواهد تصمیم به رفتن بگیرد خیلی بیشتر خواهد بود چرا که او یکی از بهترین فصلهای فوتبالش را در استقلال پشت سر گذاشته و واقعا در نیم فصل دوم نقش کلیدی ای برای این باشگاه داشته است و تا جایی که باشگاه بتواند او را راضی کند بعید است به تیم رقیب برود.

منبع: khabaronline.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

حمایت تمام قد چهره معروف فوتبال از مهدی یراحی

حمایت تمام قد چهره معروف فوتبال از مهدی یراحی مسعود شجاعی چهره معروف فوتبال و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *