خانه > مذهبی > متفرقه دینی > یکی از بهترین اعمال برای تقرب به خدا

یکی از بهترین اعمال برای تقرب به خدا

آیت‌الله محمدی گلپایگانی در حاشیه مراسم رونمایی از لوسترهای صحن حضرت زهرا(س) اظهار کرد: حدود دو هفته قبل و در ایام مبعث در کربلا و نجف حضور یافتم و توفیق بازدید از حرم حضرت زهرا(س) ر اداشت که البته سال گذشته نیز بازدیدی از این صحن انجام داده بودیم اما در مقایسه نسبت به فعالیتهای انجام گرفته تغییرات بنیادینی را ملاحظه کردیم.
یکی از بهترین اعمال برای تقرب به خدا

وی افزود: ساخت و ساز در صحن حضرت زهرا(س) نسبت به سال گذشته پیشرفت بسیاری داشته و این مهم قابل تحسین است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: ماندگارترین و پربرکت‌ترین عمل برای تقرب به خدا خدمت به اهل‌بیت(ع) است. چرا که یک سرمایه غیر از عبادات وجود دارد و آن هم محبت به امیرالمومنین(ع) و خاندان ایشان است.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی بازسازی عتبات عالیات را یکی از راه‌های ابراز ارادت به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) دانست و گفت: یقینا در روز مبادا اهل‌بیت(ع) دست کسانی را که در این باره قدم برداشته‌اند خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از افرادی که در صحن حضرت زهرا(س) فعالیت دارند با وضو و با تقرب به اهل‌بیت(ع) به طور شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و اخلاص در عمل آنها موج می‌زند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری اظهار کرد: یقینا در روز مبادا آن زمانی که هیچ کس کاری برای آدم انجام نمی‌دهد همین امیرالمومنین(ع) و خاندان پاک او دست انسان را خواهند گرفت.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی افزود: قطعا این دستگیری نسبت به آنهایی که خدماتی را برای اهل‌بیت(ع) انجام داده‌اند قابل توجه خواهد بود.

وی گفت:‌امیدواریم این عمل خیر انجام گرفته در عتبات عالیات که یادگاری محسوب می‌شود تا قرنها باقی بماند و آثار خیر و ثوابش برای ستاد بازسازی عتبات عالیات نوشته شود، چرا که تمامی خادمان فعالیت‌کننده در ستاد بازسازی عتبات عالیات در ثواب زائران شریک هستند.

منبع:دعبل

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

۱۳ پرسش و پاسخ جالب درباره امام زمان و نیمه شعبان

سوالات متداول در مورد امام زمان  با توجه به نزدیک شدن به نیمه شعبان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *