خانه > سرگرمی > ۵ اپلیکیشن حرفه ای برای ویرایش عکس

۵ اپلیکیشن حرفه ای برای ویرایش عکس

در دنیای امروز همه از گوشی های هوشمند استفاده میکنند و کیفیت دوربین های موبایل برایشان اهمیت زیادی دارد. در واقع عکس گرفتن، اضافه کردن فیلتر و کاهش و افزایش وضوح تصویر بخشی از روزمره ی مردم شده است.
5 اپلیکیشن حرفه ای برای ویرایش عکس
زمان هایی بود که فقط عکاسان حرفه ای از برنامه های ویرایش تصویر استفاده میکردند ولی اکنون با پیشرفت تکنولوژی تعداد برنامه های ویرایش عکس، افزایش یافت و رایگان در اختیار کاربران قرار گرفت همچنین کار با آنها برای عموم نیز راحت شد. در اینجا لیستی از اپلیکیشن های اندرویدی حرفه ای برای ویرایش تصاویر که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد را معرفی میکنیم.
Aviary

بهترین نکته درباره ی این اپلیکیشن استفاده ی آسان و رابط کاربری خوب است. شاید ویرایش عکس ها در برخی برنامه های بسیار سخت باشد ولی در این اپلیکیشن به راحتی میتوانید این کار را انجام دهید و سرگرم شوید. همچنین دارای قابلیت های زیادی مثل از بین بردن قرمزی چشم، از بین بردن لکه ها و سفید کردن دندان ها است که شاید برایتان جذاب باشد.

  5 اپلیکیشن حرفه ای برای ویرایش عکس

Photo Lab

تعداد کمی از کاربران با این اپلیکیشن آشنا هستند و از آن استفاده میکنند. اما لازم به ذکر است که بگوییم این اپلیکیشن برای ویرایش عکس، فوق العاده عالی است. دارای صد ها فیلتر و قاب است که میتوانید از آن استفاده کنید همچنین قابلیت مونتاژ ایجاد افکت های جدید را نیز دارد. این برنامه رایگان در اختیارتان قرار دارد ولی نکته ای که لازم است بگوییم این است که این اپلیکیشن مبتنی بر اینترنت است و برای استفاده از آن باید اینترنت خوبی داشته باشید.

5 اپلیکیشن حرفه ای برای ویرایش عکس

Photo Editor Pro

این اپلیکیشن به خوبی شناخته شده است و کاربران زیادی از آن استفاده میکنند. تمامی ویرایش های ضروری برای ایجاد یک تصویر خوب را میتوانید در این اپلیکیشن پیدا کنید. در این اپلیکیشن نیز میتوانید فیلتر خود را بسازید و به عکس اضافه کنید. این برنامه کاملاً رایگان است و حتی خرید درون برنامه هم ندارد. در نتیجه میتوانید از قابلیت های حرفه ای آن بهره مند شوید.

5 اپلیکیشن حرفه ای برای ویرایش عکس

PicsArt

این اپلیکیشن ویرایش عکس، مدام در حال بروز رسانی است در نتیجه همیشه بهترین امکانات و قابلیت ها را به کاربران ارائه میکند. همچنین دارای محیطی زیباست که نمیتوانید آن را نادیده بگیرید. برای تنظیمات نور، وضوح تصویر و تنوع فیلتر ها میتوانید روی آن حساب کنید. علاوه بر این ها میتوانید با این اپلیکیشن به ساخت تصاویر انیمیشنی یا فایل های gif بپردازید. حالت DrawCam نیز سبک جدیدی از عکاسی را برایتان ارائه میکند که با استفاده از آن میتوانید هنگام عکاسی به ویرایش تصویر نیز بپردازید.

5 اپلیکیشن حرفه ای برای ویرایش عکس

Adobe Photoshop Lightroom

برنامه های Adobe بهترین دوست همه ی ماست که در زمینه ی ویرایش عکس هم برنامه ای ارائه کرده است. این برنامه با Adobe Photoshop بسیار متفاوت است و قابلیت هایی مثل سه بعدی کردن متن و تصاویر یا اصلاح فریم های ویدیویی را ندارد. به کمک این برنامه میتوانید فایل های RAW که با دوربین های DSLR یا گوشی های هوشمندتان تهیه کردید را ویرایش کند. این اپلیکیشن نیز مانند دیگر برنامه های Adobe مدام بروز رسانی شده و امکانات جدیدی به کاربران ارائه میکند. ولی مهم ترین ویژگی آن توانایی ویرایش و اعمال جلوه های متععد بر فایل های RAW است که برای عکاسان مبتدی گزینه ی خوبی برای ویرایش عکس است.

5 اپلیکیشن حرفه ای برای ویرایش عکس
منبع:سخت افزار

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *