خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اقتصادی > قیمت هر کیلو زعفران خوب چقدر است؟

قیمت هر کیلو زعفران خوب چقدر است؟

عضو شورای ملی زعفران از ثبات قیمت زعفران در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون قیمت هرکیلوگرم زعفران حداقل ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و حداکثر ۵ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است.

قیمت هر کیلو زعفران خوب چقدر است؟
علی حسینی وضعیت بازار زعفران را مطلوب توصیف کرد و اظهارداشت: خوشبختانه در حدود ۲ ماه اخیر قیمت این محصول به ثبات رسیده و نوسان چشمگیری نداشته است.

وی اضافه کرد: این اتفاق هم به نفع صادرات و هم به نفع تولید طلای سرخ کشور است.

عضو شورای ملی زعفران حداقل قیمت طلای سرخ را در حال حاضر ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و حداکثر قیمت آن را ۵ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان اعلام کرد.

حسینی با بیان اینکه افزایش قیمت زعفران بیش از این میزان به ضرر کشاورزان و تولید است، گفت: قیمت زعفران باید منطقی باشد، ما باید تلاش کنیم که قیمت‌ها از میزان فعلی هم پایین‌تر بیاید و منطقی‌تر شود به اعتقاد بنده قیمت منطقی زعفران کیلویی حداقل ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و حداکثر  ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: با افزایش تولید در واحد سطح می‌توانیم قیمت محصول را کاهش دهیم و به این ترتیب هیچ کشوری حداقل تا ۱۰ الی ۲۰ سال آینده قادر به رقابت با ما نخواهد بود.

حسینی درباره میزان صادرات زعفران از کشور در سال جاری نیز افزود: متاسفانه گمرک آمار صحیح و به موقع در این زمینه به ما ارائه نمی‌کند. ‌

منبع:افکار نیوز

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

میزان یارانه ۱۴۰۳ چقدر است ؟

میزان یارانه در ۱۴۰۳ تعیین تکلیف شد عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: طبق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *