خانه > اخبار ایران و جهان > نقشه سیاه یک زن برای دکتر دندان پزشک

نقشه سیاه یک زن برای دکتر دندان پزشک

یک زن با ایفای نقش خانم دکتر توانست دندانپزشکی را فریب دهد و پول میلیونی به جیب بزند.

نقشه سیاه یک زن برای دکتر دندان پزشک

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: با تلاش مأموران آگاهی استان قم زنی که با جعل عنوان پزشک متخصص قلب از یک دندانپزشک یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

 

سرهنگ احمد کرمی گفت: با طرح شکایت یک دندانپزشک مبنی بر اینکه فردی پس از چندین بار مراجعه به مطب دندانپزشکی و معرفی خود به عنوان متخصص قلب مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی گفت: متهم همسرش را نیز مهندس کامپیوتر معرفی و با کسب اطلاعات شخصی از منشی دندانپزشک با داشتن مهارت در زمینه ارائه اطلاعات پزشکی و معرفی چند تن از پزشکان برجسته قلب کشور و ادعای شاگردی آن‌ها، خود را پزشک متخصص قلب معرفی کرده است.

 

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: متهم که خود را شاگرد یک پزشک متخصص معروف کشور معرفی می‌کند، اعلام داشته این متخصص برای تأسیس کلینیک قلب در ایران نیاز مالی مبرم به مبالغی وجه دارد ولی به دلیل حفظ آبرو امکان مکالمه مستقیم با شما را ندارد و شاکی نیز به دلیل رفاقت دیرینه خود با پزشک متخصص معروف به متهم اعتماد کرده و در مراحل مختلف در مجموع حدود ۱۲۰ میلیون تومان به وی پرداخت می‌کند.

 

وی گفت: در ادامه دندانپزشک پس از مواجهه با بدعهدی‌های متهم به کلاهبرداری پی برده و پرونده به دستور مرجع قضائی به پلیس آگاهی استان ارجاع داده می‌شود.

 

سرهنگ کرمی افزود: سرانجام با انجام اقدامات پلیسی نامبرده در یکی از استان‌های شمالی شناسایی و پس از دستگیری صراحتاً به بزه انتسابی و غصب عنوان پزشک قلب و کلاهبرداری اعتراف و سر انجام با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

منبع:r​okna.‎​ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال پنجشنبه گذشته، خبری مبنی بر ابلاغ حکم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *