خانه > زناشویی > ایده هایی طلایی برای خوشحال کردن شوهر

ایده هایی طلایی برای خوشحال کردن شوهر

بهترین راه های شاد کردن شوهر

آخرین باری که به همسرتان احساس خاص بودن داده اید، چه زمانی بود؟ همسر شما مرد زندگی شماست، کسی که در غم و شادی شما شریک و همراه است. او پدر فرزندان شماست. چه تازه عروس باشید یا مادری با چند فرزند، راه هایی وجود دارد که می توانید همسرتان را شاد کنید و به او احساس خاص بودن دهید. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، ما به شما می گوییم…شاد کردن شوهر

شاد کردن شوهر

اینکه ما خانم هستیم و احساسات لطیف و حساسی داریم و مدام باید از طرف شوهرمان تامین عاطفی و احساسی بشویم درست است اما این مسئله باعث نمی شود همسرمان به حکم مرد بودنش از این احساسات و عاطفه مبرا و بی نیاز باشد.
روش شاد کردن شوهر

روش شاد کردن شوهر

در نتیجه ما هم باید به نوبه خود برای تامین عاطفه مرد و شادی او دست به کار شده و موجبات شادی و خوشحالی او را فراهم کنیم. شادی و خوشحالی که با روش هایی قابل اجراست و ما به چند مورد از آن اشاره می کنیم:

• غذای مورد علاقه شوهرتان را بپزید
بیشتر آقایان به غذای خود اهمیت زیادی می دهند. در صد بالایی از دعوای بسیار ساده اما ماندگار زن و شوهر سر غذایی است که یا به درستی پخت نشده و یا به موقع آماده نبوده و این اتفاق به راحتی توانسته باعث ایجاد مشکلات و دعواهای زیادی شود. اما اگر شما گاهی اختصاصی و برای شخص همسرتان غذایی خوشمزه و مورد علاقه او با تمام مخلفاتش را آماده کنید باعث خوشحالی او شده اید.

• دائم کنارش نباشید
در مسیر سر کار تا خانه دائم به این موضوع فکر می کرده که هر چه زودتر به خانه برسد و برنامه مورد علاقه خود را از تلویزیون ببیند اما شما با این انتظار که باید بنشیند و با شما گفتگو کند و دائم به شما توجه نشان دهد نقشه های او را نقش بر آب کرده و اسباب ناراحتی اش را فراهم کرده اید. اما اگر به جای این انتظار ساعتی او را در خلوتش خودش تنها گذاشته تا او هم به علایقش برسد نه تنها احترام خود را حفظ کرده بلکه باعث شدید او به برنامه دلخواهش رسیده و از لحاظ روانی آرامش پیدا کند.

با این جمله که “عزیزم! تا شما توی این یک ساعت تلویزیون نگاه می کنی منم به کارهام می رسم تا بعدش مفصل با هم صحبت کنیم و شام بخوریم” او را خوشحال کرده و خیالش را آسوده کرده اید که هم شما را دلخور نکرده و هم به برنامه مورد علاقه اش رسیده است.

• خانواده اش را در شادی هایتان شریک کنید
اگر برای همسرتان قصد گرفتن جشن تولد دارید خانواده اش را هم در این شادی شریک کنید. جلوی او از پدر و مادرش تشکر کنید که چنین پسری را با ویژگی های بی نظیر تربیت کرده اند. این کار هم باعث شادی مضاعف همسرتان شده و هم محبت خانواده اش به شما جلب گردیده است.
همسرتان هرگز این محبت و برنامه ای که تربیت داده اید را فراموش نکرده و اگر به زبان هم نیاورد در دل، شما و شعور و مهربانیتان را ستایش خواهد کرد.

• به او کمک کنید
به طور قطع او کارهایی دارد که به دلیل کمبود وقت از پس انجامشان بر نمی آید. اگر شما وقت و شرایطش را دارید در یک غافلگیری دست به کار شده و کارهایش را انجام دهید. شاید انجام این کارها، خیلی ساده و پیش پا افتاده باشد اما انجامش توسط شما برای کسی که وقتش را ندارد دنیایی از خوشحالی به همراه می آورد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

اضافه وزن در دوران بارداری

اضافه وزن در دوران بارداری امری طبیعی است. خداوند چندکیلوگرم چربی اضافه در بدن مادر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *