خانه > زناشویی > ازدواج > بحث هایی که همه زوج ها در نخستین سال ازدواج دارند

بحث هایی که همه زوج ها در نخستین سال ازدواج دارند

همه زوج ها در نخستین سال آغاز زندگی بحث هایی با هم دارند که کاملا طبیعی است. حتی اگر دوره آشنایی شما سال ها طول کشیده باشد باز هم این دعواها مشمول زندگی تان می شود. این بحث ها چیزی از عشق کم نمی کند و به رابطه ارزش بیشتری می دهد.

بحث های سال اول زندگی

نظافت

وقتی با هم زیر یک سقف می روید بعضی از عادت های آزار دهنده او مثل انداختن حوله خیس حمام روی زمین باعث می شود یک بار دیگر به تصمیمی که گرفته اید فکر کنید. این مشکل تنها یک راه حل ساده دارد و آن هم گفتگو درباره مشکل است. اگر درباره نارضایتی هایی که از مسائل نظافتی او دارید صحبت نکنید مشکل بدتر و بدتر می شود. سعی کنید همان لحظه به مشکل اشاره نکنید و غر نزنید. بعد از گذشت زمان در شرایط مناسبی در رابطه با مشکل صحبت کنید.

مسائل مالی

ازدواج نوعی ادغام و دوتا شدن است. حتی اگر پولتان را جدا نگه می دارید باز هم مسائلی هستند که باید بعد از ازدواج تغییر کنند. مثل تغییر نام یا تغییر استراتژی پس انداز که به شما حس منسجم تری نسبت به روزهای قبل از ازدواج می دهد. درباره مسائل مالی هم مثل مسائل نظافتی که در مورد قبل توضیح داده شد باید صحبت کنید و به دیدگاه های یکدیگر گوش دهید تا استرس را از زندگی مشترک حذف کنید.

پدر و مادرها

زمانی که همسرتان را دوست داشته باشید خانواده او را هم دوست خواهید داشت اما این به این معنا نیست که هیچوقت شما را عصبی نمی کنند. خانواده شما خصلت ها و رفتارهای خودشان را دارند پس خانواده همسرتان هم همینطور هستند. تنها کاری که باید بکنید این است که در اختلافاتی که با خانواده ها پیش می آید شما دو نفر مثل یک گروه رفتار کنید. به یاد داشته باشید که این زندگی دونفره است و هیچکدام نباید در این شرایط حالت دفاعی به خودش بگیرد.

با هم بودن

بعد از تمام شدن ماه عسل زندگی واقعی شروع می شود. اما باز هم می توانید به روش های مختلف لحظات با هم بودن را در زندگی داشته باشید. به عنوان مثال هنگام شام برنامه تلویزیونی مورد علاقه تان را با هم تماشا کنید

 

منبع:bedunim.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

اضافه وزن در دوران بارداری

اضافه وزن در دوران بارداری امری طبیعی است. خداوند چندکیلوگرم چربی اضافه در بدن مادر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *