خانه > بیوگرافی > بیوگرافی مرتضی حیدری مجری خبر+عکس همسر مرتضی حیدری

بیوگرافی مرتضی حیدری مجری خبر+عکس همسر مرتضی حیدری

مرتضی حیدری Morteza Heidari متولد ۲۷ خرداد ۱۳۴۷ در تهران است. او مجری، مصاحبه کننده و گویندهٔ اخبار تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی ایران است.

حیدری بیشتر بدلیل اجرای برنامه «گفتگوی ویژهٔ خبری» در شبکهٔ دوم سیما معروف شد. حیدری در مهر ماه ۱۳۸۸ در یک سفر جنجالی از ایران خارج شد که توجه رسانه‌های ایرانی را به خود جلب کرد.

بیوگرافی مرتضی حیدری+عکس همسر مرتضی حیدری

وی در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد که در خارج از ایران مشغول ادامه تحصیل است.

وی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی در رشته فیزیوتراپی از دانشگاه تهران و مقطع DBAA در رشته مدیریت است.طی سال‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص اختلاس و پناهندگی مطرح شد که وی در مصاحبه‌ای تمام این شایعات را منکر شد.

مرتضی حیدری با آن مصاحبه‌های معروفش با رئیس‌جمهور و آن لبخندهای معروف‌ترش در مقابل پاسخ‌های احمدی‌نژاد، به طور بالقوه پتانسیل تبدیل شدن به تیتر اخبار را داشت، چه برسد به اینکه یکی از این مصاحبه‌ها بعد از ماجرای قهر ۱۱ روز رئیس دولت باشد و این بار برخلاف دفعات قبل، حتی اصولگرایان و دوستان سابق رئیس‌جمهور نیز از او انتظار پرسیدن سوالات چالشی داشته باشند.

او مجری جنجالی مناظره و گفتگو‌ها شناخته می‌شود و در مناظره‌های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز اجرای این برنامه را در شبکه یک سیما بر عهده داشت.

حیدری درباره زندگی خود و دوران کودکی اش می‌گوید: محله سه راه آذری تهران به دنیا آمدم بچه آرامی بودم و شیطنت خاصی که باعث اذیت خانواده، همسایه و فامیل بشه را نداشتم، ۱ برادر و ۳ خواهر دارم که رابطه عالی باهم داریم.

مرتضی حیدری با زهره کاظمی ازدواج کرده است. زهره کاظمی فوق تخصص سرطان زنان و اهل سیستان و بلوچستان است.

مرتضی حیدری گوینده خبر امشب ساعت ۰۰: ۲۳ میهمان مخاطبان “خندوانه” در شبکه نسیم بود و در گفتگویی گرم با رامبد جوان صحبت های جالبی درباره زندگی شخصی خود ابراز کرد. نکته ای که سوژه برنامه شد صحبت های مرتضی حیدری درباره زندگی مشترک با همسرش بود. وی گفت در هیچ یک از کارهای داخل منزل به همسرش کمک نمیکند و حتی در زمان مناسب هایی مثل سالگرد ازدواج و تاریخ تولد همسرش برای وی کاو و حتی گل هم نمیخرد.

بیوگرافی مرتضی حیدری+عکس همسر مرتضی حیدری

او درباره نحوه آشنایی اش با مرتضی حیدری گفت:

خانم دکتر مظاهری که در یکی از دانشگاه‌های فرانسه درس می‌خواندند و با آقای حیدری آشنایی داشتند ایشان را به من معرفی کردند در حال حاضر نیز خوشبختانه آقا مرتضی در کارهایم خیلی به من کمک می‌کند، چون درس‌هایم در حال حاضر خیلی سنگین است ضمن اینکه مسؤولیت هایم نیز بیشتر شده است.

عکس همسر مرتضی حیدری

ورود به سازمان صدا و سیما

از اواخر دوره راهنمایی و دوره دبیرستان برای ورود به صدا و سیما تلاش کردم، ولی موفق نشدم تا اینکه بعد از پایان دوره طرح و سربازی بر اساس یک اطلاعیه که در مجله سروش چاپ شده بود و با تکمیل آن فرم وارد سازمان شدم.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *