خانه > سرگرمی > تغییرات جدید google در ارائه نتایج جستجوی گوگل به کاربران

تغییرات جدید google در ارائه نتایج جستجوی گوگل به کاربران

گوگل تصمیم گرفت با هدف ارتقای حریم شخصی، اطلاعات پزشکی افراد را از نتایج جستجوی خود حذف کند. همچنین آلفابت(پدر گوگل) قول داده است اسکن جی میل با اهداف فروش دیتا به کمپانی‌های تبلیغاتی را متوقف کند.

تغییرات جدید google در ارائه نتایج جستجوی گوگل به کاربران

به گزارش حیاط خلوت به نقل از خبرآنلاین، گوگل پس از اصلاح سیاست‌های خود در خصوص اطلاعات شخصی، حذف پرونده‌های پزشکی کاربران را از نتایج جستجوی خود در دستور کار قرار داد. تغییرات از پنجشنبه پیش آغاز شد و شامل پرونده‌های محرمانه و شخصی پزشکی افرادی است که ظاهرا در نتایج عمومی موتور جستجو نشان داده می‌شدند.

همچنین اطلاعات دیگری شامل شماره شناسایی دولتی کاربران / ID Numbers، شماره حساب بانکی ، شماره کارت اعتباری و تصویر امضای کاربر که در برخی نتایج قابل مشاهده بودند نیز در فهرست حذفیات قرارگرفته ‌اند.

نشت پرونده‌های پزشکی افراد می‌تواند آسیب بزرگی به قربانیان بزند و زندگی خصوصی‌شان را در معرض تهدید قرار دهد.

موتور گوگل هردیتایی که در اینترنت منتشر می‌شود را رکورد می‌کند و جالب اینجاست که در دسامبر گذشته یکی از آزمایشگاه‌های هند دیتای ۴۳ هزار بیمار خود را به طور اشتباه در اینترنت قرار داد که بلافاصله گوگل آن را ضبط و ثبت کرد. این موضوع بعدا باعث اعتراض افرادی شد که تست HIV داده بودند.

آخرین بار گوگل سیاست‌های اصلاحی خود را در سال ۲۰۱۵ نسبت به انتشار محتوای تصاویر بدون پوشش و بدون اعلان مالک عکس تغییر داده بود و حالا با اعتراض دولت‌ها درباره انتشار محتوای تروریستی در سایت یوتیوب نیز مواجه شده است و باعث شده است تا دولت‌های اروپایی از گوگل بخواهند تا محتوای تروریستی و افراطی را از صفحات سایت‌ها و موتور خود حذف کند.

همچنین مدیران آلفابت (کمپانی که از لحاظ حقوقی نقش پدر را برای گوگل بازی می‌کند) قول دادند تا اسکن جیمیل کاربران با هدف تجاری-تبلیغاتی را متوقف کنند.

جیمیل ۱.۲ میلیارد کاربردارد و اغلب کاربران ازسیاست گوگل مبنی بر فروش دیتای‌شان به کمپانی‌های تبلیغاتی ناراضی بوده و به همین دلیل گوگل قول داده است تا اسکن دیتای تجاری کاربران جیمیل را متوقف کند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *