خانه > بیوگرافی > داستان زندگی اکرم جعفری مدیر فروشگاه یاعلی

داستان زندگی اکرم جعفری مدیر فروشگاه یاعلی

«اکرم جعفری» متولد سال ۳۷ در تهران و پنجمین فرزند یک خانواده شش نفره است.

از همان دوران نوجوانی و جوانی پرشروشور بوده و به قول خودش یک‌لحظه آرام و قرار نداشته است. «من از قبل انقلاب در موسسه‌ای به نام خاتم‌الاوصیا مشغول به کار بودم. خاتم‌الاوصیا نام یکی از مساجد فعال تهران بود که روبری آن ساختمانی وقفی وجود داشت که ما در آن فعالیت می‌کردیم.

در اینجا کلاس‌های قرآن و گلدوزی و غیره برگزار می‌شد و مدیریتش با من بود. بعد از انقلاب هم در همین مجموعه فعال بودیم تا اینکه بعد از مدتی برای کار در آموزش‌وپرورش از من دعوت شد.

بیوگرافی اکرم جعفری مدیر فروشگاه یاعلی مهمان ماه عسل 96

سال اول به‌عنوان مسئول امور تربیتی بودم و پس از مدتی به‌عنوان مدیر مدرسه انتخاب شدم؛ اما خیلی زود به خاطر بچه‌هایم از این کار بیرون آمدم. در همین زمان جنگ شروع شد. ناگفته نماند آن زمان برادر کوچک‌ترم شهید شد و برادر بزرگ‌ترم هم مفقودالاثر شده بود.»

در سال ۱۳۸۳ با کمک همسرش، نخستین مرکز خرید ویژه بانوان در ایران را در خیابان دماوند، راه‌اندازی کرد و به این‌ترتیب، پای بسیاری از خانم‌های تهرانی را به منطقه ما باز کرد.

«اکرم جعفری»، بانوی ۵۶ ساله محله اشراقی، در تشریح اهداف تأسیس این فروشگاه می‌گوید: «زمانی که تصمیم گرفتم این فروشگاه را برای نخستین بار در ایران افتتاح کنم، فقط به راحتی بانوان هنگام خرید و‌‌ ترویج فرهنگ دینی فکر کردم نه به سوددهی این کار اما به لطف خداوند، روز به روز در کارم پیشرفت کردم و به لحاظ مالی هم به موفقیت رسیدم.

فروشگاه «یا علی(ع)» در ابتدا فقط شامل غرفه فروش پوشاک بانوان بود اما حالا به غرفه‌های متعددی از قبیل سیسمونی، انواع مانتو و چادر، لوازم آرایشی و بهداشتی و حتی پوشاک مردانه تجهیز شده تا خانم‌ها بتوانند تمام مایحتاج خود را یکجا تهیه کنند.»

این بانوی خوش‌فکر هم‌محلی هنگام خرید به بانوان چادری ۱۵درصد و به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ۲۰درصد تخفیف می‌دهد.

جعفری که با مؤسسات خیریه هم همکاری دارد، درباره برنامه‌های عام‌المنفعه این فروشگاه خاص این‌طور می‌گوید: «پوشاک رایگان در اختیار مؤسسات خیریه قرار می‌دهم تا با این کار به افراد بی‌بضاعت تحت پوشش آنها کمکی کرده باشم.

هر سال هنگام آغاز سال تحصیلی هم هدایایی شامل لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان خانواده‌های بی‌بضاعت محله اهدا می‌کنم. از همان ابتدا هم یک صندوق قرض‌الحسنه‌ در فروشگاه راه‌اندازی کردم و بدون سود به اهالی محله وام می‌دهم. جالب است بدانید تاکنون به بیش از ۲ هزار نفر از افراد محله و محله‌های دیگر وام داده‌ام.»

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *