خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اجتماعی > دختران ساپورت پوش در خیابان های تهران

دختران ساپورت پوش در خیابان های تهران

ظهور دختران ساپورت پوش در ایران و مخصوصا در خیابانهای تهران بحث و جدل هایی را به همراه داشته است. بخشی از محافظه کاران صفحه ای را در فیس بوک با عنوان “از ساپورت بدم می آید” راه اندازی کرده اند. این افراد معتقدند زنان و دخترانی که در خیابان های تهران ساپورت به تن می کنند چارچوب های اسلامی را رعایت نمی کنند.

همچنین این عبارت “حمله لشکر ساپورت ها به تهران” رواج بسیاری در میان محافظه کاران ایرانی داشته است.

دختران ساپورت پوش در خیابان های تهران

اما وظیفه مسئولین امر در برخورد با این اپیدمی چگونه باید باشد به عنوان مثال یک چاقو هم می تواند به ما در غذا پختن کمک کند هم در ارتکاب به جرم . حال باید دید که ساپورت اگر تحت کنترل باشد مفید واقع می شود یا مضر.

کنترل دختران ساپورت پوش در خیابان های تهران

البته در خوشبینانه ترین حالت می توان گفت که چند سال پیش هم مانتوهای کوتاه رواج یافته بود که به آرامی از سوی استفاده کنندگان کنار گذاشته شد زیرا مُد، زمانی بوجود می آید و مدتی بعد اضمحلال می یابد. رویکرد جوانان و بویژه دختران به استفاده از قلیان را می توان در همین چارچوب تببین کرد. اما آیا این دلیلی برای عدم کنترل دختران ساپورت پوش در ایران خواهد شد یا لازم است جامعه را با فرهنگ استفاده از این چنین کالاهایی آشنا کنیم چرا که روشنگری و بصیرت دهی در موضوعات مختلف  بازخورد بسیار بهتری را در مقابل رفتار قهر آمیز خواهد داشت.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

رکورد تازه ایرانی‌ها در جهان که فکرش را هم نمی‌کردیم!

رکورد تازه ایرانی‌ها در جهان که فکرش را هم نمی‌کردیم! خواب، طبیعی‌ترین بخش زندگی است؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *