خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اجتماعی > دستگیری ۹۰ دختر و پسر در تور مختلط سپیدان

دستگیری ۹۰ دختر و پسر در تور مختلط سپیدان

رکنا: دبیر قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سپاه سپیدان از دستگیری ۹۰ دختر و پسر در قالب تور مختلط تفریحی درسپیدان خبرداد.

دستگیری 90 دختر و پسر در تور مختلط سپیدان

سرهنگ رستمی دبیر قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سپاه سپیدان گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه تعداد ۹۰ دختر و پسر جوان در قالب تور مختلط تفریحی وگردشگری در ارتفاعات روستای ارشیری سپیدان مشغول به تفریح هستند با اخذ مجوزهای قانونی با هماهنگی نیروی انتظامی به منطقه مذکور اعزام و با هنجارشکنان در ماه مبارک رمضان ودر روز وفات حضرت خدیجه (س) برخوردکردند.

سرهنگ رستمی افزود: بسیجیان قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سپاه سپیدان با هماهنگی مراجع قضایی و طی مراحل قانونی به ارتفاعات روستای اردشیری این شهرستان مراجعه کرده و افراد را که در آب مشغول تفریح و آب بازی بودند را بازداشت کردند.

وی ادامه داد: در این عملیات مقداری مشروبات الکی از این تور کشف شد.

سرهنگ رستمی بیان کرد: راهنمای این تور با اخذ مجوز کوهنوردی تعدادی دختر و پسر را ثبت نام کرده بود و قصد داشت به اصطلاح تور کوهنوردی برگزار کند.

وی اظهار داشت: مسئولان مربوطه ورزش Sport باید در اعطای مجوز به این تور‌ها با مجموعه نیروهای انتظامی هماهنگی لازم را داشته باشد.

دبیر قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سپاه سپیدان تصریح کرد: خانواده‌ها باید مراقب رفت و آمد‌ها، دوستی‌ها و مسافرت‌های فرزندان خود باشند چنان که پس از دستگیری اعضای این تور بسیاری از خانواده‌ها اطلاعی از برگزاری این تور نداشتند.

سرهنگ رستمی اضافه کرد: مجموعه قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سپاه سپیدان به همراه مجموعه نیروی انتظامی شهرستان در برخورد با تورهایی که قوانین اسلامی را رعایت نمی کنند، هیچگونه کوتاهی نخواهد کرد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

رکورد تازه ایرانی‌ها در جهان که فکرش را هم نمی‌کردیم!

رکورد تازه ایرانی‌ها در جهان که فکرش را هم نمی‌کردیم! خواب، طبیعی‌ترین بخش زندگی است؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *