خانه > اخبار ایران و جهان > سلام جام جهانی؛ سلام روسیه/جشن صعود در آزادی

سلام جام جهانی؛ سلام روسیه/جشن صعود در آزادی

ملی پوشان کشورمان موفق شدند با دو گل دیدنی سردار آزمون و مهدی طارمی از سد حریف خود بگذرند و به عنوان دومین تیم در جهان راهی جام جهانی شوند، این اتفاق در حالی افتاد که هنوز دو بازی از دیدارهای تیم ملی باقی مانده است.

سلام جام جهانی؛ سلام روسیه/جشن صعود در آزادی

به گزارش ورزش سه”، شاگردان کارلوس کی روش موفق شدند با دو گلی که وارد دروازه ازبکستانی ها کنند از سد حریف خود بگذرند و در حالی که دو بازی تا پایان این رقابت ها باقی مانده است خود را به روسیه برسانند. بردی که شادمانی مردم ایران، تیم ملی و کارلوس کی روش را به دنبال داشت، اکنون تیم ملی ایران پس از تیم ملی برزیل دومین تیم صعود کننده به جام جهانی است.

شاگردان کی روش که هیچگاه بازی دفاعی را در دستور کار خود نداشتند بارها می توانستند گلزنی کنند تا با اختلاف بیشتری از سد حریف خود بگذرند اما این اتفاق نیفتاد تا بازهم با اختلاف تنها دو گل برد خود را جشن بگیرند، بردی که تیم ملی ایران را روانه جام جهانی روسیه کرد.

 

بهترین بازیکن:
مهدی طارمی با به ثمر رساندن گل دوم این بازی توانست روند گلزنی های خود در رقابت های مقدماتی جام جهانی را حفظ کند، او در این دیدار علاوه بر به ثمر رساندن یک گل دیدنی، یک ضربه پنالتی نیز به دست آورد تا نشان دهد پس از پایان بازی های لیگ کماکان آمادگی بالای خود را حفط کرده است.
علی کریمی دیگر بازیکنی بود که در این دیدار توانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد، او که اولین بازی رسمی خود را برگزار می کرد توانست با عزت اللهی زوج خوبی تشکیل دهد و از عهده وظایف خود بربیاید.
بازیکنان دیگری نظیر میلاد محمدی و علیرضا جهانبخش توانستند در دیدار برابر ازبکستان بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند، البته جهانبخش که پاس دیدنی گل اول را برای آزمون فرستاد در پایان نیمه اول به دلیل مصدومیت تعویض شد اما محمدی نود دقیقه در برابر حریف مقاومت کرد و با استارت های فوق العاده خود هم در دفاع و هم دحمله حضور موثری داشت.

 

دقایق حساس

دقیقه ۱ – اولین حرکت بازی در اولین دقیقه بازی اتفاق افتاد و نفوذ شجاعس با ارسال او روی دروازه ازبک ها خطرناک بود اما این توپ توسط دروازه بان این تیم مهار شد.

دقیقه ۱ – ارسال شجاعی درحالی به محوطه ازبکستانی ها رسید که سردار آزمون به روی زمین افتاده بود و معتقد بود بازیکن ازبک روی وی مرتکب خطا شده است.

دقیقه ۶ – یک حرکت دیگر از جناح راست و این بار ارسال جهانبخش با واکنش مدافع ازبک راهی کرنر شد.
دقیقه ۶ – ارسال جهانبخش از روی نقطه کرنر با ضربه سر پورعلی گنجی روی دروازه حریف خطرساز شد اما این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۹ – یک ارسال دیگر از سوی جهانبخش و از روی نقطه کرنر دروازه ازبک ها را به خطر انداخت اما ضربه زیبا و چکشی سیدجلال حسینی با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *