خانه > اخبار ایران و جهان > علت بستری شدن مردم خاش در بیمارستان بر اثر بوی غیر طبیعی

علت بستری شدن مردم خاش در بیمارستان بر اثر بوی غیر طبیعی

خبرگزاری صدا و سیما: بوی غیر طبیعی کل شهر خاش را فرا گرفت.

تیمهای پزشکی درحال بررسی علت ماجرا هستند.
براساس اعلام روابط عمومی بیمارستان خاش، تاکنون ۵۰ نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند.
براساس اخبار منتشر شده احتمالا این بوی نامطبوع  از آتش فشان نیمه فعال تفتان یا شهرک صنعتی این شهر باشد.
اطلاعیه ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
 بدنبال دریافت گزارشاتی مبنی بر استشمام بوی شبیه به گوگرد در مناطق مختلف شهر خاش، بررسی های میدانی توسط کارکنان و کارشناسان مرکز فوریت های پزشکی، اورژانس ۱۱۵ و کارکنان بهداشتی و درمانی صورت گرفته است.
تاکنون بالغ بر ۵۰  نفر از ساکنان محترم شهر خاش که عموما مبتلا به بیماری های زمینه ای مانند آسم بوده اند با علایمی از قبیل تنگی نفس و حالت تهوع به بیمارستان امام خمینی ره خاش مراجعه نموده اند که ۲۵ نفر از آنان به منظور دریافت خدمات طبی بیشتر بستری شده اند.
بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی به دنبال کاهش شدت بو در سطح شهر، روند کاهش مراجعین به بیمارستان شروع شده است.
در حال حاضر تیم بهداشتی به منظور بررسی های تخصصی بیشتر به سمت شهرستان خاش حرکت کرده و تا دقایقی دیگر تیم درمانی متشکل از جمعی از پزشکان متخصص و فوق تخصص به منظور ارزیابی های بالینی و تدوین پروتکل درمانی به سمت خاش حرکت خواهد کرد.
علاوه بر این ارتباط مستمر با فرمانداری شهرستان و ستاد بحران این شهرستان به منظور شناسایی و کنترل منبع ایجاد آلودگی برقرار می باشد.
ستاد بحران دانشگاه از هموطنان عزیز درخواست می نماید  تا ضمن حفظ خونسردی, اطلاعات صحیح و توصیه های بهداشتی را از طریق این ستاد و یا سایر مراجع ذیصلاح مانند فرمانداری خاش پی گیری نمایند.
کاهش شدت بوی استشمام شده در سطح شهر خاش
با وجود آغاز روند کاهش شدت بوی استشمام شده در سطح شهر خاش به استحضار شهروندان خاش می رساند تیم تخصصی درمان این دانشگاه نیز به خاش عزیمت نموده است.
بیمارستان امام خمینی (ره) خاش نیز در حالت آماده باش کامل بوده و کادر درمان در محل کار خود حضور دارند. همچنین تجهیزات پزشکی مورد نیاز و از جمله دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان نیز در سرویس خدمت قرار دارد.
در شرایط حاضر توصیه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به هموطنان عزیز خاشی و به خصوص  افراد سالخورده، مبتلایان به بیماری های ریوی و قلبی، زنان باردار و کودکان این است که حتی المقدور تا رفع کامل بوی نامطبوع از منزل خارج نشوند.
همچنین در صورت بروز هر گونه علائم تنفسی، گوارشی و پوستی به پزشکان مستقر در مراکز جامع خدمات سلامت (درمانگاه ها) و یا بیمارستان مراجعه نمایند.
بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی به دنبال کاهش شدت بو در سطح شهر، روند کاهش مراجعین به بیمارستان شروع شده است.

در حال حاضر تیم بهداشتی به منظور بررسی‌های تخصصی بیشتر به سمت شهرستان خاش حرکت کرده و تا دقایقی دیگر تیم درمانی متشکل از جمعی از پزشکان متخصص و فوق تخصص به منظور ارزیابی‌های بالینی و تدوین پروتکل درمانی به سمت خاش حرکت خواهد کرد.

علاوه بر این ارتباط مستمر با فرمانداری شهرستان و ستاد بحران این شهرستان به منظور شناسایی و کنترل منبع ایجاد آلودگی برقرار است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *