خانه > اخبار ایران و جهان > عملیات انتحاری در عربستان؛ یک داعشی اطراف مسجدالحرام خود را منفجر کرد

عملیات انتحاری در عربستان؛ یک داعشی اطراف مسجدالحرام خود را منفجر کرد

تابناک: بر اثر انفجار تروریستی  ۱۱ نفر در نزدیکی مسجدالحرام مجروح شدند که ۶ نفر از آنان مسافر و ۵ نفر دیگر از نیروهای امنیتی بودند.
کاربران شبکه های اجتماعی عربستان سعودی لحظاتی پیش فیلمی منتشر کردند که گفته می شود شب گذشته زمان عملیات پلیس و نیروهای امنیتی در یکی از مناطق مکه علیه تروریست ها ضبط شده است.
عملیات انتحاری در عربستان؛ یک داعشی اطراف مسجدالحرام خود را منفجر کرد
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم برخی سایت ها گزارش کرده اند که نیروهای امنیتی و پلیس با محاصره افراد مرتبط با گروههای تروریستی به تعقیب و دستگیری آنان در داخل ساختمانی در منطقه شرقی مکه مکرمه پرداخته اند.
یکی از عناصر تروریستی داعش خود را در محله «اجیاد المصافی» منفجر کرد.
این تروریست به همراه چند تروریست دیگر در محاصره نیروهای امنیت عربستان بوده و به هنگام درگیری‌ با این نیروها کمربند انفجاری خود را منفجر می‌کند.
عملیات مکه درشرایطی انجام می شود که سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی برای گذراندن روزهای پایانی ماه مبارک رمضان ازهفته گذشته وارد مکه شده است.
برخی منابع اعلام کردند که عملیات مشابهی همزمان در شهر جده انجام شده است.
درهمین حال روزنامه عکاظ چاپ عربستان امروز در پایگاه اینترنتی خود در گزارشی به قلم ابراهیم علوی از جده نوشت: دستگاه های امنیتی مکه و جده دو برادر را به ظن ارتباط با گروه انحرافی بازداشت کردند.
 نیروهای ویژه به طور غافلگیرکننده و همزمان به دو خانه در منطقه العسیله مکه و العلیا (ام السلم) در جنوب شرقی جده یورش بردند. آنان پس از محاصره این دو خانه موفق شدند افراد تحت تعقیب را بدون هیچ گونه رویارویی یا تیراندازی بازداشت کنند زیرا این دو در پی محاصره شدید امنیتی خود را تسلیم کردند.
 در این دو عملیات گروه های متعدد امنیتی از جمله گشتی های امنیتی، بخش تحقیقات جنایی و شواهد جنایی حضور داشتند.
طبق اطلاعاتی که در اختیار عکاظ قرار گرفته است، این عملیات امنیتی ساعت دو و نیم بامداد به منظور جلوگیری از فرار افراد تحت تعقیب اجرا شد.
بازداشت شدگان دو برادر هستند که یکی از آنان در آپارتمانی مسکونی در منطقه العلیای جده تنها زندگی می کند و در آپارتمان کناری وی نیز یکی از خواهرانش زندگی می کند.
 این درحالیست که برادر دیگر در منطقه العسیله در مکه زندگی می کند. او خطرناک تر است و توانسته است روی برادرش تاثیر بگذارد.
احتمال دارد وزارت کشور پس از تکمیل شدن تحقیقات بیانیه ای رسمی درخصوص نتیجه این عملیات امنیتی منتشر کند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *