خانه > سرگرمی > فال روزانه جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که ۱۲ خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما امسال از تمام ویژگی های مثبتی مانند اعتماد به نفس، ذکاوت، اصالت، خلاقیت و شور و هیجان برخوردار هستید و بی شک داشتن این صفات خوب به شما کمک خواهد کرد پیشرفت های قابل توجهی در زندگی شخصی و حرفه ای خود داشته باشید. شما میزبانی فوق العاده هستید و از بودن در اجتماع لذت می برید، اما هر از گاهی باید مواظب جیبتان باشید و کمتر ولخرجی کنید. امسال شما توانایی بیشتری در تصمیم گیری به ویژه در شرایط سخت و با وجود محدودیت زمانی خواهید داشت و ترکیب این مهارت با اعتماد به نفس و پشتکاری که دارید به شما کمک خواهد کرد وظایفی که به شما محول می شوند را به بهترین شکل ممکن و در کوتاهترین زمان انجام دهید. پس با خیال راحت منتظر بهتر شدن موقعیت کاری و افزایش درآمدتان باشید. برای آنهایی که هنوز مجرد هستند با شرکت در مهمانی ها و فعالیت های اجتماعی فرصت های خوبی برای آغاز روابط عاطفی جدید فراهم خواهد شد. آنهایی هم که عشقشان را پیش از این یافته اند می توانند امسال منتظر ازدواج باشند.

فال روزانه
امروز شاید یکی از دوستان و یا عزیزانتان بیمار باشد و باعث نگرانی شدید شما شود. یا شاید هم یکی از اهدافی که رسیدن به آن برایتان اهمیت زیادی برخوردار است با تاخیر مواجه شود و این موضوع باعث آشفتگیتان شود. وضعیت مالیتان هم از طرف دیگر ذهنتان را به خود مشغول کرده است. در واقع شما امروز دنبال بهانه می گردید که خودتان را نگران کنید و هیچ یک از مشکلات احتمالی که ذهنتان را به خود درگیر کرده اند به آن اندازه ای که شما فکر می کنید جدی نیستند. شاید هم اطلاعاتی که در مورد این مسائل به دست شما رسیده است غلط باشند و یا بزرگ نمایی شده باشند. قبل از دیوانه کردن خودتان واقعیت ماجرا را کشف کنید.
فال روزانه
روابط شما با اعضای خانواده و دوستانتان به خاطر فشار و استرس زیادی که این اواخر به شما وارد شده است ممکن است با مشکلاتی روبرو شده باشند. به همین دلیل هم امروز روز خوبی برای گرفتن هر گونه تصمیم جدی در مورد روابطتان با دیگران نخواهد بود. در مورد رابطه عاطفیتان نیز این موضوع صدق می کند و سوء تفاهم هایی که ایجاد می شوند و یا اطلاعات اشتباهی که به دستتان می رسند ممکن است باعث شوند نسبت به طرق مقابلتان دچار تردید شده و یا تصمیم اشتباهی در مورد رابطه تان بگیرید. این مسئله خیلی جدی تر از آن است که بخواهید یک شبه در مورد آن تصمیم بگیرید. کمی به خودتان وقت بدهید، به احتمال زیاد تردیدهایتان بیهوده هستند.

فال روزانه

امروز ممکن است از لحاظ جسمی زیاد سر حال نباشید و یا شاید هم  فشار و استرس هایی که طی چند روز گذشته به شما وارد شده اند حال و هوایتان را بهم ریخته باشد. تا جایی که می توانید امروز را استراحت کرده و به خودتان اصلا سخت نگیرید. امروز روز خوبی برای مهمانی گرفتن، شرکت در جمع های خیلی شلوغ و شروع کارها و پروژه های جدید نخواهد بود. امروز عدم موفقیت در برقراری ارتباط با دیگران ممکن است سوء تفاهم هایی بین شما و آنها ایجاد کند و دلخوری هایی را به وجود بیاورد، سعی کنید خونسردی خودتان را حفظ کرده و برای خودتان از کاه کوه نسازید. اگر هم فکر می کنید نمی توانید این کار را انجام دهید تا جای ممکن در خانه بمانید!
فال روزانه
امروز ممکن است با دیدن یک رویای بد از خواب بپرید و از همان صبح حالتان کمی بهم بریزد و تمام روز را نگران این باشید که این خواب ها به چه معنایی بوده اند و نکند اتفاق بدی قرار است بیفتد. به این چیزها فکر نکنید و سعی کنید به سریعترین شکل ممکن فراموششان کنید. به احتمال خیلی زیاد این خواب ها ناشی از پرخوری های شب گذشته و یا خوابیدن تا لنگ ظهر هستند و هیچ معنای خاصی در ورای آنها نهفته نیست. حتی اگر مشکلی هم برایتان پیش بیاید اتفاق خاص و بزرگی نخواهد بود. امروز شما نسبت به احساسات و احوال دیگران هم خیلی حساس شده اید و خیلی زود تحت تاثیر آنها قرار می گیرید، پس با آنهایی وقت بگذرانید که حالشان خوب است!
فال روزانه
برخی اتفاقات در زندگی اعضای خانواده تان ممکن است امروز نگرانی هایی را برای شما ایجاد کند. شاید هم مشکلاتی در ساختمان پیش بیایند و خانه تان نیاز به تعمیراتی در زمینه برق کشی و یا لوله کشی داشته باشد. اگر مشکل به اعضای خانواده تان مربوط می شود سعی کنید با او حرف بزنید و به جزئیات مشکل او پی برده و در حل آن به او کمک کنید. اگر هم این مشکل به خانه و ساختمانتان برمی گردد بهتر است از نیروی متخصص کمک گرفته و خودتان را درگیر آن نکنید زیرا علاوه بر این که ممکن است به دلیل نداشتن مهارت های کافی اوضاع را بدتر کنید، با این کار روز تعطیل خود را به جای استراحت صرف کاری وقت گیر و خسته کننده خواهید کرد.
فال روزانه
اگر امروز مهمان های زیادی به خانه تان آمدند اصلا تعجب نکنید. یکی از اعضای خانواده، دوستان و یا حتی همکارانتان برای درد دل کردن در مورد مشکلاتی که دارد به دیدنتان خواهد آمد، چند نفر از دوستان قدیمیتان بدون قرار قبلی ناگهان زنگ زده و می گویند که دارند به خانه شما می آیند و یا شاید هم خواهر و برادرهایتان تصمیم بگیرند امشب در خانه شما دور هم جمع شوند. در هر صورت بهتر است از صبح که بیدار می شوید خانه را مرتب کرده و کارهای شخصیتان را انجام دهید، زیرا بعدا مهمان ها فرصت انجام کارهایتان را به شما نخواهند داد. هر خبر و حرفی که امروز می شنوید را باور نکنید و قبل از هر واکنشی از صحت شنیده هایتان مطمئن شوید.
فال روزانه
امروز کمی احساس دلتنگی و افسردگی می کنید. شاید حتی نسبت به اهداف و توانایی های خود دچار تردید شده باشید. اجازه ندهید این احساسات بیهوده حال و هوای شما را بهم ریخته و روز تعطیلتان را خراب کنند. همه چیز در واقع خیلی بهتر از آن چیزی است که شما در حال حاضر فکر می کنید ولی امروز شما خیلی راحت از کاه برای خودتان کوه درست می کنید. بهتر است امروز اصلا به مسائل کاری فکر نکنید و فقط سعی کنید از روز تعطیلتان نهایت استفاده را ببرید. با دوستانتان بیرون بروید و خوش بگذرانید، به دیدن عزیزانتان بروید و دست در دست عشقتان پیاده روی کنید. این کارها حال و هوایتان را تغییر داده و برای هفته بعد آماده تان خواهند کرد.
فال روزانه
امروز حرف زدن با دوستان و اعضای خانواده تان به راحتی همیشه پیش نخواهد رفت. در واقع یک نگرانی و دغدغه درونی ناگهان شما را به خود مشغول کرده و در عالم خودان فرو برده و نمی گذارد که با دیگران ارتباط برقرار کنید. شاید بخواهید این فکر ها و نگرانی ها را با کار کردن از سر خودتان بیرون کنید ، اما دقیقا ندانید در یک روز تعطیل چطور باید خودتان را سرگرم نگه دارید. امروز می تواند روز خوبی برای مطالعه و یا کار کردن روی پروژه های شخصی مثل کارهای هنری و یا فنی که دوست دارید در وقت آزادتان انجام دهید باشد، زیرا این کارها به شما اجازه می دهند با خودتان خلوت کرده و کمی از دیگران فاصله بگیرید و در عین حال فکرتان را هم به خود مشغول می کنند.
فال روزانه
امروز از آن روزهایی است که احساسات درونیتان خیلی قوی عمل می کنند، به همین دلیل هم بهتر است که از بودن در کنار افرادی که حال و هوایی مغموم و افسرده دارند خودداری کنید، زیرا این حالت ها و احساسات آنها خیلی سریع به شما هم منتقل خواهند شد و می توانند روز تعطیل به این زیبایی را برای شما به یک کابوس تبدیل کنند. شاید بهتر باشد که بیشتر امروز را در خانه بمانید و کارها و پروژه هایی که مدت ها به تعویق انداخته بودید را انجام دهید. خوشبختانه از لحاظ روحی آمادگی لازم برای انجام این کارها را دارید و نتایج خوبی به دست خواهید آورد. غروب را هم با عشقتان خلوت کنید و در کنار هم خوش باشید.

فال روزانه
امروز ترس در رابطه با وضعیت اقتصادیتان ذهن شما را به خود مشغول کرده و در این زمینه احساس امنیت نمی کنید. نارضایتی از نتیجه برخی کارهایی که این اواخر انجام داده اید و تاخیر در رسیدن به بعضی از اهدافتان باعث شده اند به فکر انجام کار دیگری بیفتید که در آن توانایی و مهارت بیشتری داشته باشید. با این حال بهتر است کمی دست نگه دارید و نگاهی منطقی تر به شرایط موجود داشته باشید، شاید با در نظر گرفتن موانعی که سر راهتان بوده اند همین مقدار از پیشرفت هم قابل توجه و ارزشمند باشد و شما دارید در حق خودتان بی انصافی می کنید. در مورد دوستانتان نیز مواظب قضاوت هایی که می کنید باشید، ظاهر بعضی چیزها با باطن آنها فرق دارد.
فال روزانه
آیا این اواخر مدام به فکر این بوده اید که شاید کار و حرفه شما برایتان مناسب نباشد؟ نارضایتی از غلتان شما را در فشار و استرس قرار داده و در فکر ایجاد تغییرات کلی در کارتان هستید. شاید این کار درستی باشد، اما شاید هم نباشد! گزینه هایی که دارید را به دقت مورد بررسی قرار دهید و ببینید چه احساسی نسبت به آنها دارید، اما پیش از آن که تصمیم گیری کنید چند روزی دست نگه دارید و پس از آن تصمیم نهاییتان را بگیرید. شما دوست دارید وقت بیشتری را برای روابط عاطفی خود با دوستان، خانواده و عزیزانتان در نظر بگیرید، اما محدودیت زمانی ناشی از مسئولیت حرفه ایتان وقت چندانی برایتان باقی نمی گذارد، تا دیر نشده از همین امروز تکانی به خودتان و برنامه هایتان بدهید.
فال روزانه
خبرهای ناراحت کننده ای که از راه دور به گوشتان خواهند رسید ممکن است باعث ناراحتی و حتی کمی افسردگی شما شود. شاید دلتان بخواهد خودتان را از جمع کنار کشیده و در گوشه ای خلوت کرده و به این موضوع فکر کنید، اما این قطعا بهترین کاری که می توانید بکنید نخواهد بود. در چنین موقعیت هایی بهترین کاری که می تواند باعث آرامش شما بشود انجام کارهایتان است. پس اگر کار ناتمامی دارید و یا مدت هاست که می خواسته اید کاری را به انجام برسانید امروز سر خودتان را با این کارها گرم کنید. امروز شاید خواسته های قلبیتان با انتظاراتی که جامعه از فردی مثل شما دارد در تضاد باشد، اما شما باید اولویت را به خودتان بدهید!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *