خانه > سرگرمی > فال روزانه دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که ۱۵ خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال ستاره بختتان خواهد درخشید و شانس و ثروت با شما همراه خواهند شد. صداقت و نیت خیری که شما در کارتان از خود نشان می دهید بالاخره پس از مدت ها دارند نتیجه خود را نشان می دهند و مزایا و منافع بسیاری را برای شما فراهم خواهند کرد. منابع درآمد جدیدی که امسال برایتان به وجود خواهند آمد فرصت بهتر شدن و رسیدن وضعیت مالیتان به ثبات را فراهم خواهند کرد. سفرهایی که امسال در پیش خواهید داشت برای شما آشنایی با افراد مهم و بانفوذی را به همراه خواهند داشت که فرصت های خوبی را در زندگی حرفه ای و شخصی برای شما فراهم خواهند نمود. شاید از لحاظ سلامتی هر از گاهی با مشکلات کوچکی روبرو شوید اما به طور کلی اوضاع روبراه خواهد بود و مشکل خاصی نخواهید داشت. هر گاه که لازم دیدید سریعا به پزشک مراجعه کنید و زیاد به توصیه های پزشکی دیگران توجه نکنید. آنهایی که فکر می کرده اند هنوز آمادگی تشکیل زندگی مشترک را ندارند با عشقی ناگهانی نظر خود را به کل تغییر خواهند داد.

فال روزانه
امروز به طور کلی برای شما روز خوبی خواهد بود و می توانید تمرکز و توجه بیشتری نسبت به خانه و خانواده تان داشته باشید. شاید بتوانید به وضعیت ظاهری خانه رسیدگی کنید و کمی تغییر دکوراسیون ایجاد کنید و یا هم کمی بیشتر با بچه ها وقت بگذرانید و با هم کمی بازی کنید. فکر نکنید که پیشنهادها و نظرات شما برای تفریح و خوشگذرانی برای فرزندانتان خوشایند نخواهند بود، به احتمال زیاد آنها از پیشنهادات شما استقبال خواهند کرد و لذت خواهند برد. اگر برنامه خوبی به فکرتان نمی رسد همین الان تلفن را بردارید و یک مهمانی راه بیندازید. با دوستان و یا اعضای خانواده تان دور هم جمع شده و ساعاتی  را با بازی و سرگرمی و صرف یک شام ساده ولی دور هم بگذرانید.
فال روزانه
امروز برای شما روز تفکر است. به تکنیک ها و روش ها و راه های مختلف برای گسترش و توسعه کارتان فکر خواهید کرد. شاید آنها را مورد استفاده قرار ندهید و تغییرات بزرگی در فعالیت های خودتان انجام ندهید، اما ذهنتان درگیر این افکار خواهد بود. شما دارید وارد مرحله جدیدی می شوید که در آن زندگی عاطفیتان برای شما اهمیت و اولویت بسیاری پیدا می کند. از این فرصت استفاده کنید و تحولات لازم را در رابطه خود ایجاد نمایید و ایده های جدیدی را برای پیشرفت این رابطه به کار بگیرید. اگر مجرد باشید نیز این احتمال وجود دارد که با شخص جدیدی آشنا شوید که می تواند خیلی سریع جای خود را در دلتان باز کند.

فال روزانه

اگر به فکر انجام فعالیت های هنری و یا فنی هستید که مدت ها آرزوی انجام آنها را در سر داشته اید همین امروز دست به کار شوید، در غیر این صورت به احتمال زیاد تا فردا باز هم این علاقه را برای مدتی از یاد خواهید برد. پس از مشکلات بسیاری که طی چند هفته گذشته در روابط عاطفی خود پشت سر گذاشته اید دوره ای که از امروز آغاز خواهد شد برای شما آرامش بسیاری را به همراه خواهد داشت. سعی کنید از آرامشی که پدید آمده است بهره بگیرید و تعادل و هماهنگی را بار دیگر در رابطه خود ایجاد کنید. اگر از لحاظ جسمانی در وضعیت چندان متناسبی نیستید هفته های آینده برای استراحت و بازیابی سلامتیتان برای شما فرصت های بیشتری را به همراه خواهند داشت.
فال روزانه
امروز از آن روزهایی نیست که بتوانید هر کاری که دلتان می خواهد را انجام دهید. کمبود منابع مالی و یا نقص فنی در چیزهایی که لازم دارید شما را محدود خواهند کرد، اما می توانید به سادگی از بودن در کنار عشقتان لذت ببرید. اکنون زمان خوبی برای پرداختن به تفاوت هایی که بین شما و دیگران وجود دارند خواهد بود. آیا به جنبه هایی از وجودتان که شما را تبدیل به شخصی منحصر به فرد می کنند آگاه هستید؟ اگر جوابتان منفی است وقت آن رسیده که بیشتر به این نکته توجه کنید. اگر خودتان به تنهایی نمی توانید جواب این سوال را پیدا کنید سعی کنید از دوستانتان بخواهید برای یافتن این پاسخ به شما کمک کنند.
فال روزانه
اکنون برای شما آغاز دوره جدیدی فرا رسیده است. طی چند روز آینده مسائل تازه ای برایتان پیش خواهند آمد که باید به آنها خوب فکر کنید. به ویژه در زمینه روابط عاطفی باید نگاهی مجدد به اصولی که تا به حال در روابط عاطفی خود به آنها پایبند بوده اید بیندازید و تغییراتی را در آنها ایجاد کنید. اگر خوب فکر کنید خواهی دید که خیلی از آنها دیگر ارزش و اهمیت قبل را برایتان ندارند و حتی با بعضی از آنها مخالف هستید. اگر مجرد هستید و برای شروع یک رابطه عاطفی تازه انتخاب های زیادی را پیش رو دارید بهتر است فعلا دست نگه دارید و در ابتدا مسائل مربوط به گذشته را فیصله بدهید، سپس راهتان را به سوی یافتن نیمه گمشده خود ادامه دهید.
فال روزانه
امروز روز خوشایندی برای شما خواهد بود و اتفاقاتی که مدت ها در انتظارشان بوده اید بالاخره برایتان پیش خواهند آمد. شاید یک هفته ده روز اخیر زیاد باب میلتان نگذشته باشد، اما امروز همه این مدت را جبران خواهد کرد. خودتان را برای موج جدیدی از تغییرات آماده کنید زیرا اتفاقات زیادی در انتظارتان خواهند بود. شما احساس می کنید در حال حاضر نمی توانید تمام تغییراتی که در زندگیتان دارند پیش می آیند را بپذیرید، اما باید بدانید که متأسفانه زندگی همین است و نمی توان در مقابل تغییرات ایستاد. توانایی خود در هماهنگ شدن با جریان زندگی را دست کم نگیرید، اگر روی موج تغییرات موج بازی کنید زندگی ثبات بیشتری خواهد داشت.
فال روزانه
آیا آماده اید؟ برای آن چه قرار است اتفاق بیفتد از لحاظ روحی و جسمی حاضر هستید؟ نشانه ها حاکی از آن است که شما دارید وارد دوره جدیدی می شوید که سراسر با فعالیت ها و اتفاقات مختلف، افراد جدید و موقعیت های حرفه ای تازه همراه خواهد بود. امیدواریم که این اواخر به اندازه کافی استراحت کرده باشید. سعی کنید امروز تا می توانید استراحت کنید و خودتان را برای یک ماراتون هیجان انگیز آماده کنید. به هر کسی اعتماد نکنید، ممکن است از حرف های خودتان بر علیه شما استفاده کنند. اگر به دنبال حل مشکلات در رابطه عاطفیتان می گردید امروز با صدای بلند فکر کنید! حرف هایی که در دلتان هستند را به عشقتان بگویید و با هم برای مشکلات راه حل بیابید.
فال روزانه
آیا طی چند هفته آینده تغییراتی در شما و زندگیتان ایجاد خواهد شد؟ بله، آن هم از نوع اساسی! به احتمال زیاد شما به یک سفر هیجان انگیز خواهید رفت، یا شغلتان را رها کرده و کار و حرفه جدیدی را شروع می کنید و همچنین با افراد جدید و جالبی آشنا خواهید شد. تغییرات کیهانی برای شما نیز تغییرات قابل توجهی را در پیش خواهند داشت، خودتان را برای هر چیزی آماده کنید و از جوی که ایجاد شده است لذت ببرید. برای این که مورد توجه مردم قرار بگیرید لازم نیست حتما نابغه باشید یا کارهای خارق العاده انجام بدهید. دست از این طرز فکر که اگر در یک ساز موسیقی تبحر کامل ندارید نباید آن را بزنید بردارید و هر سرگرمی یا کاری که دوست دارید را شروع کنید.
فال روزانه
امروز احساس می کنید که به هیچ کس نمی توانید اعتماد کنید و این با حالت عادی شما در تضاد است. محض اطمینان امروز را با نزدیکانتان و کسانی که مورد اعتمادتان هستند و یا حتی به تنهایی بگذرانید، فردا روز دیگری است. تغییرات جدیدی در رابطه عاطفیتان ایجاد خواهند شد و شاید رابطه کشداری که برای مدت ها به زور سعی در حفظ آن داشته اید بالاخره تمام شود، اما شما یک لحظه به خودتان آمده و خواهید دید که در واقع از این اتفاق آنقدرها هم که فکر می کرده اید ناراحت نشده اید. شرایط کیهانی در حال حاضر به گونه ای هستند که اوضاع برای شروع های تازه مساعد است و آنهایی که مدت هاست تنها بوده اند می توانند به فکر آغاز یک رابطه تازه باشند.

فال روزانه
افراد جدیدی را خواهید دید که به نظرتان خیلی جالب می آیند و از حرف زدن با آنها لذت خواهید برد. شما با آنها در مورد مسائلی عمیق و جدی بحث خواهید کرد که ذهن شما را برای مدتی به خود درگیر خواهند کرد. شاید لازم باشد کمی در این رابطه مطالعه کنید و اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. دانستن این که امروز می تواند زمینه ساز تغییراتی مطلوب در رابطه عاطفیتان باشد قطعا برای شما خوشحال کننده خواهد بود. طی دوره ای که از امروز شروع می شود و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت، شما با تغییراتی که در روابط عاشقانه تان ایجاد می شوند شگفت زده خواهید شد و جریان امور طبق خواسته های شما پیش خواهد رفت.
فال روزانه
در ماه گذشته شما نسبت به همیشه در برقراری روابط اجتماعی خیلی برونگرا بوده و به ویژه در زمینه روابط عاطفی رفتاری بسیار صمیمانه تر داشته اید. اما از امروز شما وارد دوره آرامتری شده و در سکون ایجاد شده تغییراتی را در حال و هوای خود شاهد خواهید بود. رفتار شما منطقی تر و آرامتر شده و افکارتان بیشتر از زمان حال روی آینده متمرکز خواهند شد. شما یک ماه برای این که تصمیمات خود را گرفته و برنامه هایتان را قطعی کنید وقت خواهید داشت. امروز هر چقدر می توانید مواظب باشید دهن لقی نکنید و راز کسی را برملا نکنید، چرا که برای خودتان دردسر درست خواهید کرد، شما که دنبال دردسر نمی گردید؟
فال روزانه
به عنوان شخصی که عاشق تجربه های تازه و کشف کردن افراد و روابط جدید است شما از دوره جدیدی که دارد در زندگیتان آغاز می شود لذت خواهید برد. از آنجایی که ارتباط با دیگران و مکالمه و داشتن روابط اجتماعی طی چند هفته آینده از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار خواهند بود این فرصت فوق العاده ای برای به نمایش گذاشتن توانایی ها و استعدادهایتان خواهد بود. امروز کمی روز دلگیری به نظر می رسد و برخی مسائل خانوادگی ممکن است باعث ناراحتی شما بشوند. اگر کاری از دستتان بر می آید برای حل این مشکلات انجام دهید، در غیر این صورت تنها با بودن در کنار عزیزانتان حمایت خود را از آنها نشان دهید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *