خانه > سرگرمی > فال روزانه – سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه – سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
فال روزانه - سه شنبه 30 خرداد 1396
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که ۳۰ خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! درگیری های ذهنی زیادی داشته اید که تمام شان در این سال برایتان از بین خواهد رفت و می توانید با ذهن بازتری در مورد اهداف زندگی تان تصمیم بگیرید، اما حواس تان باشد که آرام پیش روید. عجله می تواند تمام برنامه های زندگی شما را نقش بر آب کند. فصل پاییز زمانی است که باید بیشتر در خانه بمانید و به خودتان استراحت دهید. در غیر این صورت انرژی لازم برای ادامه مسیر را از دست خواهید داد. زمان خوبی برای مسافرت، به ویژه سفرهای دور است، پس از همین حالا برای یک خوشگذرانی دسته جمعی خودتان را آماده کنید. از آنجا که شما فرد دست و دلبازی هستید، کمک به دیگران نیز می تواند بر خیر و برکت سفره تا بیافزاید. اسل پیش رو برای شما سالی پر از عشق های آتشین خواهد بود.

امروز کمی احساس خستگی می کنید. کارتان زیاد است و زمان استراحت تان کم. دوست دارید که ناگهان تمام مسئولیت ها را بر زمین بگذارید و فریاد بزنید اما متاسفانه شرایط دست و پایتان را بسته است. در این شرایط بهتر است که تعادل را رعایت کنید. شاید اکنون مجبور شوید که بی نهایت کار کنید اما به زودی به زندگی ایده آل تان خواهید رسید پس صبور باشید. در انتهای روز از شنیدن خبری به هیجان می آیید. تا از صحت آن اطمینان پیدا نکردید، پخش اش نکنید.
فال روزانه
 اگر همینطوری بنشینید و منتظر باشید تا اتفاقات مورد علاقه تان به خودی خود رخ دهند، تا ابد هم باید انتظار بکشید. آنوقت است که عمر شما گذشته و تمام آرزوهایتان نقش بر آب شده است. حال زمان تصمیم گیری است پس بهتر است که برنامه هایتان را عملی کنید. برای این کار لازم نیست که از دیگران کمک بگیرید، ندای قلب تان به خوبی می تواند شما را راهنمایی کند. به فکر انجام کاری هستید اما از نتیحه آن هراسانید. ترس مانع از پیشرفت تان می شود، پس با شجاعت تمام و بدون شک و تردید، به آن جامعه عمل بپوشانید.

فال روزانه

 به عشق زندگی تان نشان دهید که چقدر برایتان اهمیت دارد. جادوی کلمات را فراموش نکنید. گاهی یک حرف یک زندگی را دگوگون می کند پس آنها را عاقلانه به کار گیرید. آیا برای رسیدن به آرامشی که به دنبالش بوده اید، تلاش کرده اید؟ وقت آن است که به کمک فرد مورد اعتمادتان اولین قدم را بردارید، مطمئن باشید که باقی قدم هایتان نیز به سادگی برداشته می شوند. رفتار خوب و ظاهری زیبا کلید موفقیت این روزهای شماست پس خودتان را در اولویت تمام کارهایتان قرار دهید.
 حال زمان آن است که محدودیت هایتان را کنار بزنید و راز دلتان را فاش کنید. شما نیازهای زیادی دارید اما تا به حال به نفع دیگران از آنها چشم پوشی کردید، ولی دیگر بس است. حال که در شرایط روحی خوبی به سر می برید، با اعتماد به نفس کافی قدم اول را بردارید. برای این که کارهایتان بهتر پیش برود، همیشه لبخند بر لب داشته باشید. با دعوا و خودبینی تنها به خودتان ضرر خواهید زد. اگر مجرد هستید، در یکی از میهمانی ها فردی به شما ابراز علاقه می کند. قبل از هر تصمیمی خوب برای آن وقت بگذارید.
 امروز لازم نیست که مسائل را خیلی جدی بگیرید. هر چه با آنها ساده تر برخورد کنید، بهتر است. زمان خوبی است تا به دنبال علاقمندی های زندگی تان بروید. اگر دوست دارید که رابطه با فردی را آغاز کنید، بدون توجه به شرایط همین امروز به او پیشنهاد دهید. امروز روزی است که هر مکالمه ای خوب پیش می رود. شاید مشکلات کوچک ذهن تان را مشغول کرده باشند اما همه آنها را موقتا کنار بگذارید و برای روزهای آتی تا می توانید انرژی ذخیره کنید.
امروز هیچ اشتباهی مرتکب نخواهید شد بنابراین با خیال راحت و بدون ترس از شکست کارهایی را که می خواهید انجام دهید. شما توانایی این را دارید که مشکلاتی را که دیگران قادر به دیدن شان نیستند، ببینید. این خوب است اما نباید در این کار افراط کنید. گاهی باید از آنها چشم پوشی کرد. استقلال در چنین روزی کلید موفقیت شماست. سعی کنید کمتر به دیگران تکیه کنید و ایده هایتان را با صدای بلند بیان کنید. با این کار بیشتر دیده می شوید و فرصت های بهتری چه از نظر کاری و چه روابط عاطفی برایتان فراهم می شود.
این روزها سخت کار کرده اید و حال نوبت آن است که به خودتان کمی استراحت دهید. شما فرد صادقی هستید و به زودی نتیجه این روراستی تان را خواهید گرفت. برای آنچه لایق اش هستید خجالت نکشید. شما باید به خود و توانایی هایتان افتخار کنید. در غیر این صورت از چشم دیگران نیز خواهید افتاد. پیشنهادی به شما می شود که در مورد نتیجه آن دودل هستید. برای این که بهترین تصمیم را بگیرید، با فردی با تجربه مشورت کنید.
 امروز آنقدر زیبا و جذاب هستید که قدم به هر جا که می گذارید، همه مبهوت زیبایی تان می شوند. زمان خوبی برای برقراری ارتباط، به خصوص با افراد جدید، است. اگر این کار را با مهارت انجام دهید، موقعیت های کاری خوبی نیز به شما پیشنهاد می شود. رابطه عاطفی که در آن به سر می برید، در رمانتیک ترین زمان خود به سر می برد، از این فرصت استفاده کنید و بر آتش عشق تان بیافزایید. از معجزه کلمات نیز غافل نشوید.
امروز ترجیح می دهید که در سکوت تنها بنشینید و به حرف های دیگران گوش دهید. لزومی هم ندارد که وارد بحث آنها شوید زیرا که جز غیبت چیزی به زبان نمی آورند. رابطه عاطفی شما در تلاطم به سر می برد که باعث کمی تغییر در زندگی شما نیز شده است.در این شرایط بهتر است که صبور باشید و منتظر اتفاقات دیگر بمانید. هنوز برای قضاوت کردن و تصمیم گرفتن خیلی زود است.
خودخواهی تان را کنار بگذارید و کمی واقع بین تر باشید. حال زمان آن است که به اطرافیان تان نیز اهمیت دهید. شاید یکی از اعضای خانواده یا دوستان تان به کمک شما احتیاج داشته باشد. شاید فکر کنید که دخالت کردن به صلاح طرف مقابل تان نیست اما حال زمان خوبی برای این فکر ها نیست. نتیجه ای که کار گروهی می دهد به طور چشمگیری بهتر از تلاش های فردی است. پس در هر کاری، با دیگران همراه شوید.
اگر همین امروز منظورتان را به طور واضح بیان نکنید، فردا به مشکل خواهید خورد. لزومی ندارد که به خاطر آرامش دیگران از آنچه خود بدان احتیاج دارید، غافل شوید. اگر چه عشق برای شما اهمیت زیادی دارد اما تا زمانی که آرامش زندگی شما را بر هم نزند. پس با قدرت تمام تمام تلاش تان را برای رسیدن به آرزوهایتان به کار گیرید. به زودی مسیر زندگی تان تغییر می کند به طوری که اصلا انتظارش را هم ندارید. پس از اقدامات عجولانه که ممکن است مانع از این تغییر شود، بپرهیزید.
 امروز روز فوق العاده ای برای شماست، اگر بتوانید با دیگران به خوبی ارتباط برقرار کنید. از طریق همین ارتباطات اطلاعاتی به دست می آورید که زندگی تان را دگرگون می کند. پس از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. رابطه عاطفی شما به زودی وارد مرحله ای می شود که خوشایند شما خواهد بود. شاید مجبور شوید که برای آن از برخی خواسته هایتان چشم پوشی کنید اما در نهایت نتیجه ای به دست خواهید آورد که هر کسی آرزویش را دارد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *