خانه > سرگرمی > فال روزانه یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه یک شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
فال روزانه
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که ۲۱ خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال شما با استفاده از توانایی خود در به کار گرفتن هوش و ذکاوت خود در زمینه فعالیت های تجاری و اقتصادی پیشرفت بسیاری در حرفه خود خواهید داشت و نیز به همین واسطه روابط خوبی با افراد سرشناس و معتبر در بخش عمومی و خصوصی برقرار خواهید نمود. دریافت وام ها و کمک هزینه های مختلف از بانک ها و موسسات اقتصادی به شما کمک خواهد کرد پروژه هایی که در دست اقدام دارید را با موفقیت پیش ببرید. فرصت های شغلی جدید به زودی برای آنهایی که در حال حاضر نیز مشغول به کار هستند فراهم خواهند شد و داشتن ذکاوت در انتخاب بین این گزینه ها از اهمیت بسیاری برخوردار خواهد بود. برای آنهایی که هنوز نیمه گمشده خود را پیدا نکرده اند احتمال یافتن عشق و شروع روابط عاطفی جدی بسیار زیاد خواهد بود. شما امسال باید نسبت به کودکان و سالمندان خانواده تان توجه ویژه ای داشته باشید و وقت بیشتری را صرف آنها کنید. سعی کنید سلامت خودتان، همسر و فرزندانتان را به طور مرتب تحت نظارت داشته باشید تا به طور ناگهانی با مشکلی مواجه نشوید. نیمه دوم سال از لحاظ معنوی حال و هوای متفاوتی را برای شما به همراه خواهد داشت.

فال روزانه
امروز شاید تا حدودی احساس اضطراب و نگرانی داشته باشید و نتوانید آرام یک جا بنشینید. در حال حاضر شما دارید به طور همزمان با کارهای زیادی دست و پنجه نرم می کنید و به یک باره انگار همه این کارها دارند وارد مراحل حساس و بحرانی می شوند. متاسفانه دیگران توجه چندانی به وضعیت فعلی شما ندارند و نسبت به نیازهای شما حساسیت چندانی نشان نمی دهند، پس سعی کنید حواستان را جمع کنید و روی هیچ کسی به غیر از خودتان حساب باز نکنید. جای هیچ گونه نگرانی نیست، با داشتن یک برنامه دقیق و حساب شده و با اولویت بندی کارهایتان خواهید توانست حداقل از پس بخش قابل توجهی از کارهایتان بربیایید.
فال روزانه
امروز شما قلبی سخاوتمند دارید و کمک کردن به دیگران و آوردن لبخند به لب های آنها برای شما یک نیاز است. بگذارید خورشید درونتان بتابد و روشنایی وجودتان نصیب دیگران نیز بشود، در چنین روزی این اقدامات شما قطعا مورد تحسین و توجه دیگران قرار خواهند گرفت. با تشویق های دیگران و انرژی مثبتی که از آنها دریافت می کنید حال خودتان هم خیلی بهتر خواهد شد. سعی کنید روی جنبه های مثبت دیگران تمرکز کنید تا ببینید که این کار باعث رشد جنبه های مثبت شخصیت خودتان نیز خواهد شد. امروز ذهنتان به شدت درگیر آینده  و فرصت هایی که می تواند برای شما به همراه داشته باشد شده است، اجازه ندهید این موضوع شما را از زمان حال غافل کند.

فال روزانه

امروز شما برای پیش رتن به سوی اهدافتان کاملا آماده اید و نیرویی از درون شما را به برخاستن و پیشروی دعوت می کند. به این غریزه خود توجه کنید و دست به کار شوید. شما انرژی بسیار زیادی را برای به راه انداختن کارها و برنامه هایتان در رابطه با پروژه هایی که در دست انجام هستند در اختیار دارید. البته کلید اصلی موفقیت شما اولویت بخشیدن به انجام و تکمیل کارها و پروژه هایی است که قبلا آغاز کرده بودید، پیش از آن تا جای ممکن از شروع هر پروژه دیگری خودداری کنید. شما امروز به سختی می توانید با دیگران کنار بیایید و ترجیح می دهید تا جای ممکن از دیگران فاصله بگیرید تا آزادی عمل داشته باشید.
فال روزانه
امروز به ویژه در رابطه با مسائل عاطفی ممکن است با مخالفت هایی از جانب دیگران مواجه شوید. دیدن رفتار تند طرف مقابلتان احساسات ناخوشایندی را در شما ایجاد می کند و باعث می شود احساس ضعف و بی اهمیت بودن به شما دست بدهد. این که شما به دنبال آرامش، عدالت و هماهنگی باشید برخلاف آنچه بعضی ها فکر می کنند به معنای ضعف شما نیست و چیزی از ارزش هایتان کم نمی کند؛ این ویژگی ها در واقع نقاط قوت شما هستند. امروز بهتر است برنامه هایتان را با کسی در میان نگذارید. چه لزومی دارد که همه از جزئیات کارهای شما با خبر باشند؟ مگر غیر از این است که می خواهند در کارتان دخالت کنند؟
فال روزانه
شما در دنبال کردن و تکمیل پروژه ها و کارهایی که به عهده تان هستند فوق العاده عمل می کنید، اما در مرحله شروع عملکردتان چندان تحسین برانگیز نیست. امروز فرصت فوق العاده ای است تا ثابت کنید که این تصور دیگران در مورد شما اشتباه است. شما قدرت بسیاری در اختیار دارید که به شما کمک می کند در شروع هر کاری به صورت کاملا موفقیت آمیز عمل کنید، از این انرژی که در اختیارتان قرار گرفته استفاده کنید و کارهایی که مدت ها قصد شروعشان را داشته اید ولی فرصتی برایتان پیش نمی آمده است را آغاز کنید. در محل کارتان ممکن است با همکاران و مقامات بالاتر اختلاف نظرهایی بر سر نحوه انجام کارها داشته باشید، اما بهتر است آنها را از دست خود عصبانی نکنید.
امروز اعتماد به نفس شما در سطح بالایی قرار دارد و احساس می کنید چیزی از درون به شما انرژی  می دهد تا روزتان را به خوبی پیش ببرید. شما می توانید رهبری پروژه هایی که انگار قرار نیست هیچ گاه به سرانجام برسند را به عهده گرفته و آنها را با موفقیت به پایان برسانید. البته یادتان باشد که اگر می خواهید کاری به خوبی انجام شود به جای این که آن را به عهده دیگران بگذارید خودتان استعدادها و مهارت هایتان رابه کار گرفته و آن را به انجام برسانید. مشکلی که امروز باید با آن دست و پنجه نرم کنید نداشتن ثبات در نظراتتان است و هر لحظه برای پیش بردن کارهایتان راهی را انتخاب می کنید. تا جای ممکن از این شاخه ب آن شاخه نپرید.
امروز ممکن است برای شما با چالش ها و تنش هایی همراه باشدمواظب باشید که با بی احتیاطی های خود یک رابطه نسبتا دوستانه را به یک جنگ علنی تبدیل نکنید. حرف هایی که می شنوید و رفتارها و کارهای اطرافیان را زیاد به خودتان نگیرید. بحث هایی که صورت می گیرند را به عنوان چالش هایی که با غلبه بر آنها قویتر خواهید شد در نظر بگیرید. سعی نکنید از موقعیتی که برایتان پیش آمده است فرار کنید. گریختن از مسائل و مشکلات هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. امروز بر خلاف همیشه، از آن روزهایی نیست که از بودن در جمع لذت ببرید و اگر دعوتی را بپذیرید به احتمال زیاد از این که آن را قبول کرده اید پشیمان خواهید شد.
امروز در قلب شما تنشی ایجاد شده است که رهایی از آن چندان ساده به نظر نمی رسد. شما احساس می کنید که دیگران زیاد خوب به حرف هایتان گوش نمی کنند و نمی توانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید. اگر می خواهید که دیگران افکار و ایده هایتان را درک کنند باید سعی کنید توضیحات بیشتری در مورد آنها بدهید تا بتوانید پیام خودتان را منتقل کنید. در ارتباط خود با دیگران سعی کنید ذهنی باز داشته باشید و از خودتان انعطاف پذیری نشان بدهید. شما انتظار دارید که همه چیز طبق برنامه ریزی های شما پیش بروند، اما واقعیت احتمالا چیز دیگری خواهد بود، پس خودتان را برای چالش های پیش رویتان آماده کنید.
سعی کنید که امروز صبوری بیشتری از خودتان نشان بدهید و به بیقراری درونیتان غلبه کنید. امروز از آن روزهایی است که شما آرام و قرار ندارید و این طور به نظرتان می رسد که همه کارها خیلی بیش از آنچه لازم است و شما تحملش را دارید طول می کشند. تمام سعیتان را بکنید که خودتان را با جریان امور هماهنگ کنید. اینقدر نسبت به این که کارها سر وقت انجام شوند حساسیت نداشته باشید. کیفیت انجام کار خیلی از سرعت آن مهمتر است و همچنین ذهنی آرام خیلی بهتر از یک ذهن پر استرس و عصبی کار می کند. مواظب برای به دست آوردن توجه شخصی که دوست دارید زیاده روی نکنید، داشتن تعادل در هر چیزی بهترین روش در هر کاری است.

جنگیدن یا نجنگیدن، مسئله این است! امروز بین یین و یانگ درون شما یک کشمکش سخت پیش آمده است، از طرفی جنبه آرام وجودتان یک چیز می گوید و از طرفی دیگر هم جنبه مردانه و جنگجوی وجودتان یک چیز می گوید.  برای غلبه به این کشمکش باید از اقدامات عجولانه خودداری کنید و از این که اجازه دهید تحریک های یک نفر باعث شوند رفتاری تهاجمی به خود بگیرید جلوگیری کنید. شما امروز تمرکز بسیاری روی اهداف خود دارید، اما باید مواظب باشید که به پایان رساندن یک کار هدف اصلیتان نباشد و در راه تیک زدن کارهایی که در لیست کارهای روزانه خود دارید کیفیت انجام این کارها را قربانی نکنید و آنها را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید.
امروز ممکن است هر لحظه به سوی تفنگتان پریده و بی جهت دیگران را نشانه بگیرید و به آنها حمله کنید، مواظب باشید این انرژی درونی خود را تحت کنترل در بیاورید. یک اقدام اشتباه می تواند همه چیز را به ضرر شما تمام کند. پیش از آن که بخواهید کاری کنید که از انجام آن پشیمان شوید سعی کنید به محیط اطرافتان دقت کرده و خود را با آن هماهنگ کنید. شما سعی دارید احساسات خود را از چشم دیگران پنهان کنیدف دلیل این کارتان هم این است که نمی خواهید آنها شما را در موضع ضعف قرار داده و از احساساتتان بر علیه شما استفاده کنند. اما این را هم به یاد داشته باشید که هر چه بیشتر خود واقعیتان را از دیگران مخفی کنید بیشتر زجر خواهید کشید.
اگر امروز از وقت و انرژی خود استفاده بهینه داشته باشید خواهید توانست روزتان را به یک روز بسیار پربازده بدل کنید. شما انرژی مضاعفی در اختیار دارید که به شما این اجازه را می دهد که هر کاری که بخواهید را به انجام برسانید. شما در راه رسیدن به اهدافتان حالتی تهاجمی گرفته و آماده اید تا هر کاری که در لیست وظایف امروزتان باشد را به بهترین کل ممکن انجام دهید. به نظر شما هیچ چیزی در رابطه آینده تان وابسته به اما و اگرها نیست و تنها کافی است چیزی را بخواهید و در راه رسیدن به آن تلاش کنید تا آن را به دست بیاورید. با این همه حواستان باشد که خودتان را بیش از اندازه هم خسته نکنید، تازه اول هفته است و باید توان خود را تا آخر هفته حفظ کنید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرز تهیه موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان

موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان موساکا یک نوع گراتن است که با بادمجان درست می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *