خانه > اخبار ایران و جهان > ماجرای حمایت ۳ بازیگر زن سینما از داعش!

ماجرای حمایت ۳ بازیگر زن سینما از داعش!

روزنامه کیهان در مطلبی از حمایت ۳ بازیگر زن سینما از گروهک تروریستی داعش نوشته است، این گزارش روزنامه کیهان در رسانه های اجتماعی بازنشر بسیاری داشته است.

حمایت ۳ بازیگر زن سینما از داعش!

بسیاری از کانال های اجتماعی این مطلب روزنامه کیهان را بازنشر کرده اند و برخی از کاربران فضای مجازی در حمایت از آن پست گذاشته اند.

 

روزنامه کیهان در ستون دیگر عنواین خود مطلبی با این عنوان را منتشر کرده بود: آیا ۳ خانم بازیگر هنوز هم از مبلغ داعش حمایت می کنند؟

 

در توضیح این عنوان کیهان نوشته است: با عملیات تروریستی روز ۱۷ خرداد داعش در تهران همه مردم بر لزوم مبارزه با گروهک های تکفیری به اتفاق نظر رسیدند.

 

اما چندی قبل و با زندانی شدن «آ‌.‌ص» یکی از نیروهای مبلغ داعش در ایران، کمپینی در حمایت از وی در فضای مجازی شکل گرفت. سه بازیگر زن سینما که به رفتارهای هیجانی و غیرعقلانی در واکنش به مسائل سیاسی مشهور هستند هم در این کمپین شرکت کرده و خواستار آزادی وی شده بودند.

 

با اقدام یاران «آ . ص» در روز ۱۷ خرداد و به رگبار بستن تعدادی از مردم توسط آن ها، برخی از کاربران فضای مجازی پرسیدند که آیا این سه خانم بازیگر هنوز هم از این مبلغ گروهک های تکفیری در ایران حمایت می‌کنند؟

 

حمایت ۳ بازیگر زن سینما از داعش

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *