خانه > اخبار ایران و جهان > مهدی طارمی در یک قدمی اروپا با قراردادی نجومی!

مهدی طارمی در یک قدمی اروپا با قراردادی نجومی!

چند روزی هست موضوع جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس و حضور در فوتبال اروپا به سوژه اول رسانه ها و محافل خبری فوتبال ایران تبدیل شده است.

به گزارش جام نیـوز، در شرایطی که آقای گل لیگ برتر به پیشنهاد جدی دیناموزاگرب توجه خاصی نشان نداد و مدعی شد ترجیح می دهد فعلا در لیگ برتر و پرسپولیس بماند خبرهایی به گوش رسید مبنی بر این که انتقالی پر سرو صدا در انتظار مهاجم جوان و ملی پوش فوتبال ایران قرار دارد که می تواند به یکی از بزرگ ترین انتقالات دو دهه گذشته فوتبال ایران تبدیل شود.

مهدی طارمی در یک قدمی اروپا با قراردادی نجومی!

طارمی که فصل قبل تا آستانه حضور در سوپرلیگ ترکیه پیش رفت اما در آخرین لحظه به جمع سرخپوشان بازگشت این بار بعد از درخشش در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از طریق یکی از ایجنت های مطرح و کاربلند آژانس نقل و انتقالاتی در کشور پرتغال به چند باشگاه بزرگ در بوندس لیگا و لیگ برتر جزیره معرفی شده تا جایی که شنیده می شود مراحل اولیه پیوستن این بازیکن به یکی از این باشگاه های بزرگ در حال طی شدن است.

 

بنا به اعلام برخی نزدیکان به آقای گل لیگ برتر مهدی طارمی در بوندس لیگا سخت مورد توجه دو تیم مطرح آلمانی قرار دارد که یکی از این تیم های می تواند دورتموند باشد ضمن این که باشگاهی سرشناس در فوتبال جزیره با توجه به بالا رفتن احتمال فروش بهترین گلزن خود با قراردادی نجومی به باشگاهی دیگر روی جذب مهدی طارمی زوم کرده است.

 

با این تفاسیر می توان گفت با رسیدن پیشنهادات جدید اروپایی به مهدی طارمی باید منتظر روزهای داغی برای این بازیکن و گلزنی تیم ملی در تابستان پیش رو باشیم، روزهایی که منجر به جدایی آقای گل از پرسپولیس و حضور در یکی از بهترین باشگاه های اروپایی شود.

 

ناگفته نماند بسیاری حضور مدیران باشگاه وردربرمن در کنار آلکساندر نوری سرمربی ایرانی الاصل در جریان بازی تیم ملی برابر ازبکستان را بی جهت با اتفاقی که برای طارمی در حال رخ دادن است، بی ارتباط ندانستند چون این باشگاه آلمانی هم می تواند مشتری گلزن تیم ملی باشد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *