خانه > زناشویی > دانستنی های جنسی > هوش جنسی زنان بیشتر است یا مردان؟

هوش جنسی زنان بیشتر است یا مردان؟

هوش جنسی چیست؟

هوش جنسی زنان بیشتر است یا مردان

هوش جنسی یعنی اینکه فرد در رابطه با تمایلات و کشش‌های جنسی خود به هوشیاری رسیده باشد. فرد دارای هوش جنسی بالا می‌داند که چگونه می‌بایست جذاب باشد.

او می‌داند که افراد جذاب و مطلوب از چه ویژگی‌هایی برخوردار هستند. او می‌داند که اگر کسی را مطلوب ارزیابی می‌کند، چگونه به وی نزدیک شود. او می‌تواند بفهمد که چه کسانی به وی از نظر جنسی علاقمند بوده و یا اینکه شانس وصال با چه کسانی را هرگز نخواهد داشت.

افراد دارای هوش جنسی می‌دانند که چگونه و چه زمانی این شانس را پیدا می‌کنند که سر صحبت‌شان را با کسی که به نظرشان جذاب است باز کنند و می‌دانند که این صحبت کردن باید با چه ادبیاتی رقم بخورد زیرا آنها به نحوه نفس کشیدن، فراز و فرودهای آوایی مخاطب، زبان تن، حالات چهره و شاخص‌های جنسی آدمی ‌اشراف دارند.

برای مثال گاهی شخص دست خود را بر روی شانه ما می‌گذارد، این حرکت دست وی معانی مختلفی را در بر خواهد داشت. گاهی این حرکت صرفاً بیانگر یک صمیمت انسانی است، گاهی برای این است که به ما بفهمانند به کمک ما نیاز دارند و گاهی نیز برای لذت جنسی است.

آن‌کس که هوش جنسی بالایی دارد این توانایی را داراست که در این لحظات به نیت فرد پی ببرد. او حتی می‌تواند بفهمد که این لذت وجه اخلاقی دارد یا غیراخلاقی.

متوسط هوش جنسی بانوان از متوسط هوش جنسی آقایان بالاتر است و این بدان خاطر است که در جوامع امروزی، زنان بیش از مردان مورد کنش‌های جنسی واقع می‌گردند و همین در معرض قرار گرفتن‌های مداوم، شرایطی را رقم می‌زند که ایشان در این دست مسائل، پخته‌تر رفتار کنند.

منبع: shafaonline.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *