خانه > زناشویی > ۱۲ انتظار ساده ای که زنان از شوهرشان دارند

۱۲ انتظار ساده ای که زنان از شوهرشان دارند

زنان از شوهرشان چه می خواهند؟

به نظر می رسد این سوال قرن هاست که ذهن مردان را به خود مشغول کرده است. در کل، اکثر زنان انتظارات مشابهی دارند. شاید دانستن آنها بتواند به شما کمک کند. در اینجا نکاتی را برای شما آماده کرده ایم که زنان بعد از ازدواج کردن از شما انتظار خواهند داشت. اینها انتظارات ساده ای هستند که نباید به سادگی از کنار آنها رد شوید. با رعایت این نکات آرامش در زندگی خود را تضمین می کنید. حتما این ۱۲۲ نکته را مطالعه کنید که همه زنان از جمله خود من از شوهران خود انتظار داریم.

انتظارات زنان از مردان

پیش خانواده من مودب باش

وقتی من قبول می کنم که نام خانوادگی فرزندم همان نام خانوداگی تو باشد، کمترین چیزی که از تو انتظار دارم این است که طوری با خانواده ام رفتار کنی که انگار تو هم متعلق به این خانواده هستی. من از تو انتظار دارم تا در همه مراسمات، جشن ها، دورهمی ها در کنار خانواده ام باشی و دوست دارم با برادر و خواهرم رابطه خوبی داشته باشی. در عوض تو هم می توانی همین انتظارات را از من داشته باشی.

در کارهای خانه به من کمک کنی

خودت می دانی که انجام کارهای خانه چقدر مشکل هست. پس، نظرت چیست در کارهای خانه هم به من کمک کنی؟ ما می توانیم مسئولیت ها را تقسیم کنیم، با این کار نه تو خسته می شوی نه من. می دانم که دست به سیاه و سفید نزدی و اصلا در کارهای خانه به مادرت کمک نکردی. اما مادرت وقتی ببیند تو کارهایی یاد گرفته ای که برای زندگی لازم هستند، به من افتخار خواهد کرد.

در خرید کردن همیشه همراهم باشی

می دانم که برایت کسل کننده هست که با من به مغازه ها بیایی و من لباس ها را امتحان بکنم و به دنبال لباسی باشم که تو آن را تایید کنی. بله موافقم. اما دوست نداری بدانی چه چیزی برازنده من هست؟

صراحت

می دانی از تو می خواهم  زمانی از روز را با تو باشم و متفرم از اینکه من را تنها بذاری. اما درکت می کنم، به جای اینکه در مورد جلسه ساختگی با یک مشتری که اصلا وجود ندارد دروغ بگویی، لطفا در مورد برنامه هایت حقیقت را به من بگو. دوست دارم به جای اینکه از کسی دیگر بشنوم از خودت بشنوم. صداقت همیشه با خود قدردانی به همراه می آورد.

روزهای خاص

از تو انتظار ندارم که روزی را که برای اولین همدیگر را ملاقات کردیم به یاد داشته باشی. امافراموش کردن روز تولدم و سالروز ازدواجمون غیر قابل بخشیدنی است. اگر نمیتوانی این روزها را به یاد داشته باشی میتوانی آنها را در دفتر یادداشت دیجیتالی ات ذخیره کنی. من هم روزهای خاص خودمان را هرگز فراموش نخواهم کرد.

نوازش کردن

نه، انتظار ندارم که هر لحظه از زندگی مان مثل اولین باری باشد که همدیگر را ملاقات کردیم. گرفتن دست ها، یک آغوش گرم و گذاشتن دست هایت روی شانه هایم به من احساس راحتی و امنیت خواهد داد. اینها کارهایی هستند که علاقه تو را به من نشان می دهد.

بهترین دوستم باش

بله ، من فهرستی از دوستانی را دارم که می توانم روی آنها حساب کنم و به هر نوع نصیحت یا پیشنهاد آنها گوش کنم. اما اولین شخصی که دوست دارم دغدغه هایم و نگرانی هایم را با او درمیان بگذارم تو هستی. به یاد داشته باش ما با هم ازدواج کردیم تا در روزهای شادی و غم کنار هم باشیم. خیلی خوشحال می شوم که به شغل، زندگی و چالش های من اهمیت بدهی.

تعریف و تمجید

شاید ملکه زیبایی نباشم ، اما تو باید به ظاهر من اهمیت زیادی بدهی. به یاد داشته باش، تو با من ازدواج کرده ای ، بنابراین حتی اگر روزی وحشتناک به نظر رسیدم دوست دارم باز هم در کنار من بمانی. فراموش نکن که یک آینه بهترین دوست یک زن است و من ساعت ها از وقت خودم را با آینه می گذرانم و به ظاهر خود اهمیت می دهم. می توانی خیلی راحت به من بگویی “این لباس چقدر به تو می آید”

مرا به خاطر کسی که هستم دوست داشته باش

بله درسته آماده شدن من ساعت ها طول می کشد، اتاقی پر از لباس و کفش دارم و می توانم یک پیتزای کامل را بخورم. اما تو نباید بخواهی عقیده مرا تغییر دهی. تو هم شب ها با دهان باز می خوابی و تمام شب را خر و پف می کنی و اصلا انگار نه انگار که اتفاقی افتاده است. آیا دوست داری من هم در مورد تو قضاوت اشتباهی انجام دهم؟

هر وقت که لازم است طرف من باش

بعضی وقت ها باید طرف من باشی و من واقعا انتظار دارم که طرف من باشی. می دانم خانواده ات برای اهمیت زیادی دارد، اما من هم باید برای تو مهم باشم. نمی خواهم احساس کنم با من مثل غریبه ها رفتار میکنی.

حمایت عاطفی

بعضی وقت ها شدیدا به تو احتیاج دارم و در آن لحظه حتما باید کنارم باشی. عاطفی بودن رابطه ما را قوی تر می کند.

نازم را بکش

یک جعبه شکلات مورد علاقه ام، اسباب بازی جالب، یک رانندگی طولانی مدت برای تماشای غروب آفتاب و یا حتی یک شام در زیر روشنایی شمع در خانه یا هر کار دیگری که می توانی انجام دهی، همه اینها باعث خوشحالی من می شود. اما اگر می خواهی در کارهای پخت و پز به من کمک کنی ، لطفا از مادرت یاد بگیر .

خوب خانم ها  اینها فهرست مورد علاقه من بودند. آیا چیزی هست که به این لیست اضافه کنیم؟ می توانید نظرات خود رو با در کامنت زیر با ما در میان بگذارید. از خواندن نظرات شما بی نهایت خوشحال می شویم.

منبع:seemorgh.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

رگ خواب مردان را بشناسید (درگوشی های زنانه)

رگ خواب مردان را بشناسید (درگوشی های زنانه) رگ خواب مردان را زنانی می دانند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *