خانه > زناشویی > ۳ دانستنی جالب در مورد عشق و عاشق

۳ دانستنی جالب در مورد عشق و عاشق

انسان های عاشق و افرادی که عشق را تجربه کرده اند معمولا کارهای خارق العاده و شنیدنی از آنها دیده میشود در این بخش از مجله اینترنتی حیاط خلوت قصد داریم شما را با ۳ دانستنی جالب و شنیدنی در مورد عاشق ها آشنا نماییم.

3 دانستنی جالب در مورد عشق و عاشق

عشق در ۰.۲ ثانیه اتفاق می افتد

در تعریف عشق معمولاً آن را یک احساس بنیادین در نظر می‌گیرند. این اتفاق عجیب موضوع پژوهش های علمی بسیار زیادی بوده است. در پژوهشی که در سال ۲۰۱۱ صورت گرفت معلوم شد که در هنگام عاشق شدن ۱۲ قسمت از مغز استارت آزاد کردن مواد شیمیایی و هورمون‌ها می‌زنند که احساس عاشق شدن را در انسان بوجود می‌آورند. اصلی ترین این مواد شیمیایی دوپامین، اکسی توسین، آدرنالین و وازوپرسین هستند. این واکنش تنها در زمان بسیار اندک ۰٫۲ ثانیه اتفاق می‌افتد که در حقیقت، زمان ارتباط چشمی دو فرد با یکدیگر می‌باشد.

 

در هنگام نگاه به معشوق مردمک چشم گشاد میشود

هنگامی که یک فرد عاشق به معشوق خود نگاه میکند مردمک چشمش در حدود ۴۵٪ گشادتر میشود. مردمک چشم تنها به نور عکس العمل نشان نمی‌دهد بلکه این امکان را دارد که از سیستم عصبی بدن نیز تاثیر بگیرد. پژوهش ها ثابت کرده اند وقتی به کسی می نگرید که به او علاقمند هستید یا برای شما جذاب است اندازه مردمک چشم شما گشادتر می‌شود. دلیل این عکس العمل غریزی بدن این است که گشادتر شدن مردمک چشم موجب میشود صورت شما جذاب‌تر بنظر بیاید در واقع بدن شما به صورت ناخودآگاه سعی میکند که شما را جذاب‌تر نشان دهد.

 

عشقتان شما را ۲۰ درصد جذابتر از چیزی که خودتان فکر میکنید میبیند

عشقتان شما را ۲۰ درصد جذابتر از چیزی که خودتان فکر میکنید میبیند. زیرا که وقتی شما خودتان را در آینه می‌بینید تنها بازتابی از تصویر خود را می‌بینید و چیزی از رفتار و وجود درونی تان در آینه دیده نمی‌شود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرز تهیه موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان

موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان موساکا یک نوع گراتن است که با بادمجان درست می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *