خانه > زیبایی و آرایشی > بهترین عطر های زنانه برای تابستان

بهترین عطر های زنانه برای تابستان

بهترین عطر های زنانه برای تابستان
بهترین عطر های زنانه برای تابستان

تابستان در راه است و همه ما برای این فصل گرم و در عین حال زیبا خود را آماده می کنیم. پوشیدن لباس های رنگی و رفتن به مکان های خوش آب و هوا، بهترین فرصتی است که این فصل برای ما فراهم می کند. اگر می خواهید در این فصل از عطرهای خوشبو استفاده کرده و بوی عرق، بوی خوش تابستان را از شما دور نکند، عطرهای زیر مناسب ترین عطرهای تابستانی هستند.

جو مالون جو (Jo Malone Jo)

 جو مالون جو , Jo Malone Jo , عطر زنانه
جو مالون جو در میان عطرهای تابستانی بهترین هستند و به همین دلیل در فهرست ما جایگاه اول را به خود اختصاص می دهند. رایحه خوش مرکبات این عطر شما را به یاد گرمای دلپذیر داغ تابستانی می اندازد. از ترکیبات این عطر می توان به لیموترش، فلفل، کندر و لادن اشاره کرد.

گوچی فلورا (Gucci Flora)

گوچی فلورا, Gucci Flora, عطر زنانه
این عطر بوی عالی شکوفه های گل را دارد و رایحه اصلی آن مگنولیاست. همچنین می توانید بوی خوش مرکباتی چون پرتقال و نارنگی و همچنین چوب صندل و شکلات را در آن حس کنید. نعناع هندی، گل محمدی و گل صد تومانی از دیگر رایحه های این عطر هستند.

مارک جاکوبز رین (Marc Jacobs Rain)

مارک جاکوبز رین,Marc Jacobs Rain , عطر زنانه
این نوع عطر از عطرهای مارک جاکوبز شما را به یاد دوش گرفتن در ماه های گرم تابستان می اندازد. این عطر حس خوشایند آب خنک را به شما می دهد. از دیگر رایحه های آن می توان به لیموترش، انار، گلابی، رز، شمعدانی، دانه تونکا و مشک اشاره کرد.

درک لام (Derek Lam)

درک لام , Derek Lam , عطر زنانه
این عطر یکی از بهترین و قدیمی ترین عطرهایی است که تا به حال تولید شده است. عطر گل و رایحه خوش مشک خالص، حس خوبی به فرد و اطرافیان او می دهد و برای یک روز بلند تابستانی بسیار عالی است. البته نوع مردانه این عطر هم وجود دارد که تند، چوبی و کمی تلخ است.

لیز ارل (Liz Earle)

لیز ارل , Liz Earle , عطر زنانه
این عطر ترکیبی از رایحه های فلفل صورتی، ترنج، دارچین، گل محمدی و چوب صندل است. این عطر حس خوب و دلپذیری به فرد و اطرافیان او می دهد. اگر شما از بوی تند فلفل لذت می برید، این عطر مناسبتان است.

مارک جاکوبز دیزی (Marc Jacobs, Daisy)

مارک جاکوبز دیزی , Marc Jacobs, Daisy, عطر زنانه
اگر می خواهید در رایحه های میوه، گل و شیرینی غرق شوید، این عطر مناسبتان است. رایحه اصلی این عطر، دارابی است و از دیگر رایحه های آن می توان به گریپ فروت، توت فرنگی، برگ بنفشه، گل یاس، یاسمن، مشک، سدر و وانیل اشاره کرد.
منبع: برترین ها

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

چه روش‌هایی برای جوان‌سازی صورت و چشم‌ها وجود دارد؟

خیلی از افراد به دنبال جوان‌سازی پوست هستند   خیلی از افراد در بزرگسالی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *