خانه > اخبار ایران و جهان > جزئیات حمله هشت نفره به یک روحانی در نیشابور

جزئیات حمله هشت نفره به یک روحانی در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور جزئیات مصدومیت یک روحانی در این شهر با چاقو را که توسط افرادی مورد حمله قرار گرفته بود، تشریح کرد.

حمله هشت نفره به یک روحانی در نیشابور

حمله هشت نفره به یک روحانی در نیشابور

حمله به یک روحانی در نیشابور

حمله به یک روحانی در نیشابور , سرهنگ حسین بیات مختاری گفت: ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه یکشنبه شب هفته جاری، احمد نصرآبادی که امام جماعت روستای معتمدیه از توابع شهرستان نیشابور است، در خیابان رازی شهر نیشابور توسط افراد ناشناس مورد حمله و اصابت چند ضربه چاقو قرار گرفت.

ضاربان از محل متواری و فرد مضروب بلافاصله به بیمارستان ۲۲بهمن نیشابور منتقل و پرونده این حادثه نیز برای شناسایی افراد ضارب در فرماندهی انتظامی این شهرستان تشکیل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور به نقل از فرد مصدوم در تشریح جزئیات مصدومیت خود گفت که یکشنبه شب (۲۵ تیرماه) در خیابان رازی گذر می کرده و متوجه موتورسیکلتی متوقف شده در طرفی از خیابان می‌شود که ناگهان، فردی از سمت موتور با افشانه فلفلی از پشت سر به او حمله می‌کند.

وی افزود: بنا به گفته فرد مصدوم، در همان لحظه دو خودرو پژو ۴۰۵ و پراید ۱۳۲ در گوشه‌ای از خیابان متوقف شده و افرادی از این خودروها به سمت وی حمله کرده و با چاقو چندین ضربه به بدنش وارد می کنند.

سرهنگ بیات مختاری اظهار کرد: مصدوم مدعی است که هشت نفر در این حمله شرکت داشتند و با ۱۶ ضربه وی را مورد اصابت چاقو قرار داده‌اند.

بنا به گفته فرد مصدوم، ضاربان ناشناس بودند و بلافاصله پس از حمله محل را ترک کردند.

لباس روحانیت بر تن نداشت

وی اظهار کرد: فرد مصدوم در زمان حمله افراد ناشناس، لباس روحانیت بر تن نداشت و امروز در جریان رسیدگی به پرونده مصدومیت وی، مشخص شد که فرد مصدوم، روحانی و امام جماعت یک روستاست که این موضوع رسیدگی به پرونده را در مسیر جدیدی قرار داد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: پرونده مورد حمله قرار گرفتن این روحانی توسط ضاربان در حال پیگیری است و تاکنون یک نفر در این زمینه دستگیر شده است.

مسئول روابط عمومی بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور نیز در این باره گفت: فرد مصدوم که یک روحانی است و از یکشنبه شب هفته جاری تاکنون در این بیمارستان بستری شده، هم اینک وضعیت جسمی خوبی دارد و فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد.

منبع:ایرنا

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال پنجشنبه گذشته، خبری مبنی بر ابلاغ حکم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *