خانه > بیوگرافی > عکس های اینستاگرام دانیال عبادی + بیوگرافی و ازدواج

عکس های اینستاگرام دانیال عبادی + بیوگرافی و ازدواج

دانیال عبادی بازیگر سینما و تلویزیون در تاریخ ۵ شهریور ماه سال ۱۳۶۱ در مشهد متولد شده است و ۳۵ سال سن دارد. پدرش اهل مشهد و مادرش تهرانی می باشد.

عکس های اینستاگرام دانیال عبادی + بیوگرافی و ازدواج

دانیال عبادی و مادرش

دانیال عبادی و مادرش

 دانیال عبادی درباره ورود به دنیای بازیگری می گوید:

من فیلمنامه نویسی را دوست داشتم . دو ٬ سه تا کار کوچیک هم کرده بودم در حد سیناپس و طرح اولیه برای فیلم کوتاه . من کارهای دکتر کریمی را خیلی دوست داشتم و دنبال می کردم مخصوصاً رستگاری در هشت و بیست دقیقه ٬ شمعی در باد و … ٬ فیلمنامه هایش را خیلی دوست داشتم ٬مخصوصاً فیلمنامه رخساره را وهمین طور هم که پیش می رفت کارهای جدیدشون.

شهاب حسینی دوست عزیز من ٬ خیلی عزیز من ٬ من را معرفی کرد به دکتر کریمی برای بازی ، چون ایشان در جریان داستان فیلم بودند و می دانستند دکتر تست های متعددی گرفته اند ولی به چهره و بازی ایده آلشان نرسیده اند. ایشان مرا برای بازی معرفی کردند، درحالیکه خودم درجریان نبودم، از تمام کمک های شهاب عزیزم و اعتمادی که به من کرده اند ومرا معرفی کرده اند و بعد اعتماد به نفسی که به من در جریان بازی بخصوص در صحنه هایی که در خدمتشان بودم بسیار سپاسگزار. آقای دکترهم پیشنهاد تست را به من دادن که من هم تست دادم و قبول شدم . این شد که اصل داستان تغییر کرد اما کماکان بدنبال فیلمنامه نویسی هم هستم اگر خدا بخواهد .

همسر دانیال عبادی کیست؟

 

شاید خیلی از طرفداران این بازیگر جوان و خوش قیافه دوست داشته باشند بدانند او درباره ازدواج چه نظری دارد و آیا تصمیم ندارد از مجردی دربیاید و به جمع متاهل ها بپیوندد؟ او در این مورد می گوید: «از نظر من ازدواج یک اتفاق است و اینطور نیست که من تصمیم بگیرم یا نگیرم، فکر می کنم خودش بر اساس نیاز من به موقع شکل می گیرد. من هم دوست دارم صبر کنم و ببینم این اتفاق کی برایم پیش خواهد آمد.»

ازدواج دانیال عبادی

وقتی دانیال عبادی کارش را شروع کرد خیلی ها پیش بینی می کردند او به زودی به یک ستاره بدل خواهد شد و جای ستاره هایی مثل رضا گلزار و بهرام رادان را خواهد گرفت، پیش بینی ای که هیچ وقت نه در مورد او نه بعضی دیگر از هم نسل های او مثل مصطفی زمانی اتفاق نیفتاد.

عبادی در این باره می گوید: «اینکه من و هیچ کدام از هم دوره ای هایم ستاره نشدیم به خاطر این بود که کلا سینمای ما جلوی روند ستاره شدن بازیگران را گرفته است. یعنی ما یک مقطع کوتاهی را داشتیم که این ستاره سازی به حد اعلای خودش رسید و بعد از آن این روند رو به افول رفت و جلوی آن را گرفتند. یعنی نگذاشتند که این اتفاق دیگر بیفتد و شاید نمی خواهند که سینمای ما ستاره ای داشته باشد. من هم جزو بازیگرانی بودم که قربانی این تصمیمات شده ام و فکر می کنم حالا ما باید راه و روش دیگری را باید برای ستاره شدن انتخاب کنیم. ما باید سعی کنیم انتخاب های درستی داشته باشیم و همینطور از روش های دیگری که در صنعت سینما وجود دارد استفاده کنیم اما دیگر کار به آن راحتی سابق نیست که صرفا یک بازیگر خوش قیافه و جوان بیاید چهارتا کار نقش یک بازی کند و ما دیگر از فردا به او ستاره بگوییم.»

دانیال عبادی

دانیال عبادی درباره خود می گوید: 
من بسیار منطقی هستم و معتقدم که از چیزی نباید ترسید، اگر هم ترسی باشد از چیزی است که نتوان برایش دلیل و توجیهی پیدا کرد. من تمام تلاشم را برای کارم می کنم اما فکر اینکه راه را اشتباه رفته باشم و به نتیجه دلخواهم نرسم، ترس که نه، نوعی قلقلک برایم به دنبال دارد.

دانیال عبادی در دو عروس

فیلم‌شناسی دانیال عبادی

فیلم های سینمایی دانیال عبادی

۱ –  دو عروس (۱۳۹۴)
۲ –  آتش بس۲ (۱۳۹۳)
۳ –  دریاکنار (۱۳۹۳)
۴ –  مجرد ۴۰ ساله (۱۳۹۳)
۵ –  کالسکه (۱۳۹۲)

۶ –  متل قو (۱۳۹۱)
۷ –  کاغذ خروس نشان (۱۳۹۰)
۸ –  پایان دوم (۱۳۸۹)
۹ –  قبرستان غیرانتفاعی (۱۳۸۹)
۱۰ –  یکی از ما دو نفر (۱۳۸۹)

۱۱ –  امشب شب مهتابه (۱۳۸۷)
۱۲ –  کریستال (۱۳۸۷)
۱۳ –  غیرمنتظره (۱۳۸۵)

سریال های دانیال عبادی

معراجی ها
راستش را بگو

در ادامه عکس های اینستاگرام دانیال عبادی و تصاویر بیشتر از این بازیگر خوش چهره سینما را خواهیم دید.

عکس های اینستاگرام دانیال عبادی

عکس های اینستاگرام دانیال عبادی

دانیال عبادی

اینستاگرام دانیال عبادی

اینستاگرام دانیال عبادی

اینستاگرام دانیال عبادی

عکس جدید دانیال عبادی

عکس های دانیال عبادی

عکس های دانیال عبادی

اینستاگرام دانیال عبادی

عکس های اینستاگرام دانیال عبادی

دانیال عبادی در دورهمی

دانیال عبادی در دورهمی

دانیال عبادی بازیگر

عکس های اینستاگرام دانیال عبادی + بیوگرافی و ازدواج

گردآوری: حیاط خلوت

منبع: ویکی پدیا، آریاپیکسل

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *