خانه > ورزشی > زیبایی و تناسب اندام > آموزش ورزش در خانه با تصویر / تناسب اندام با ۱۵ دقیقه ورزش

آموزش ورزش در خانه با تصویر / تناسب اندام با ۱۵ دقیقه ورزش

آموزش ورزش در خانه با تصویر / تناسب اندام با ۱۵ دقیقه ورزش
تمریناتی که در این مطلب آموزش داده می‌شود به دلیل شدتی بالایی که دارند، در زمان کم می‌تواند بیشترین نتیجه را برای کاهش چربی بدن و تناسب اندام به دنبال داشته باشد. اگر فرصت کافی برای باشگاه رفتن را ندارید، می‌توانید با انجام این تمرینات در منزل یا هر مکانی که مایل هستید، در کنار رعایت رژیم غذایی سالم، به تناسب اندام و کاهش چربی بدن دست پیدا کنید.

چگونه این تمرینات را انجام دهید؟

۱- قبل از انجام این تمرینات، ۵ دقیقه بدن را با حرکاتی مانند: اسکوات، حرکات دادن دست و پا در نرمش‌های مانند پرش پروانه و همچنین حرکت دادن کمر، زانو و گردن گرم کنید.

۲- تایمر را برای ۱۵ دقیقه تنظیم کنید. تمرینات را پشت سر هم انجام دهید و فقط زمانی که نیاز به استراحت دارید، توقف کنید. این کار را انجام دهید و تمرینات را تا پایان ۱۵ دقیقه ادامه دهید.

۳- تمرینات را هر دو روز یک بار انجام دهید و به مرور تعداد تکرارها را افزایش دهید.

۴- بعد از سه هفته می‌توانید مدت زمان تمریناتی که به منظور کاهش چربی بدن و تناسب اندام انجام می‌شود را به ۲۰ دقیقه افزایش دهید.

توجه: این تمرینات برای کسانی که اضافه وزن بالا و یا مشکلات زانو دارند توصیه نمی‌شود.

آموزش ورزش در خانه با تصویر
در حالت اسکوات قرار بگیرید، پاها را بیشتر از عرض شانه باز کنید و پنجه‌ها رو به بیرون باشد. سپس حرکت اسکوات را انجام دهید تا زانوها به زوایه ۹۰ درجه خم شوند، سپس مستقیم رو به بالا بپرید و به آرامی به موقعیت اول برگردید، این حرکت را ۱۲ بار تکرار کنید.
آموزش ورزش در خانه با تصویر
به وضعیت شنا سوئدی قرار بگیرید، به نحوی که بدن صاف باشد و پاها، کمر و گردن در یک راستا قرار بگیرند. تمان بدن را صاف نگه دارید. یک شنا سوئدی انجام دهید و وقتی که بالا آمدید دست چپ را به سمت شانه راست  حرکت دهید و آن را لمس کنید. سپس یک حرکت شنا سوئدی دیگر و انجام حرکت با تغییر دست. این حرکت را ۱۲ بار تکرار کنید.

آموزش ورزش در خانه با تصویر
مانند وضعیت شنا سوئدی قرار بگیرید، سپس با یک حرکت پاها را به سمت دست‌ها حرکت دهید و در ادامه مستقیم رو به بالا بپرید و به آرامی فرود بیاید، سپس دوباره به حالت شنا سوئدی قرار بگیرید برای ادامه حرکت. ۱۲ بار این حرکت را تکرار کنید.
آموزش ورزش در خانه با تصویر
چهارمین حرکت برای کاهش چربی بدن و تناسب اندام از مجموعه حرکات پلانک است، در این حرکت بدن باید کاملاً صاف باشد، پنجه پاها و ساعد با زمین تماس داشته باشند. در این حالت زانو چپ را خم کنید و به طرف آنرج دست چپ حرکت دهید، سپس پا را به وضعیت اول ببرید و برای طرف دیگر بدن نیز انجام دهید. این حرکت را نیز ۱۲ بار تکرار کنید.
آموزش ورزش در خانه با تصویر
در وضعیت اسکوات قرار بگیرید، سپس رو به بالا و طرفین بپرید. ۱۲ بار تکرار کنید.

آموزش ورزش در خانه با تصویر

در وضعیت شنا سوئدی قرار بگیرید، پاها، کمر و گردن صاف باشند. سپس به آرامی دست راست و پای چپ را بلند کنید، طوی که دست راست موازی با زمین باشد. به موقعیت اول برگردید و حرکت را برای طرف دیگر تکرار کنید.  برای هر طرف ۳ بار تکرار کنید.

آموزش ورزش در خانه با تصویر
پاها به اندازه عرض شانه باز شوند و دست‌ها نیز روی هم در جلو سینه قرار بگیرند، سپس زانو را خم کنید و در این حالت رو به بالا بپرید و به آرامی پایین بیایید. این حرکت را ۱۲ بار تکرار کنید.
منبع:علم ورزش

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *