خانه > زناشویی > آیا شما این عشق ها رو تجربه کرده اید؟

آیا شما این عشق ها رو تجربه کرده اید؟

عشق هایی که در زندگی تجربه می کنیم

شما تاکنون کدام نوع عشق را در زندگی تجربه کرده اید؟

برترینها: کلمه عشق برای بسیاری افراد تداعی گر یک احساس عمیق و رومانتیک است، اما تعداد کمی از ما ممکن است در زندگی عشق واقعی را تجربه کنیم.

آیا شما این عشق ها رو تجربه کرده اید؟

عشق به شکل کلاسیک خود کشش میان دو فرد است که عاشق می شوند، تشکیل خانواده می دهند و بچه دار می شوند. شاید تاکنون احساساتی مشابه عشق در زندگی تجربه کرده باشید، و می خواهید بدانید که در کدام دسته قرار می گیرد. با ما همراه باشید…

 

عشق کودکانه

عشق کودکانه را همه افراد تاکنون تجربه کرده اند. و معمولا زمانی که کودک هستید اتفاق می افتد. این عشق پر از معصومیت است و شما با تمام وجود دلبسته شخص، حیوان و یا حتی شیء بخصوصی می شوید.

 

عشق به خود

آیا خود را شخص با اهمیتی می دانید؟ اگر اینطور نیست، شاید عزت نفس کافی ندارید و بهتر است در این مورد به دنبال چاره باشید. شما باید ابتدا عاشق خود باشید تا بتوانید به دیگری عشق بورزید. اگر غیر از این است لیستی از صفات مثبت و منفی و ویژگی های شخصیتی خود تهیه کنید. مطمئنا متوجه می شوید که چه انسان فوق العاده ای هستید. از دوست داشتن خود نهراسید و بدانید که لیاقت شما این است که دوست داشته شوید.

 

عشق یکطرفه

عشق یکطرفه یکی از چالش برانگیز ترین انواع آن است که به شما رنج و حس درد آوری می دهد. بسیاری از افرادی که عاشقشان می شوید احساسی متقابل نسبت به شما ندارند و این بسیار غم انگیز و مایه دل شکستگی است. اما این عشق شما را قوی تر و منطقی تر می کند. باید بیاموزید که خواسته و تمایلات احساسی خود را کنترل کنید تا بتوانید واقعیت های تلخ زندگی را بپذیرید. باید سعی کنید با این درد مبارزه کرده و از تمرکز بر این احساس مشکل ساز اجتناب کنید. به پیش بروید تا شانس های دیگری در مسیر زندگیتان قرار گیرد.

 

عشق افلاطونی

در این نوع عشق لزومی ندارد که احساسی فیزیکی و یا رومانتیک نسبت به شخصِ مورد تحسینتان داشته باشید. عشق افلاطونی در میان دوستان شکل می گیرد. معمول ترین نوع عشق است زیرا شما دائما با افراد مختلف کار و زندگی می کنید. ممکن است عاشق افرادی شوید که بسیار دوست داشتنی و یا زیبا هستند و یا الهام بخش شما هستند و ذهنتان را به مسائل معنوی هدایت می کنند.

 

 

عشق شهوانی

اینکه به کسی (معمولا از جنس مخالف) که شاید شناخت چندانی نسبت به او ندارید، گرایش فیزیکی پیدا کنید. در این نوع عشق معمولا جذب ویژگی و جذابیت های ظاهری یک فرد می شویم و ممکن است این احساس عمق چندانی نداشته و بزودی فروکش کند.

 

عشق خالصانه

این نوع عشق را نیز در فیلم ها دیده ایم. نوع قدرتمندی از عشق که قلب، جسم و روح فردی را بستایید. در این عشق هر دو شخص از عشق سرشارند و خود را خوشبخت ترین فرد جهان می دانند. بسیاری افراد معتقدند عشق واقعی تنها یکبار در زندگی اتفاق می افتد.

 

 

عشق دست نیافتنی

مانند زمانیکه عاشق یک هنرپیشه و یا فوتبالیست معروف شوید. مطمئنا همه افراد در مقطعی از زندگی خود با این بحران مواجه شده اند. در این عشق سن و سال شخص و اینکه چقدر دست یافتنی است اهمیتی ندارد. شما با وجود آنکه می دانید که رسیدن به او از نظر تئوری و عملی غیر ممکن است ولی قدرت خیالتان نمی تواند مانع از فکر کردن به او شود.

 

هر چه بزرگتر می شوید انواع عشقی که تجربه می کنید بیشتر و بیشتر می شود.

شما تاکنون کدام نوع عشق را در زندگی تجربه کرده اید؟ و کدامیک به نظر شما با قدرت ترینند؟

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

اضافه وزن در دوران بارداری

اضافه وزن در دوران بارداری امری طبیعی است. خداوند چندکیلوگرم چربی اضافه در بدن مادر …

یک دیدگاه

  1. من تا امروز عشق کودکانه ، عشق به خود ، عشق افلاطونی و عشق خالصانه رو تجربه کردم و به هیچ وجه علاقه ای به عشق های دیگر در لیست ندارم. بهترین تجربه هم همین آخریه! یعنی عشق خالصانه. امیدوارم نصیب همتون بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *