خانه > بیوگرافی > بیوگرافی و عکس های روشنک عجمیان+عکس همسر و دخترش

بیوگرافی و عکس های روشنک عجمیان+عکس همسر و دخترش

بیوگرافی و عکسهای روشنک عجمیان بازیگر و مجری تلویزیون

روشنک عجمیان بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین مجری می‌باشد. وی متولد ۲۰ بهمن ماه ۱۳۵۵ می باشد و در تهران زندگی می کند. کار تئاتر را با کلاس های بازیگری از سال ۱۳۷۲ شروع کرد و اولین کار تصویری او در همان سال بود.

بیوگرافی و عکسهای روشنک عجمیان

بیوگرافی و عکسهای روشنک عجمیان

روشنک عجمیان در دوره لیسانس رشته بازیگری را انتخاب کرد و در دوره فوق لیسانس رشته کارگردانی تئاتر را برگزید.

مهریار حمیدی همسر روشنک عجمیان می باشد و از وی یک فرزند دختر به نام “آروشا” دارد.

عکس روشنک عجمیان و همسرش مهریار حمیدی

عکس روشنک عجمیان و همسرش مهریار حمیدی

روشنک عجمیان علاوه بر بازیگری تئاتر و سینما تجربه اجرای برنامه‌های تلویزیونی را نیز دارد. او سال ۸۱ با برنامه چشم‌انداز اولین اجرای خود را به عنوان مجری تجربه کرد.

همچنین وی در زمینه مجری گری اجرای سه مسابقه پلکان (سال ۸۵)، همسران (سال ۸۸)، چهار در چهار (سال ۹۰)، و همچنین برنامه‌های چشم‌انداز و جام جم در جام در شبکه جام جم و برنامه فرصت برابر را در شبکه آموزش و برنامه ۱۰شب در شبکه نسیم و برنامه دست پختهای خودمونی در شبکه دو سیما بر عهده داشته است.

«این روزها خیلی به این موضوع فکر می‌کنم که چرا برخی بازیگران باتجربه مانند خانم ثریا حکمت باید در خانه بمانند و به جایش سن بازیگر دیگری را ۱۵، ۲۰ سال بالا ببرند تا نقشی را ایفا کند که نه از عهده‌اش برمی‌آید و نه مخاطب او را می‌پذیرد؟ دلیل این اتفاق مگر غیر از این است که انتخاب‌ها از روی معیار درستی انجام نمی‌شود؟!»

این جملات بخشی از صحبت‌های روشنک عجمیان است که در مورد کم‌کار شدن بازیگران باتجربه سینما و تلویزیون بیان می‌کند و از شرایط به‌وجود آمده گله‌مند است.

حتما همه علاقه‌مندان به مجموعه‌های تلویزیونی، حضور موفق این بازیگر را در «کوچه اقاقیا» و «جایزه بزرگ» و پس از آن در اجراهای تلویزیونی چند مسابقه پرمخاطب، به یاد دارند و حالا چند سالی می‌شود که او را در سریال‌های ایرانی نمی‌بینیم. همین بهانه خوبی است تا برای صفحه چهره‌های گمشده سراغی از او بگیریم و از کم‌کاری‌اش بپرسیم.

عکس روشنک عجمیان و دخترش آروشا

عکس روشنک عجمیان و دخترش آروشا

 بعد از سریال‌های «کوچه اقاقیا» و «جایزه بزرگ» کمتر شاهد حضور شما در تلویزیون بوده‌ایم دلیل این اتفاق چیست؟

بعد از حضور شما در دو سریال پر بیننده انتظار می‌رفت در کارهای بیشتری حضور پیدا کنید.  دلایل مختلفی دارد. اولین دلیل این بود که حدود چهار سال پیش خداوند دختری به من داد که ترجیح دادم تا دو سالگی‌اش هیچ کاری انجام ندهم. البته موفق نشدم چون پیشنهاد کار اجرا داشتم و هفته‌ای یک‌بار برای اجرا می‌رفتم و چند تله‌فیلم هم کار کردم. این ماجراها باعث شد که حضورم کمرنگ‌تر شود.

علت دیگر این است که من در این سال‌ها چندین تله‌فیلم کار کردم که در سال چیزی حدود هشت ماهم به این کار اختصاص پیدا کرد و از آنجایی که تله‌فیلم به نسبت سریال، کمتر به دیده شدن بازیگر کمک می‌کند، باعث شد حضورم در تلویزیون کمرنگ شود.

اما این اتفاق جنبه ناخوشایند دیگری هم داشت که باعث شد در ذهن کارگردانان و تهیه‌کنندگان کمرنگ‌تر شوم و پیشنهادات کارم کمتر شد؛ این روند فقط برای من پیش نیامده بلکه برای همه بازیگرانی که کار تله‌فیلم انجام دادند، اتفاق افتاده. البته مشکل دیگری هم بود و آن، فیلمنامه سریال‌هایی بود که می‌خواندم و می‌دیدم آنقدر ضعیف هستند که واقعا جایی برای کار کردن ندارند.

تصاویر جدید روشنک عجمیان

تصاویر جدید روشنک عجمیان

این اواخر هم که سفری به کانادا داشتم و دو پیشنهاد واقعا خوب سریال را به دلیل این سفر از دست دادم. در کنار تمام این موارد، موضوع دیگری هم وجود دارد که در حالت کلی بد نیست به آن اشاره کنم و آن روح حاکم بر فضای سینما و تلویزیون ما در سال‌های اخیر است.  در چند ساله اخیر همه چیز بر مبنای پول و پارتی پیش می‌رود و رابطه جایگزین ضوابط کاری شده است.

همان‌طور که شاهد هستید در این مدت افراد زیادی به‌نام بازیگر وارد عرصه شده‌اند که اصلا معلوم نیست از کجا آمده‌اند و براساس روابطی که دارند در کارها حضور پیدا می‌کنند و البته به همان زودی هم ناپدید می‌شوند. قسمت بدتر ماجرا این است که این دسته حتی دستمزدی هم نمی‌گیرند و کار می‌کنند و در این شرایط معلوم است تهیه کننده سراغ من نوعی که برای کارم شرایط دارم و دستمزد می‌گیرم، نمی‌آید.

در کنار اینکه من و هم‌نسلانم ۱۵ سال پیش که کارمان را شروع کردیم این تصور را داشتیم که همه چیز براساس ضوابط پیش می‌رود و به همین دلیل هم زمان زیادی را صرف تحصیل در رشته‌های هنری کردیم.

روشنک عجمیان در ادامه افزود: کسی مخالف حضور سوپراستارها نیست اما واقعیت این است که این افراد باید درس بخوانند و تجربه کسب کنند و در مدتی که آنها مشغول تحصیل هستند افرادی که قدیمی‌ترند و از قبل در این کار بوده‌اند فرصت‌های کارشان را از دست ندهند و آن افراد هم بعد از اینکه یاد گرفتند وارد کار شوند.

روندی که امروز شاهدش هستیم دقیقا متاثر از همین امر است که افراد خام وارد کار بازیگری می‌شوند و افراد کهنه‌کار بیکار می‌مانند. افرادی که حاضرند به خاطر مشهور شدن تحت هر شرایطی و بدون دستمزد کار کنند و این فاجعه را رقم بزنند.

بیوگرافی و عکسهای روشنک عجمیان

 روشنک عجمیان متولد ۲۰ بهمن ۱۳۵۵ در تهران می باشد

چرا در کار اجرا کمرنگ ظاهر می‌شوید؟
من به بازیگری بیشتر علاقه دارم. نمی‌خواهم خیلی درگیر کار اجرا شوم.

چند کار سینمایی و تلویزیونی خود را نام ببرید؟
کتاب قانون، ابراهیم خلیل‌الله، سریال دانی و من، مرد هزارچهره، کوچه اقاقیا و…

امسال در چه کارهایی بازی داشته‌اید؟
سریال راه در رو که عید از شبکه ۳ سیما پخش شد. تله فیلم مواظب خودت باش، یکی بود یکی نبود و تله فیلم نمای شیدایی که به مناسبت اربعین از تلویزیون پخش می‌شود.

برای کسانی که به بازیگری علاقه دارند چه توصیه‌ای دارید؟
روشنک عجمیان در مورد بازیگر بودن می گوید: در کلاس‌های بازیگری به ما آموختند اول انسان هستید و بعد بازیگر. معتقدم اگر به این جمله توجه کنیم در همه مراحل زندگی موفق خواهیم بود. به همین دلیل رعایت اخلاق حرفه‌ای و پایبند بودن به اصول اخلاقی خیلی اهمیت دارد.

عکسهای اینستاگرام روشنک عجمیان

عکسهای اینستاگرام روشنک عجمیان

 منظور از اخلاق حرفه‌ای چیست؟
روشنک عجمیان: رفتار و منش بازیگری خیلی مهم است. ممکن است کسی سوپر استار باشد، ولی اخلاق حرفه‌ای نداشته باشد. بازیگر باید وارسته و خاکی باشد. بعضی‌ها الفبای بازیگری را نمی‌دانند.

همه چیز در داشتن صورت زیبا نیست. برخی بازیگران چهره زیبایی ندارند، اما بازی خوبی دارند و بیننده از بازی و نقش آفرینی آنها بهره می‌برد. بازیگری که فقط به فکر عمل جراحی صورت خود است و نمی‌تواند اخم بکند، چطور می‌خواهد به بیننده حس خود را انتقال دهد؟ این کارها

تمرکز بیننده را می‌گیرد.

در فیلم کتاب قانون هنرمند ارزشمند پرویز پرستویی در پلان‌هایی که بازی نداشت جلوی من و دیگر همکاران می‌ایستاد و حتی گاهی اشک می‌ریخت تا حس من و دیگران خراب نشود. (در شرایطی که دوربین روی ایشان نبود احساس را به ما منتقل می‌کردند)

نقش گرفتن و این که پرکار باشید چقدر برایتان اهمیت دارد؟
برای گرفتن نقش دست به هر کاری نمی‌زنم و واقعیت این است که همه زندگی‌ شخصی و کاری‌ام را به خدا سپرده‌ام و برای همین مطمئن هستم، همیشه در جای درست قرار دارم و اگر نقشی به من پیشنهاد شود یا نشود حتما خیری در آن هست که من از آن بی‌خبرم.
برخی از بازیگران در مهمانی‌ها، جشن‌های سینمایی و… حضور چشمگیری دارند، اما شما انگار تمایل زیادی برای حضور در این جور مراسم ندارید؟
اگر وقت داشته و شرایط خانوادگی‌ام اجازه بدهد من هم در این مراسم حضور پیدا می‌کنم، اما واقعیت این است که بیشتر ترجیح می‌دهم کنار خانواده‌ام باشم و مثلا وقتی دخترم می‌خواهد بخوابد، کنارش باشم تا این که در یک مهمانی دوستانه یا کاری وقتم را سپری کنم.

عکس های روشنک عجمیان در سفر به اروپا

عکس های روشنک عجمیان در سفر به اروپا

بعضی از بازیگران می‌گویند به خاطر شغلشان ازدواج نکرده‌اند یا این که به خاطر حرفه‌اشان زندگی مشترکشان با چالش روبه‌رو شده است. چطور می‌توان بین کار و زندگی تعادل برقرار کرد که به هیچ کدام آسیبی وارد نشود؟
روشنک عجمیان: بازیگرانی که می‌گویند به‌خاطر شغلشان ازدواج نکرده‌اند به نوعی حق دارند چون حرفه ما نظم شغل‌های دیگر را ندارد و هماهنگی بین آنها دشوار است. برای مثال من الان شب‌کار هستم، صبح زود می‌رسم خانه، یک ساعت می‌خوابم، ساعت ۶ بیدار می‌شوم که دخترم را برای رفتن به مدرسه آماده کنم، بعد همسرم را بیدار می‌کنم و وقتی او هم سر کار می‌رود، می‌توانم چند ساعتی بخوابم و بعد از ظهر دوباره سر کار می‌روم. این مدل از زندگی ازخودگذشتگی لازم دارد که بعضی‌ها نمی‌توانند از پس آن برآیند چون خیلی سخت است. اما نباید چون هماهنگی بین زندگی مشترک و کار دشوار است از ازدواج چشم‌پوشی کرد. می‌توان کارها را جوری مدیریت کرد که همه چیز در جای درست خود باشد. وقتی خانواده آرام و سالمی داشته باشی در کار هم موفق‌تر می‌شوی، چون از خانواده‌ات انرژی و آرامش می‌گیری و سر کار از آن تغذیه می‌کنی.

آثار سینمایی روشنک عجمیان

سالنام فیلمکارگرداننقش
۱۳۸۷سوگندشاپور قریبدوست سوگند
۱۳۸۷کارناوال مرگرضا اعظمیان
۱۳۸۷یک اشتباه کوچولومحسن دامادیزن همسایه
۱۳۸۷کتاب قانونمازیار میریخواهر رحمان
۱۳۸۴ابراهیم خلیل‌اللهمحمدرضا ورزیهاجر
۱۳۸۱عشق فیلمابراهیم وحیدزادهمنشی

 

  آثار تلویزیونی روشنک عجمیان

سالنام سریالکارگرداننقش
۱۳۹۴حالت خاصافشین اربابیبازیگر مهمان
۱۳۹۲لبخند خداسیدمجید موسویانرضوانه
۱۳۹۱سایه روشنیوسف مرادیانسایه
۱۳۹۰راه در روسعید آقاخانیسیمین
۱۳۸۹تلنگرمحمد درمنش
۱۳۸۹دانی و منارژنگ امیر فضلی
۱۳۸۸مهمانپذیر سعادت ۲کریم سروبخش
۱۳۸۷طلاق در وقت اضافهمحسن یوسفی
۱۳۸۷کارآگاهانحمید لبخنده
۱۳۸۶پاتوقشاهین باباپور
۱۳۸۶مرد هزار چهرهمهران مدیری
۱۳۸۶یک وجب خاکعلی عبدالعلی زاده
۱۳۸۵پنجرهوحید حسینی
۱۳۸۴یک و نیم هفتهجواد رضویان
۱۳۸۴پیله های پروازحسین سهیلی زاده
۱۳۸۳هتل پاپلیتقی رنجبر
۱۳۸۳جایزه بزرگمهران مدیریآرزو
۱۳۸۲داغ عشقمهدی لباف
۱۳۸۱کوچه اقاقیارضا عطارانگلچهره
۱۳۸۱آتیهارژنگ امیر فضلی
۱۳۷۹لحظه قاصدکایرج حبشی
۱۳۷۸کاشانهقاسم جعفری
۱۳۷۷گوهر کمالعباس رنجبر

 روشنک عجمیان و همسر و دخترش

 روشنک عجمیان و همسر و دخترش

عکس جدید روشنک عجمیان 

عکس جدید روشنک عجمیان 

روشنک عجمیان در خندوانه

روشنک عجمیان در خندوانه

روشنک عجمیان در تاریخ ۳۰ تیرماه ۱۳۹۶ با حضور در برنامه دورهمی مهمان شبکه نسیم و مهران مدیری بود

روشنک عجمیان در برنامه دورهمی

روشنک عجمیان در برنامه دورهمی

گردآوری: بخش بیوگرافی حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *