خانه > بیوگرافی > بیوگرافی و عکس های بهرام شاه محمدلو (آقای حکایتی) + عکس همسرش

بیوگرافی و عکس های بهرام شاه محمدلو (آقای حکایتی) + عکس همسرش

بهرام شاه محمدلو در ۲۵ آذر ۱۳۲۹ در تهران به دنیا آمد. شاه‌محمدلو که کارگردان، تهیه کننده و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است.یکی از تشکیل دهندگان اولین گروه مرکز حرفه‌ای تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۵۰ بود.

بیوگرافی و عکس های بهرام شاه محمدلو (آقای حکایتی)

 

وی در سال ۱۳۵۲ تحصیلاتش را در رشته هنرهای نمایشی دانشکده هنرهای زیبا به پایان برده‌است. از آثار تلویزیونی وی می‌توان به مجموعه آقای حکایتی (کودک و نوجوان) و سریال گرگ‌ها در نقش هامون و همچنین بازی در نقش بن ‌یزید در سریال مختارنامه اشاره کرد. از فعالیت‌های وی در تئاتر، می‌توان ایفای نقش در نمایش افرا در سال ۱۳۸۶ و شرکت در نمایش دو لیتر در دو لیتر صلح در سال ۱۳۹۱ را نام برد.

بهرام شاه‌محمدلو همسر راضیه برومند نویسنده و بازیگر تلویزیون و تئاتر است.

بهرام شاه‌محمدلو و همسرش راضیه برومند

از آثار تلویزیونی وی می‌توان به مجموعه آقای حکایتی (کودک و نوجوان) و سریال گرگ‌ها در نقش هامون اشاره کرد. از فعالیت‌های وی در تئاتر، می‌توان ایفای نقش در نمایش افرا در سال ۱۳۸۶ و شرکت در نمایش دو لیتر در دو لیتر صلح در سال ۱۳۹۱ را نام برد.

زیر گنبد کبود یکی از کارهای شاخص بهرام شاه‌محمدلو در نقش آقای حکایتی است.

سری اول زیر گنبد کبود با نویسندگی ایرج طهماسب در سال ۱۳۶۶ کلید خورد. در سال ۱۳۶۸ و ۱۳۷۴ نیز نویسندگی مجموعه ۱۳ و ۱۴ قسمتی زیرگنبد کبود برعهده راضیه برومند بود.

سری اول این برنامه در سال ۱۳۶۶ و سری دوم در سال ۱۳۷۴ ساخته شد و بین زمان ساخت این دو سری ۸ سال فاصله بود. موسیقی این مجموعه ساخته بهرام دهقانیار است. در سال ۱۳۹۲ موسیقی این مجموعه با تنظیم جدید سام وفایی و در قالب یک نماهنگ منتشر شد.

بیوگرافی و عکس های بهرام شاه محمدلو (آقای حکایتی)

در این برنامه با یک قصه، موضوعی بیان می‌شد و وظیفه بعدی بر عهده بازیگران بود که به نحوی موضوع را بسط بدهند و مسئله‌ای که در داستان ایجاد شده بود را با کمک آقای حکایتی حل کنند.

در این میان، آقای حکایتی که شالی بر گردن و کتاب قصه‌ای بزرگ در دست داشت، به شیوه کاملا غیرمستقیم و بدون آنکه پندی دهد، تلاش می‎کرد تا آن پیام مورد نظر را به مخاطب کودک برنامه منتقل کند. در این لحظات بود که بازیگران با هم توافق می‎کردند که آقای حکایتی قصه‎ای را برایشان تعریف کند و بعد با یک ریتم تند دکور صحنه متناسب با داستان تغییر می‎کرد.

به گزارش حیاط خلوت بهرام شاه محمدلو بازیگر مطرح سینما و تلویزیون و شخصیت محبوب آقای حکایتی امشب مهمان خندوانه با اجرای رامبد جوان خواهد بود.

عکس بهرام شاه محمدلو در خندوانه

عکس بهرام شاه محمدلو در خندوانه

بهرام شاه محمدلو در نقش بن ‌یزید در سریال مختارنامه

بهرام شاه محمدلو در نقش بن ‌یزید در سریال مختارنامه

جمشید جهانزاده و بهرام شاه محمد لو در نمایش هملت کوچولو

جمشید جهانزاده و بهرام شاه محمد لو در نمایش هملت کوچولو

بیوگرافی و عکس های بهرام شاه محمدلو (آقای حکایتی)

گردآوری: حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *