خانه > بیوگرافی > بیوگرافی و عکس های جدید علیرضا جهانبخش هافبک تیم ملی

بیوگرافی و عکس های جدید علیرضا جهانبخش هافبک تیم ملی

بیوگرافی و عکس های علیرضا جهانبخش هافبک ملی پوش تیم ملی

علیرضا جهانبخش جیرنده ، فوتبالیست مرد ایرانی ، در بیستم مرداد ماه هفتاد و دو (۱۳۷۲/۵/۲۰) در جیرنده ، شهرستان رودبار ، استان گیلان دیده به جهان گشود. وی بزرگ شده قزوین می باشد. علیرضا جهانبخش در سال ۹۰ و زمانیکه تنها ۱۷ سال داشت، اولین بازی خود را برای داماش گیلان مقابل مس کرمان در لیگ برترفوتبال ایران انجام داده و به عنوان یکی از جوان ترین بازیکنان داماش تاکنون شناخته می شود. این فوتبالیستجوان، نخستین بازی ملی خود را برای تیم ملی دانش آموزان و در مقابل تیم ملی بلغارستان انجام داد. علیرضا جهانبخش نخستین بازی ملی بزرگسالان خود را در سه شنبه ۲۳ مهر ۹۲ در ورزشگاه آزادی تهران مقابل تیم تایلند در مقدماتی جام ملت‌ های آسیا ۲۰۱۵ انجام داد و اولین گل ملی خود را در پیروزی ۳ بر صفر در برابر تایلند در ۲۴ آبان ۹۲ به ثمر رساند.

عکس علیرضا جهانبخش در آلکمار

تیم های باشگاهی علیرضا جهانبخش

داماش

در سن ۱۷ سالگی در سال ۱۳۹۰ اولین بازی خود را برای داماش گیلان در لیگ برتر فوتبال ایران مقابل مس کرمان به عنوان یکی از جوان‌ترین بازیکنان داماش تاکنون انجام داد. در ۴۲ بازی در لیگ با داماش او ۱۰ گل به ثمر رساند.

ان.ئی. سی

فصل ۱۴–۲۰۱۳

در ۵ خرداد سال ۱۳۹۲، جهانبخش برای پوشیدن لباس ان.ئی. سی در لیگ فوتبال هلند با این باشگاه مذاکره کرد و بعد از تست پزشکی و اخذ ویزا و مجوز کار در ۱۱ خرداد سال ۱۳۹۲ با قراردادی سه ساله به طور رسمی به این باشگاه پیوست و اولین بازی خود را در برابر تیم RKC Waalwijk انجام داد. او همچنین اولین گل خود را در پیروزی ۸–۰ تیمش مقابل تیم Harkemase Boys در رقابت‌های جام حذفی فوتبال هلند به ثمر رساند. در ۱ دسامبر ۲۰۱۳ (۱۰ آذر ۱۳۹۲) جهانبخش برای تیمش دو گل به ثمر رساند و به پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل ای‌زی آلکمار در رقابت‌های لیگ کمک کرد.

فصل ۱۵–۲۰۱۴

در بازی افتتاحیه لیگ فوتبال هلند جهانبخش یک گل در پیروزی ۳–۱ تیمش در برابر پی‌اس‌وی آیندهوون به ثمر رساند. همچنین در ۲۹ اوت او دو گل به ثم رساند و دو پاس گل در پیروزی ۴–۱ تیمش مقابل تیم هلموند اسپورت ارائه داد. او در این فصل آمار ۱۲ گل و ۱۸ پاس گل از خود بجا گذاشت.در این فصل جهانبخش به عنوان برترین بازیکن دسته اول لیگ هلند برگزیده و برندهٔ گاو طلایی شد. او دومین خارجی بود که پس از کیسوکه هوندای ژاپنی، این افتخار را کسب می‌کرد.

آلکمار

فصل ۱۶–۲۰۱۵

او در تاریخ ۳ اوت ۲۰۱۵ با قراردادی پنج ساله به ای‌زد آلکمار پیوست. او در هفته‌های بیست و یکم و بیست و دوم در تیم منتخب لیگ هلند قرار گرفت. همچنین در هفته بیست و سوم در مقابلهراکلس با یک گل و یک پاس گل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

علیرضا جهانبخش در آلکمار

ورود علیرضا جهانبخش به لیگ هلند

در ۵ خرداد ۹۲ ، علیرضا جهانبخش برای پوشیدن لباس تیم NEC در لیگ فوتبال هلند با این باشگاه وارد مذاکره شده و بعد از تست پزشکی و انجام مراحل قانونی در ۱۱ خرداد ۹۲ با قراردادی سه ساله به طور رسمی به اینباشگاه هلندی پیوست و نخستین بار در برابر تیم RKC Waalwijk به میدان رفت. جهانبخش برابر تیمHarkemase Boys در رقابت‌ های جام حذفی هلند به ثمر رساند. در ۱ دسامبر ۲۰۱۳ (۱۰ آذر ۱۳۹۲) جهانبخشبرای تیمش دو گل به ثمر رساند و به پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل ای‌ زی آلکمار در رقابت‌های لیگ کمک کرده و نخستین بازی کاملاً تأثیرگذار خود را برای تیم NEC انجام داد.

علیرضا جهانبخش در لیگ هلند

در بازی افتتاحیه فصل ۱۵–۲۰۱۴ لیگ هلند، علیرضا جهانبخش یک گل در برابر پی‌ اس‌ وی آیندهوون به ثمر رساند. در این فصل جهانبخش به عنوان برترین بازیکن دسته اول لیگ هلند برگزیده و برندهٔ جایزه گاو طلایی شد. او دومین خارجی بود که پس از کیسوکه هوندای ژاپنی، این افتخار را کسب می‌کرد.

علیرضا جهانبخش هنگام دریافت جایزه گاو طلایی

افتخارات علیرضا جهانبخش 

فردی

دومین استعداد برتر لیگ برتر فوتبال هلند فصل: ۲۰۱۳–۱۴
برترین بازیکن نیم‌فصل نخست لیگ دسته یک فوتبال هلند فصل: ۲۰۱۴–۱۵
برترین بازیکن لیگ دسته یک فوتبال هلند فصل: ۲۰۱۴–۱۵
بازیکن ماه فوتبال آسیا در ژانویه ۲۰۱۶٫

تیم ملی

قهرمانی مسابقات زیر ۱۹ سال جنوب آسیا

بیوگرافی و عکس های علیرضا جهانبخش در هلند

علیرضا جهانبخش مهمان خندوانه

علیرضا جهانبخش در تاریخ ۲ مرداد ۱۳۹۶ مهمان خندوانه با اجرای رامبد جوان خواهد بود.

علیرضا جهانبخش در خندوانه+عکس

عکس اینستاگرام علیرضا جهانبخش

عکس پدر و مادر علیرضا جهانبخش

سلفی علیرضا جهانبخش، سروش رفیعی و سردار آزمون

بیوگرافی و عکسهای علیرضا جهانبخش ملی پوش فوتبال ایران

گردآوری: بخش بیوگرافی 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *