خانه > بیوگرافی > بیوگرافی و عکس های جدید ماهور الوند بازیگر فیلم دختر

بیوگرافی و عکس های جدید ماهور الوند بازیگر فیلم دختر

بیوگرافی و عکس های جدید ماهور الوند بازیگر فیلم دختر

بیوگرافی و عکس های جدید ماهور الوند

ماهور الوند بازیگر فیلم سینمایی دختر

ماهور الوند متولد تیر ۱۳۷۳ بازیگر تئاتر و سینمای ایران است .وی دانشجوی ترم ششم تیٔاتر هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

ماهور الوند دختر سیروس الوند کارگردان است و نخستین فیلم این بازیگر “دختر” نام دارد.او کارهایی در زمینه تئاتر هم انجام داده و جایزه تئاتر دانشجویی را هم دریافت کرده است.

«دختر» روایتی از یک دختر جوان است که به دلیل تفاوت نسل ها با خانواده اش به مشکلاتی بر می خورد، ماهور الوند بازیگر نقش ستاره است، دختری جنوبی که هم لهجه دارد و هم برای رسیدن به خواسته هایش دست به هر کاری می زند.

بیوگرافی ماهور الوند

نام: ماهور الوند
سن: متولد تیر ماه سال ۱۳۷۳
تحصیلات: دانشجوی تئاتر،هنرهای زیبا دانشگاه تهران

عکس های جدید ماهور الوند
عکس های جدید ماهور الوند
شروع فعالیت هنری 
من دانشجوی رشته تئاتر هستم و حضور در این محیط ها باعث می شود که از تست های بازیگری مختلف باخبر بشوم. از همین رو باخبر شدم که آقای میرکریمی برای فیلم جدیدشان از دخترهایی که هم سن و سال من هستند، تست می گیرد. به همین دلیل تماس گرفتم و به دفتر ایشان رفتم. آن جا بود که فهمیدم برای فیلم یک نقش دختر نمی خواهند و به جز یک نقش اصلی، چند دختر دیگر هم هستند. که همان جا با خودم گفتم نقش اصلی هیچ، ولی نقش های دیگر می توانند تجربه خوبی برایم باشند.
تست اول را که شامل موقعیت های مختلفی می شد، از من گرفتند. در همان جا هم به من گفتند برای نقش اصلی به دنبال یک دختر بومی هستند که خودش لهجه داشته باشد و نیازی به تمرین لهجه نباشد. از چند نفری هم تست گرفته ایم و نتیجه خوبی هم داشته، اما برای دخترهای دیگر که نقش کمی هم ندارند، باید انتخاب کنیم. بعد از تست به من گفتند که از بازی من راضی بودند و قرار شد تماس بگیرند.
ماهور الوند و میلاد کی مرام

بازی در فیلم های پدرش سیروس الوند 

هم پدرم و هم خودم خیلی دوست داریم با هم کار کنیم، اما هر دو با این موضوع موافق هستیم که شروع کار بازیگری من نباید با کار پدرم باشد. به این دلیل که فکر می کنم اگر قرار است من جایگاهی در این سینما داشته باشم، از طریق خودم و کارم باشد، نه با برچسب این که دختر سیروس الوند هستم و در فیلم پدرم بازی می کنم. در حقیقت با این کار به دنبال این بودم که حاشیه ها را تا جای ممکن کم کنم، چون به هر حال از بین که نمی توانم ببرم، ولی دلم می خواست نشان بدهم که با فیلم دیگری کارم را شروع کردم و راهم از پدرم جداست، با این که در آینده با هم کار خواهیم کرد، اما می خواستم اول جایگاه خودم را پیدا کنم.

ماهور الوند و دوستانش

ماهور الوند و دوستانش

تفاوت دخترهای دهه شصتی با هفتادی ها 

تفاوت که زیاد دارند، احساس می کنم که دغدغه های دهه شصتی ها به خاطر شرایط اجتماعی که داشتند، دغدغه های درونی تر، عمیق تر و حتی سیاسی تری بوده، ولی دغدغه های دهه هفتادی ها به سمت ظاهرسازی و شیطنت کردن رفته است.
حداقل در تهران این هست که خیلی از دخترهای دهه شصتی در مثلا پوشش به سمت تقلید از دهه هفتادی ها می روند.
این اتفاق هم می افتد، به هر حال هر دو نسل از یکدیگر تاثیر می گیرند، مخصوصا از نظر ظاهر. در عین حال که در برخی شرایط اصلا فرقی نمی کند در کدام دهه باشی، وقتی چیزی مد می شود، همه رعایت می کنند.
عکس های اینستاگرام ماهور الوند

رویای ماهور الوند

رویای من این است که با همه کارگردان ها کار کنم. رویای من این است که با کارگردان سخت گیر، منعطف، جوان، زن، باتجربه، فیلم اولی کار کنم که بعد از این بتوانم به شکل مشخص بگویم من در این زمینه یا از کار فلان کارگردان خوشم می آید. الان هیچ ایده ای ندارم.

ماهور الوند و میلاد کی مرام

ماهور الوند و میلاد کی مرام

عکس های ماهور الوند

عکس های ماهور الوند

 

گردآوری: حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *