خانه > زناشویی > دانستنی های جنسی > تغذیه مناسب افزایش نیروی جنسی و باروری

تغذیه مناسب افزایش نیروی جنسی و باروری

تغذیه مناسب افزایش نیروی جنسی و باروری

اگر امروز رژیم غذاییتان را به شکل صحیحی تنظیم کنید مطمئن باشید که بهترین رابطه جنسی را خواهید داشت و هر روز بهتر و بهتر می شوید.

در این مطلب با کمک گرفتن از متخصصین تغذیه و مطالعات اخیر، مواد غذاهایی مفید برای تقویت نیروی جنسی و باروری را معرفی می کنیم.

تغذیه مناسب افزایش نیروی جنسی و باروری

در تقویت نیروی جنسی، فایده غذا بیشتر از دوا است، ولی غذایی که بدین منظور انتخاب می‌شود، باید سه خصوصیت مهم داشته باشد: اول این‌که کثیرالغذا باشد؛ دوم، مولد ریح و باد باشد؛ سوم، مایل به گرمی باشد.

 

پس اگر غذایی دارای این سه خصوصیت باشد، مناسب‌تر است و فرد را از چیزهای دیگر بی‌نیاز می‌کند. اگر همه این خصوصیات در یک غذا جمع نباشد، می‌توان از چند غذا استفاده کرد.

 

میوه‌ها: انگور شیرین، انار شیرین، گلابی، خربزه شیرین رسیده، خرما، انجیر، نارگیل. برای مزاج‌های بسیار گرم، استفاده از هندوانه، خیار و شفتالو نیز مفید است.

 

سبزی‌ها: نعناع، تره، شلغم، ترب، شنبلیله، کلم، ترتیزک (شاهی)، هویج، کرفس، خارخسک (خصوصا اگر همراه با عسل پخته شود و به قوام برسد)، شبدر، مارچوبه و کنگر. افرادی که مزاج خیلی گرمی دارند، می‌توانند از همه سبزی‌های تر، حتی کاهو و کدو و خرفه و تخم خرفه نیز استفاده کنند. خوردن سبزیجات تازه‌ای که با روغن کنجد یا کنجد پخته شده باشد، هیجان را زیاد می‌کند.

 

لبنیات: شیر گاو و روغن آن (مسکه)، سرشیر گاوی با شکر، شیر شتر، شیر گوسفند و شیر بُز. شیر شتر در تقویت غریزه جنسی بسیار موثر است. می‌توان به‌مدت ۲۰ روز و در هروز به مقداری که قابل هضم باشد و بر معده سنگینی نکند، از این شیر استفاده کرد. استفاده از ماست نیز می‌تواند برای گرم‌مزاجان مفید باشد. شیر تازه همراه با میخک، دارچین و عسل یا شیر تازه گاو با ۲.۵ گرم خولنجان، یا شیر گوسفند با تخم گزنه، بسیار سودمند محسوب می‌شوند.

منبع:sarpoosh.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

۷ نشانه اینکه شوهرتان از ازدواجتان راضی است

دوست دارید بدانید که شوهرتان از ازدواج با شما رضایت دارد یا نه؟ این لیست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *