خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اقتصادی > جزئیات افزایش ناگهانی قیمت انواع شیرینی در سال ۹۶+لیست قیمت های جدید

جزئیات افزایش ناگهانی قیمت انواع شیرینی در سال ۹۶+لیست قیمت های جدید

نرخ جدید انواع شیرینی درجه یک برای اعمال در تهران بر اساس نامه اتاق اصناف تهران توسط اتحادیه صنف دارندگان قنادی شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران از روز گذشته به واحد صنفی قنادی اعلام شد.

جزئیات افزایش قیمت انواع شیرینی در سال 96+لیست قیمت های جدید
به گزارش حیاط خلوت به نقل از اقتصاد آنلاین، در این اعلامیه آمده است نرخ هر کیلوگرم “شیرینی تر و خامه ای” ۲۱ هزار و ۵۰۰تومان، “گل محمدی” ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان، “زبان و پاپیون” و “برنجی” ۱۸ هزار تومان و “کیک یزدی” ۱۳ هزار تومان است که باید به صورت خالص و بدون احتساب وزن جعبه فروخته شود.

بر این اساس وزن جعبه های نیم کیلوگرمی ۷۰ گرم، ۷۵۰ گرمی ۱۰۰ گرم، یک کیلوگرمی ۱۲۵ گرم، یک و نیم کیلوگرمی ۱۷۰ گرم، دو کیلوگرمی ۲۱۰ گرم و ۳کیلوگرمی ۲۶۰ گرم است.

حسین درودیان معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران در این ارتباط گفت: بر اساس مصوبه “خالص فروشی” وزن جعبه قبل از پر شدن شیرینی کشیده و وزن شیرینی به صورت خالص به مشتریان فروخته می شود.

وی تصریح کرد: هر واحد این خالص فروشی را اجرا نکند تخلف محسوب، برگه تخلف برای وی صادر و به تعزیرات سازمان حکومتی معرفی می شود.

پیش تر قیمت هر کیلوگرم شیرینی تر ۱۵ هزار تومان، زبان پاپیونی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، کیک یزدی ۹ هزار تومان و شیرینی برنجی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان بود.

بر اساس قیمت جدید انواع شیرینی بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته است. پیش بینی می شود با این افزایش قیمت شدید و ناگهانی تقاضای مردم برای خرید شیرینی کاهش خواهد یافت.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *