خانه > اخبار ایران و جهان > علت مرگ بنیتا / جمود نعشی چیست؟

علت مرگ بنیتا / جمود نعشی چیست؟

علت مرگ بنیتا / جمود نعشی چیست؟

پزشکان علت مرگ بنیتا را گرمای شدید و گرسنگی و جمود نعشی اعلام کرده اند در ادامه توضیحات کاملی درباره علت مرگ بنیتا  ۸ ماهه را بخوانید.

علت مرگ بنیتا / جمود نعشی چیست؟

علت مرگ بنیتا چه بود؟

بتینا دختر هشت ماهه پس از آنکه توسط دو سارق سنگدل ربوده شد، در خیابان های پاکدشت رها شد. بتینا که تنها هشت ماه داشت، طاقت شدت گرما و گرسنگی و تشنگی را نداشت. ماموران نیروی انتظامی، علت مرگ بتینا را گرمای شدید و گرسنگی و تشنگی اعلام کردند و گفتند: وقتی بتینا را یافتیم، او در حالت جمود نعشی بود…
قاتل بنیتا در بازجویی ها اعتراف کرده که پس از سرقت خودرو از مشیریه به همراه کودک، آن را همان روز در یکی از خیابان های پاکدشت آورده و پس از بالا کشیدن شیشه ها آن را رها کرده است.
ماموران پس از یافتن محل خودرو، مشاهده کردند خودرو زیر آفتاب شدید قرار دارد. شدت گرما به حدی بود که جسد کودک ۸ ماهه دچار جمود نعشی شده بود.
به گفته این منبع آگاه با توجه به شرایط محل قرار گیری خودرو و بالا بودن شیشه های خودرو به احتمال زیاد دختر ۸ ماهه به علت گرما و گرسنگی و تشنگی جان خود را از دست داده است. در حال حاضر با دستور قضایی جسد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است.
جمود نعشی چیست؟
به دنبال شل شدن اولیه جسد، با کوتاه شدن فیبرهای عضلانی جمود نعشی رخ می دهد. این حالت به علت تغییرات شیمیایی در پروتئین های عضلات بوجود می آید…
جمود نعشی معمولا در عضلات کوچکتر (مثل عضلات اطراف چشم و دهان، عضلات فک و انگشتان) زودتر دیده می شود و سپس به گردن، اندام فوقانی و تنه و بعد به اندام تحتانی گسترش می یابد. در یک محیط معتدل، جمود نعش ابتدا پس از ۴-۱ ساعت در صورت و پس از ۶-۴ ساعت در اندام ها مشاهده می شود. شدت جمود که خود را با مقاومت در برابر خم کردن مفاصل نشان می دهد، ۶ تا۱۲ ساعت پس از مرگ افزایش می یابد و سپس این حالت تا زمان شروع فساد نعشی باقی می ماند و بعد از گذشت ۲۴ الی۵۰ ساعت، شلی ثانویه ظاهر می شود.

#بنیتا # جسد بنیتا # مرگ بنیتا # گم شدن بنیتا # بنیتا گمشده # بنیتا ۸ماهه # پیدا شدن بنیتا # بنیتا گم شده # بنیتا هشت ماهه # گم شدن بنیتا # بنیتا پیدا شد #عکس بنیتا # ماجرای بنیتا # قتل بنیتا # قاتل بنیتا # جزئیات مرگ بنیتا # جزئیات قتل بنیتا # دزد بنیتا # پیدا شدن بنیتا # جسد بنیتا پیدا شد # عکس های بنیتا #دستگیری عاملان مرگ بنیتا # دستگیری قاتل بنیتا # اعتراف قاتل بنیتا # اعترافات قاتل بنیتا # گم شدن بنیتا # کشته شدن بنیتا # اعترافات # اعتراف # قاتل # علت مرگ بنیتا # جمود نعشی بنیتا # جمود نعشی چیست

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

کشف جدید ژاپنی‌ها عمر نامحدود را به انسان هدیه می‌دهد

کشف جدید ژاپنی‌ها عمر نامحدود را به انسان هدیه می‌دهد محققان ژاپنی موفق به کشف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *