خانه > اخبار ایران و جهان > فیلم توهین زینب موسوی شرکت کننده خنداننده شو به فرهنگ ایرانیان

فیلم توهین زینب موسوی شرکت کننده خنداننده شو به فرهنگ ایرانیان

انتقادات تند زینب موسوی از فرهنگ ایرانیان

به گزارش حیاط خلوت زینب موسوی شرکت کننده خنداننده شو معروف به امپراطور کوزکو انتقادهای تند و جنجالی درباره فرهنگ ایرانیان کرده است که در ادامه فیلم آن را مشاهده می کنید.

زینب موسوی : ما مردم به شدت بی فرهنگی داریم!

فیلم توهین زینب موسوی شرکت کننده خنداننده شو به فرهنگ ایرانیان

صحبت های تند و جنجالی زینب موسوی شرکت کننده خنداننده شو

دانلود و مشاهده فیلم های بیشتر

زینب موسوی معروف به امپراطور کوزکو

به گزارش ایرنا، زینب موسوی، کمدین جوانی که از رقابت‌های خنداننده شو در برنامه خندوانه حذف شد در برنامه آبان از دغدغه‌هایش گفت.
وی که پیش از این نیز با کاراکتری به نام «امپراطور کوزکو» در شبکه‌های اجتماعی توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده بود در این گفتگو ضمن اشاره به رسالت طنز در جامعه گفت: تعریف طنز در ذهن بسیاری از مردم چیزی است که آنها را بخنداند و اگر لازم باشد برای خندیدن کمی فکر کنند، نسبت به آن موضع می‌گیرند و حس می‌کنند از بالا به آنها نگاه شده است.

اما به نظر من رسالت طنز دقیقا همین است که مخاطبانش را به فکر کردن و دقت در مسائل پیرامونشان یا لااقل یک جستجوی ساده اینترنتی وادارد.

همچنین خالق شخصیت امپراطور کوزکو درباره این شخصیت گفت: کوزکو نماد انسان‌های زننده است که خود را دانای کل می‌دانند و حاضر نیستند بپذیرند که اشتباه کرده اند. من امیدوارم که مخاطبان این شخصیت با دیدنش بتوانند با آن وجه از خودشان روبرو شوند.

موسوی از سختی‌های کار به عنوان یک کمدین گفت و افزود: من این روزها، بسیار روزهای بدی را سپری می‌کنم. روزهایی که در آن علاوه بر فحاشی به خودم و خانواده‌ام در بسیاری از صفحات مجازی، با تهدیدهای فراوانی از اسیدپاشی تا زیر گرفتن با ماشین مواجهم.

گردآوری: حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *