خانه > اخبار ایران و جهان > ورزشگاه میزبان داربی استقلال پرسپولیس در آلمان مشخص شد+ عکس

ورزشگاه میزبان داربی استقلال پرسپولیس در آلمان مشخص شد+ عکس

به گزارش مشرق، با اعلام اسپانسر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار است این دو تیم در تاریخ ۲۵ تیرماه در آلمان به مصاف هم بروند که چندین بار تاکنون محل انجام بازی عوض شده اما با اعلام مسئولان برگزاری این بازی قرار است این دیدار در شهر بیله‌فلد آلمان که مرکز ایالت نرد راین وستفالن است برگزار شود. مسئولان برگزاری این دیدار کارهای انجام رزرو ورزشگاه را انجام داده و حتی پول هم به حساب طرف آلمانی ریخته‌اند.

ورزشگاه میزبان داربی استقلال پرسپولیس در آلمان + عکس

بر این اساس قرار است هشتاد و پنجمین دربی پایتخت در ورزشگاه شوکو آره‌نا برگزار شود که البته این ورزشگاه تا پیش از این بیله‌فلدر آلم نام داشت. این ورزشگاه که در شهر ۳۳۶ هزار نفری بیله‌فلد قرار دارد در سال ۱۹۲۶ تاسیس شده اما در سال‌های ۱۹۹۶ و ۲۰۰۸ مورد بازسازی قرار گرفته است.

 

این در حالی است که ابتدا این ورزشگاه ۳۴ هزار و ۲۲۲ نفر گنجایش داشت اما در بازسازی جدید تعداد ظرفیت تماشاگران به ۲۶ هزار و ۵۱۵ نفر تقلیل یافته است. در این ورزشگاه روزگاری علی دایی و کریم باقری دو اسطوره فوتبال کشورمان با پیراهن تیم آرمینیا بیله‌فلد به میدان رفتند و این ورزشگاه برای ایرانی‌ها غریبه نیست.

ورزشگاه میزبان داربی استقلال پرسپولیس در آلمان + عکس

ابعاد این ورزشگاه در ابعاد ۱۰۵* ۶۸ متر است و در این ورزشگاه چند باری تیم ملی آلمان بازی‌های خود را برگزار کرده است. چمن ورزشگاه شوکو آره‌نا چمن طبیعی است و قرار است تیم‌های پرسپولیس و استقلال در ساعت ۲۲ روز ۲۵ تیر ماه در این استادیوم به میدان بروند. شهر بیله‌فلد نزدیک به کشورهای هلند و فرانسه است و مسئولان برگزاری این بازی امیدوار هستند که ایرانی‌های زیادی بتوانند از این بازی استقبال کنند.

 

به نظر می‌رسد کارهای نهایی انجام این بازی در کشور المان صورت گرفته و به دلیل اینکه اسپانسر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال معتقد است تماشاگران ایرانی استقبال خوبی از این بازی خواهند داشت به همین دلیل شاید یک دیدار دیگر به جز این بازی در اروپا بین این دو تیم برگزار شود. این مساله البته هنوز قطعی نیست و همه چیز منوط به انجام توافقات نهایی در همه زمینه‌ها دارد چرا که پرسپولیس باید ۳۰ تیر در سوپرجام به مصاف نفت تهران برود و به همین دلیل برگزاری بازی دوم مستلزم هماهنگی‌های بسیار بیشتری است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *