خانه > بیوگرافی > افشاگری صبا کمالی + بیوگرافی و عکس های جدید صبا کمالی

افشاگری صبا کمالی + بیوگرافی و عکس های جدید صبا کمالی

 بیوگرافی و عکس های جدید صبا کمالی+افشاگری صبا کمالی درباره سینما

صبا کمالی , صبا کمالی اینستاگرام , افشاگری صبا کمالی

بیوگرافی و عکس های جدید صبا کمالی

صبا کمالی متولد ۲۵ آبان ۱۳۵۵ در ساری, بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. او در سال ۱۳۷۸ مدرک کارشناسی خود را از دانشکده سینما و تئاتر دریافت کرد و همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی می‌باشد. آغاز فعالیت‌های او در تئاتر به سال ۱۳۷۶ و در تلویزیون به سال ۱۳۷۸ بر می‌گردد. همچنین وی در سال ۷۸ با فیلم «متولد ماه مهر» ساخته احمدرضا درویش، نخستین بار سینما را تجربه کرد. وی در ۲۳ سالگی (۱۳۷۷) جایزهٔ نخست بهترین بازیگر را از سومین جشنوارهٔ تئاتر تهران برای بازی در نمایش «از عدمیت تا آدمیت» بُرد.

صبا کمالی در سریال های پس از باران-فتانه-رستگاران-آیینه های نشکن-کلانتر کیف انگلیسی-خوش نشین ها-سکوت مطلق و سریال شهریار بازی کرده است. جدیدترین فیلم سینمایی صباکمالی ، امپراتور جهنم است که در سال ۹۵ بازی کرده است.

صبا کمالی , صبا کمالی اینستاگرام , افشاگری صبا کمالی

عکس های صبا کمالی

 

صبا کمالی علاقه زیادی به شاعری و نویسندگی دارد.

اگر نویسنده می‌شدید اولین کتابتون را با چه موضوعی نگارش می‌کردید؟

از آنجایی که رشته اصلی من نویسندگی است اما به دلیل جنب و جوش زیاد نویسندگی را برای سنین بالاتر گذاشتم. سال ۷۶ با حسین پناهی که کار می‌کردیم، وقتی شعرهایم را می‌خواند خیلی به من می‌گفت که کتاب چاپ کنم و برایم مقدمه بنویسد که الان خیلی از این که به حرفش گوش نکردم پشیمانم.

اما ترجیح می‌دادم برای اولین کتابم، شعر هامو به چاپ برسانم. بعد هم در زمینه داستان کوتاه فعالیت کنم.

صبا کمالی و همسرش

صبا کمالی درباره کم کاری چند ساله گذشته خود می گوید: چند سالی است که دیگر کارهای سینمایی انجام نمی دهم این را هم باید بگویم که من از حدود شش سال پیش فوق لیسانس خودم را در رشته مدیریت بیزینس گرفتم و از آن زمان از عرصه سینما و تئاتر فاصله گرفتم و در واقع می خواهم فعالیت هایم را به سمت کارهای تجاری سوق دهم و خیلی از این موضوع خوشحال هستم. الان هم مدتی است که مجوز یک شرکت تبلیغاتی را گرفته ام و می خواهم در این زمینه فعالیت کنم. من وقتی وارد این عرصه شدم شرایط خیلی محترمانه تر بود اوضاع هنر نسبت به چند سال اخیر چه از نظر مالی و چه از نظر اخلاقی خیلی بهتر بود ولی چند سالی است که شرایط به گونه ای دیگری است. یک مقدار شرایط کاری وقیحانه شده است و من در شأن خودم نمی بینم که به سمت بازیگری پیش بروم مگر اینکه فضا خوب شود و کیفیت کارها افزایش پیدا کند در غیر این صورت من اجبار مالی برای کار بازیگری ندارم مضاف بر اینکه کار تئاتر را سالی یک بار انجام می دهم یعنی در زمانی که مخاطبان مرا در تلویزیون نمی بینند در تئاتر حضور دارم.

صبا کمالی , صبا کمالی اینستاگرام , افشاگری صبا کمالی

افشاگری صبا کمالی

افشاگری صبا کمالی درباره فساد کلان در سینما

برخی تهیه کنندگان سینما بارها او را تهدید کرده اند که اگر با آنها راه نیاید او را بیچاره و حذف می‌کنند. بازیگر فیلم سینمایی متولد ماه مهر در ادامه اشاره می‌کند:
ما به بهانه ارزشمندی آمدیم، نیامدیم که تن به هزار و یک چیز بدهیم. این عرصه برای من بسیار اهمیت دارد ولی چون اهمیت دارد فعلا خودم را کنار بکشم تا شرایط در شان هنرمند قرار بگیرد آنموقع با کمال میل شروع به کار کنم.

من یک مقدار گرفتار دشمنی‌های شخصی شدم، که به خاطر نه شنیدن از جانب من بوده است. هر «نه» ای که گفتم ۵ سال مرا به یک سمتی شوت کردند. مثلا چه بگویم… فلان تهیه کننده‌ای که خودش را منتسب به فلان وزارت خانه می‌کند، ساعت ۳ صبح به زور می خواهد وارد خانه من بشود و من با فحش ناموس بیرونش کردم.

از این موارد هزاران مدل وجود دارد. آنقدر زیاد است که هفتاد من مثنوی می شود. هنرپیشه‌های ما صرفا ملعبه هستند اصلا تصمیم گیرنده نیستند. تصمیمات را آدم های فاسد دیگری می گیرند. ما فکر می کنیم هنرپیشه‌ها بد هستند. خانم‌ها بد هستند. خیر اینگونه نیست. کسانی را انتخاب می کنند به دردشان بخورد. اینکاره باشند. جسم و روحشان کشش این مسائل را داشته باشد و هرکسی نتواند.

صبا کمالی , صبا کمالی اینستاگرام , افشاگری صبا کمالی

اینستاگرام صبا کمالی

فیلمهای سینمایی صبا کمالی 

  • متولد ماه مهر
  • چشمان سیاه
  • بوتیک
  • همیشه پای یک زن در میان است
  • امپراتور جهنم

صبا کمالی در پس از باران

صبا کمالی در پس از باران

سریال های صبا کمالی 

  • مهمان پذیر طوبی
  • پس از باران
  • فتانه
  • رستگاران
  • آینه های نشکن
  • کلانتر
  • راز شیوا
  • کیف انگلیسی
  • شهریار
  • خوش نشین ها

تئاتر های صبا کمالی 

  • از عدمیت تا آدمیت
  • مظلوم پنجم
  • دیوار شیشه ای

گردآوری: حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *