خانه > نیازمندی ها > معرفی بهترین مراکز خرید برای کودکان و نوزاد در تهران

معرفی بهترین مراکز خرید برای کودکان و نوزاد در تهران

حیاط خلوت؛ در دوران بارداری یکی از دغدغه های مادران خرید سیسمونی و لباس برای کودک دلبندشان است که در راه است.  شما می بایست طوری برنامه ریزی کنید تا با صرف حداقل وقت بهترین خرید را انجام دهید. برای این کار قبل از هر چیز لازم است بورس ها و مراکز خوب خرید تهران را بشناسید.
با این روش می توانید با توجه به بودجه ای که دارید نزدیک ترین و مناسب ترین مرکز خرید را انتخاب کنید و تنها با یک بار مراجعه خرید خود را انجام دهید. در تمام مراکز خرید بزرگ تهران، مثل میلاد نور، تندیس یا قائم، مغازه های لباس بچه یا لباس بارداری وجود دارد. اما در تهران چند جا هست که به طور تخصصی بورس لباس بچه و سیسمونی شده. بهتر است آن ها را بشناسید تا سریع تر و مطمئن تر خرید کنید.
معرفی بهترین مراکز خرید برای کودکان و نوزاد در تهران
در این مطلب غیر از بورس ها مغازه های کاربردی و مفید هم مشخص شده اند.
خیابان بهار
 خیابان بهار از سال ها پیش مهم ترین مرکز خرید برای بچه هاست. هم لباس دارد هم تمام وسایل سیسمونی مثل کالسکه یا شیشه شیر.
خیابان بهار یک خیابان بلند است که از تقاطع خیابان انقلاب مغازه های لباس بچه در آن شروع می شوند. بخش اصلی این مغازه ها تا خیابان سمیه است اما تا خیابان طالقانی و داخل خیابان سمیه هم مغازه های سیسمونی فروشی را می توانید پیدا کنید.
در فروشگاه های خیابان بهار لباس برای بچه ها از سن نوزادی تا نوجوانی وجود دارد. در خیابان بهار همه نوع لباس بچه ای می توانید پیدا کنید.
هم لباس خارجی مارک دار هم لباس ایرانی با قیمت مناسب. قیمت لباس های خیابان بهار نه خیلی گران است نه ارزان. یادتان باشد از فروشنده حتما تخفیف بگیرید.
خیابان بهار داخل طرح ترافیک است. بهتر است بدون ماشین بروید خرید. اما اگر برای تان سخت است، خیابان بهار جمعه ها صبح هم باز است. جمعه ها طرح ترافیک نیست.
غیر از لباس می توانید از فروشگاه های بهار برای فرزندتان کلاه، زیورآلات، اسباب بازی و هر چیز دیگری را که فکر می کنید و ممکن است کودک به آن نیاز داشته باشد، تهیه کنید.
بازار تهران
در بازار تهران همه چیز پیدا می شود. لباس بچه هم مستثنا نیست. بورس لباس بچه در بازار، در بین الحرمین پاساژ مهتاش است. طبقه دوم که بروید می توانید سیسمونی پیدا کنید.
اگر دنبال خرید کالسکه و باقی وسایل سیسمونی به صورت کلی هستید، می توانید به بازار سر بزنید. اجناس ایرانی و خارجی کاملا مشخص هستند و قیمت آن ها مناسب است.
 اگر خرید کلان دارید، می ارزد بازار بروید. اگر در بازار دنبال لباس بچه هستید می توانید به خیابان پانزده خرداد پاساژ کویتی ها هم سر بزنید. ۳ ۲ فروشگاه در آنجا هست که لباس های مارک دار با قیمت مناسب دارند.
خیابان شریعتی بالاتر از ملک
خیابان شریعتی حد فاصل ملک تا مطهری تازگی ها چند فروشگاه سیسمونی کنار هم باز شده. تنوع و بزرگی این فروشگاه ها به شما امکان می دهد علاوه بر لباس، اسباب بازی، کالسکه و بقیه لوازم مورد نیاز فرزندتان را خریداری کنید. قیمت های محصولات این فروشگاه ها به اندازه گاندی و سنایی نیست و چیزی حدود مغازه های خیابان بهار است.
خیابان ولیعصر روبه روی پارک ملت
روبه روی پارک ملت، بین مرکز خرید سایه و آب میوه فروشی ها چندتا مغازه فروش لباس بچه وجود دارد. آوای کودک، معروف ترین مغازه این قسمت است.
لباس های این مغازه ها همه خارجی و درجه یک هستند. لباس های مجلسی و مهمانی کودک تان را می توانید از آنها بخرید. اما قیمت های آن ها کمی بالاست.
خیابان مفتح
فروشگاه های لباس بارداری بورس خاصی ندارند. در پاساژ آرین و در مراکز خرید دیگر می توانید تک و توک این مغازه ها را پیدا کنید. اما اگر می خواهید با یک بار سر زدن، به چند فروشگاه دسترسی داشته باشید، می توانید به خیابان مفتح سر بزنید. مفتح شمالی حد فاصل خیابان مطهری و هفت تیر یک پاساژ کوچک هست که چند مغازه لباس بارداری در آن وجود دارد.
در این چند مغازه می توانید لباس بارداری مجلسی، مانتو، لباس اسپرت و دورهمی، لباس راحتی برای خانه، لباس زیر بارداری و هر چیز دیگری را که برای پوشش دوران بارداری لازم دارید، تهیه کنید.
سعادت آباد
دور میدان کاج در سعادت آباد پاساژ کوچکی به نام سروستان وجود دارد. در این پاساژ چند مغازه لباس بچه هست که ساکنان غرب تهران می توانند برای خرید به آن جا سر زنند.
قیمت اجناس این مغازه ها مثل سایر مراکز خرید است. غیر از لباس بچه می توانید وسایل سیسمونی را هم از این فروشگاه ها بخرید.
خیابان ولیعصر روبه روی پارک ساعی 
در خیابان ولیعصر روبه روی پارک ساعی، چند مغازه بزرگ سیسمونی فروشی هست. یکی از مغازه ها به اسم نی نی سالن تمام وسایل تخت، کمد، کالسکه و باقی وسایل سنگین سیسمونی را دارد.
نی نی سالن فروشگاه خیلی بزرگی است. انواع برند های مطرح سیسمونی مثل چیلک، چیکو و مادرکر را می توانید در آن پیدا کنید. کمی بالاتر فروشگاه بزرگ دیگری هست که وسایل کوچک سیسمونی، مثل شیشه شیر، لباس، اسباب بازی و حداکثر تخت کوچک را می توانید در آن پیدا کنید.
خیابان شریعتی تقاطع ضرابخانه
یک فروشگاه بزرگ در سه راه ضرابخانه هست به اسم نی نی سالن مادر. در این فروشگاه هم می توانید سیسمونی پیدا کنید هم لباس هم تخت و کمد کودک.
قیمت آن کمی بالا است اما چیزهای خوبی در آن پیدا می کنید. اگر فرصت خرید ندارید می توانید به آنجا سربزنید. نمونه خوبی از محصولات درجه یک بازار در اختیار شماست.
جمهوری
اگر دنبال لباس بچه با قیمت مناسب می گردید می توانید به خیابان ولیعصر، تقاطع جمهوری سر بزنید. این پاساژ در خیابان جمهوری سمت غربی تقاطع ولیعصر است.
درست کنار پاساژ بزرگ شانزه لیزه که پر از لباس مجلسی زنانه است. بیشتر جنس های این پاساژ ایرانی است اما اجناس خارجی هم در آن پیدا می شود.
در این پاساژ غیر از لباس، سیسمونی هم پیدا می شود. کمی جلوتر فروشگاه بزرگی هست به اسم کودک سرا. این فروشگاه جنس های خارجی دارد. کیفیت لوازم این فروشگاه درست مثل خیابان بهار است اما اجناس قیمت مناسب تری دارند.
سنایی و قائم مقام
این قسمت از شهر تازگی ها بورس لباس بچه شده. در خیابان سنایی، دور و بر میدان سنایی چند مغازه لباس فروشی شیک برای بچه ها هست.
همان کوچه ها را که به سمت شرق بروید و برسید به خیابان قائم مقام، حوالی میدان شعاع دو سه تا مغازه دیگر هست. مغازه های این قسمت از شهر بیشتر لباس می فروشند تا سیسمونی.
لباس های آن ها هم همه خارجی است. البته غیر از فروشگاه رولان که در خیابان قائم مقام است و یک برند ایرانی است. اگر قرار است برای بچه لباس های شیک و لوکس بخرید می توانید به این مغازه ها سر بزنید. البته لازم است بدانید که قیمت این لباس ها بالا است.
منبع: نی نی بان

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن‌های تبلیغاتی خلاقانه؛ هنر جذب مشتریان از طریق پیامک

متن‌های تبلیغاتی خلاقانه؛ هنر جذب مشتریان از طریق پیامک شرکت‌های مختلف برای تبلیغات خود باید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *