خانه > اخبار ایران و جهان > کشته شدن مرد داعشی توسط زن ایرانی در تهران!+عکس

کشته شدن مرد داعشی توسط زن ایرانی در تهران!+عکس

زن ایرانی شوهر داعشی خود را در خیابان دولت تهران کشت

زن ایرانی در یک اختلاف خانوادگی شوهرش را که از سر حلقه های داعش بود در خیابان دولت تهران به قتل رساند.شوهر داعشی

شوهر داعشی

 

عکس زن ایرانی قاتل شوهر داعشی

عکس زن ایرانی قاتل شوهر داعشی

ورود غیرقانونی زن جوان و شوهر داعشی اش به ایران

اردیبهشت سال جاری یک مرد عراقی ۴۲ ساله به نام موسی، توسط همسر جوان ایرانی اش در خیابان دولت تهران کشته شد. با ادعاهای قاتل که در تحقیقات اولیه پلیس، انگیزه اش را مسائل خانوادگی و ازدواج دوم فرد عراقی عنوان کرده بود مشخص شد که وی برخی مسایل را مطرح نمی کند. بنابراین تحقیقات بیشتر آغاز شد و این زن در اعترافات بعدی ادعا کرد:از شوهرم شنیده بودم که برای کار وارد یک گروه تروریستی – داعش شده و اسلحه را هم از آن ها گرفته است و قرار است به خاطر کار در آن گروهک هر ماه ۱۲ هزار دینار عراقی حقوق بگیرد و به بهانه دیدن پدرم در ایران به صورت قاچاقی وارد کشور شد.

وی همچنین مدعی شده که موسی – شوهرش یکی از سر حلقه های داعش بوده است که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده است.

تحقیقات ماموران مبنی بر چگونگی ورود این مرد به کشور و ادعاهای زنش ادامه دارد.

*************

ماجرای روز کشتن شوهر داعشی در خیابان دولت تهران

شلیک های مرگبار در خیابان دولت تهران

به گزارش حیاط خلوت به نقل از نمناک، ظهر شنبه ۹ اردیبهشت ماه سال جاری بود که صدای شلیک ۳ گلوله در خیابان دولت تهران ماموران پلیس Police را در جریان یک سناریوی قتل Murder قرار گرفتند و خیلی زود بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات ویژه همراه تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران در صحنه جنایت Crime حاضر شدند.

ماموران با حضور در محل با جسد مردی ۳۸ ساله روبرو شدند و دربررسی های ابتدایی مشخص شد که این مرد موسی نام دارد و اهل کشور عراق است.

در این مرحله ماموران پی بردند که تیراندازی مرگبار از سوی زن جوانی صورت گرفته است که با بررسی دوربین های مداربسته تصویر زن جوان به دست آمد و در ادامه ماموران پی بردند که این تیراندازی از سوی زن موسی صورت گرفته است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران به خانه مادربزرگ صفورا در منطقه قلهک رفتند و در این مرحله زن جوان در تماس مادربزرگش به خانه رفت و از سوی ماموران دستگیر شد.

صفورا ۲۴ ساله در همان تحقیقات ابتدایی به قتل شوهر عراقی اش اعتراف کرد و ماموران پی بردند این زن جوان دختر یکی از تاجرهای تهران است

صفورا پس از دستگیری انگیزه اش را به خاطر اختلاف هایی که با شوهر عراقی اش داشت اعلام کرد و پس از ۸ روز این زن جوان در برابر بازپرس پرونده و ماموران صحنه قتل را بازسازی کرد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *