خانه > فرهنگ و هنر > دنیای هنرمندان > کلیپ اعتیاد شقایق دهقان و واکنش همسرش مهراب قاسم خانی

کلیپ اعتیاد شقایق دهقان و واکنش همسرش مهراب قاسم خانی

کلیپ اعتیاد شقایق دهقان و واکنش همسرش مهراب قاسم خانی

اعتیاد شقایق دهقان , فیلم اعتیاد شقایق دهقان

کلیپی در شبکه های مجازی پخش شده است که در آن شقایق دهقان خود را یک معتاد معرفی می کند و پا ۱۵ سال پاکی که این کلیپ واکنش همسر شقایق دهقان را در پی داشته است .

مهراب قاسم خانی در اینستاگرام خود نوشت :

مهراب- آخه این همه دروغ؟ اونم دروغ به این بزرگى؟ واقعاً خجالت نمیکشن اونایى که اینجورى دروغ میگن؟ آدم دهنش وا میمونه. مگه میشه آخه؟… کجا پونزده سال پاکى؟ باور نکنید این حرفا رو.

به جان خودم صبح تا شب در حال مصرفه. کک میزنه، روشم شیشه. صنعتى و سنتى قاطى. اصلاً این همه که سرنگ تو خونه ما پیدا میشه تو بیمارستان پیدا نمیشه… والله… زندگى که نداریم از دست این… هى بهش میگم اقلاً به این بچه کوچیک رحم کن، ولى مگه گوش میده؟ همین دو سه روز پیشا هم داشت نویان رو میفروخت با پولش مواد بخره اجازه ندادم. الان هم ورداشته یه سرى کارتن یخچال و تلویزیون آورده تو خونه که شبا کارتن خوابى کنه. خلاصه که زندگى نذاشته واسه ما. مهراب این جمله ها را میگوید و بغض گلویش را میفشارد ولى از آنجا که مرد گریه نمیکند، میرود قدم میزند. شقایق هم از فرصت استفاده کرده و نویان را میزند زیر بغلش و میرود و میفروشد و با پولش کراک تقلبى میخرد و میزند و دماغش خشک میشود، میفتد و … اى بابا، ببخشید من باید برم. باز این نیروانا و نویان گل هاى منو ورداشتن ببرن ته حیاط بکشن. هر چى هم میگم خوب نیست آدم به وسائل بزرگترا دست بزنه گوش نمیدن

کلیپ اعتیاد شقایق دهقان

شقایق دهقان و ۱۵ سال پاکی !

دانلود و مشاهده فیلم های بیشتر

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *