خانه > اخبار ایران و جهان > اسید پاشی زن روی صورت شوهرش به خاطر انتقام!+عکس

اسید پاشی زن روی صورت شوهرش به خاطر انتقام!+عکس

توهین های مرد جوان تنها علتی بود تا همسرش نقشه اسیدپاشی شبانه را اجرا کند.این زن مدعی است چون همسرش او را طلاق نمی داد برای رهایی از دست همسر شیشه ای چنین سناریویی را طراحی کرد.

اسید پاشی زن روی صورت شوهرش به خاطر انتقام!+عکس

به گزارش حیاط خلوت به نقل از خبرفوری عقربه های ساعت ۴ صبح ١٩ مرداد را نشان می داد که مرد جوان با حس سوزش شدید روی صورتش از خواب پرید. او در یک لحظه همسرش را دید که با ظرفی در دست بالای سرش ایستاده است. سوزش صورتش به حدی بود که مرد جوان در همان لحظه های اول دریافت که قربانی اسیدپاشی از سوی همسرش شده است.

شقایق که بعد از اسیدپاشی با صدای فریادهای سوختم سوختم همسرش متوجه وخامت ماجرا شده بود بلافاصله با اورژانس تماس گرفت و بدین ترتیب مرد جوان راهی بیمارستان شد.شدت سوختگی در حدی بود که بلافاصله مرد جوان تحت عمل جراحی قرار گرفت و همسرش بازداشت شد.

شقایق زمانی که در مقابل بازپرس محسن مدیرروستا قرار گرفت به اسیدپاشی اعتراف کرد و گفت: همسرم مدام مرا کتک می زد و به من توهین می کرد هر بار هم که از او خواستم جدا شوم او مخالفت کرد. برای اینکه از دست توهین ها و کتک های همسر شیشه ای خلاص شوم تصمیم گرفتم روی او مایع ضدعفونی کننده بریزم تا کمی بترسد و طلاقم را بدهد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال پنجشنبه گذشته، خبری مبنی بر ابلاغ حکم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *