خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اجتماعی > اقدام زشت زن مطلقه در کوچه های خلوت مشهد!

اقدام زشت زن مطلقه در کوچه های خلوت مشهد!

به گزارش حیاط خلوت به نقل از رکنا؛ زن جوان برای رسیدن به طلاها کودکان به بهانه دادن خوراکی اقدام به ربودن طعمه هایش کرده و سپس نقشه سرقت طلاها را به اجرا می رساند.سردار کریمی رییس پلیس خراسان رضوی گفت: چندی قبل ماموران پلیس تربت جام در جریان ربوده شدن دو دختر بچه با انگیزه سرقت طلاهایشان در حاشیه شهر تیم ویژه ای از ماموران وارد عمل شدند.

اقدام زشت زن مطلقه در کوچه های خلوت مشهد

سردار کریمی گفت: بررسی‌های پلیسی حاکی از آن بود که زنی جوان عامل این سرقت‌ها بوده و سرقت مشابهی را نیز در شهرستان باخرز مرتب شده است.
بدین ترتیب ماموران با اقدامات فنی و تجسس های میدانی پی بردند که مردی همراه یک کودک برای فروش طلاهای بچه گانه به مغازه طلافروشی شهر باخرز مراجعه کرده است.

همین کافی بود تا ماموران به مغازه طلافروشی رفته و با بررسی دوربین های مداربسته تصویر مرد جوان را که اقدام به فروش طلاهای کودکانه کرده بود را به دست آوردند.
در ادامه ماموران صاحب مغازه طلافروشی را هدف تحقیق قرار دادند و وی ادعا کرد که مرد جوان مورد اعتماد است و به همین خاطر طلاهای کودکانه را بدون فاکتور خریداری کرده است.
رییس پلیس خراسان رضوی ادامه داد: ماموران در ادامه با تجسس های پلیسی موفق شدند مرد جوان را که فروشنده طلاهای کودکان بود را دستگیر کردند و وی که راهی جز اعتراف نداشت ادعا کرد که زن جوان اهل منطقه مشهد ریزه است و با توجه به اعتمادی که نسبت به او داشته اقدام به فروش طلاها زن جوان کرده است.
سردار کریمی گفت: مأموران انتظامی شهرستان تربت جام با اخذ نیابت قضایی به منطقه مشهد ریزه تایباد اعزام و پس از کنترل و مراقبت های نامحسوس متهم را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
متهم زن مطلقه که تبعه خارجی است و چهار فرزند دارد در اعترافات اولیه خود به پلیس گفت: با زیر نظر داشتن کودکان خردسالی که طلا داشتند آنها را به بهانه دادن خوراکی ربوده و با تاکسی های بین شهری به محل دیگری انتقال داده و اقدام به سرقت طلاهایشان می کردم.
بنا به این گزارش، زن جوان برای تحقیقات بیشتر و افشای دیگر جرائم احتمالی اش در اختیار ماموران پلیس قرار دارد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

رکورد تازه ایرانی‌ها در جهان که فکرش را هم نمی‌کردیم!

رکورد تازه ایرانی‌ها در جهان که فکرش را هم نمی‌کردیم! خواب، طبیعی‌ترین بخش زندگی است؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *