خانه > سرگرمی > خواندنی و دیدنی > امیر خسرو عباسی کیست ؟ / بیوگرافی و مصاحبه با امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما

امیر خسرو عباسی کیست ؟ / بیوگرافی و مصاحبه با امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما

امیرخسرو عباسی کیست؟

امیرخسرو عباسی نام همسر دوم بهاره رهنما می باشد.

وی که در زمینه لوازم آرایشی فعالیت می کند مالک برندهای آرایشی ژاکسی و هاینس می باشد در سال ۹۶ با بهاره رهنما بازیگر ازدواج کرد.

امیر خسرو عباسی کیست , مالک برند آرایشی ژاکسی

امیر خسرو عباسی کیست

همسر دوم بهاره رهنما

مهندس امیرخسرو عباسی مدیر شرکت پارس پخش کهن است که تولید ۱۲۰ فلم کالای ایرانی در صنعت آرایشی و بهداشتی با برند ژاکسی و هاینس (HIGHNESS-JUXI)  را انجام می دهند .

در سال ۹۵ به عنوان جوان کارآفرین برای راه اندازی تولیدات محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی معرفی شده است .

همچنین اولین کرم شتر مرغ در ایران توسط شرکت امیر خسرو عباسی تولید شده است .

ازدواج دوم بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی

بیوگرافی و مصاحبه با امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما

مالک برند آرایشی ژاکسی

ازدواج امیرخسرو عباسی با بهاره رهنما

امیرخسرو عباسی در ۴ شهریور ۱۳۹۶ با بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون،بهاره رهنما که مدتی پیش تبلیغات محصولات آرایشی اش را انجام میداد ازدواج کرد .

این مراسم ازدواج بسیار باشکوه و تشریفاتی برگزار شد .

◄حتما ببینید: تصاویر مراسم ازدواج دوم بهاره رهنما 

 

تبلیغ بهاره رهنما برای محصولات آرایشی هاینس

امیر خسرو عباسی کیست , مالک برند آرایشی ژاکسی

 

مصاحبه با امیرخسرو عباسی مالک برند ژاکسی و هاینس

لطفاً در ارتباط با ویژگی های تولیدات محصولات خود توضیحاتی بفرمایید ؟

ما با تولید بیش از ۱۲۰ فلم کالای ایرانی در صنعت آرایشی و بهداشتی با برند ژاکسی و هاینس (HIGHNESS-JUXI)گام های موثری برداشته ایم .یکی از ویژگیهای تولیدات ما این است که با کمترین هزینه کالاهایی با کیفیت بالا چه از لحاظ کمی و چه کیفی تولید نموده ایم.

محصولات تولید شده علاوه بر این که در ۳۰ سال گذشته در نوع خود بی نظیر است، توانسته بازار مناسبی نیز ایجاد کند به طوری که امروز در سراسر ایران محصولات ما مورد استفاده مصرف کنندگان قرار میگیرد.

 آیا محصولات شما تماما در ایران تولید میشود یا مواد اولیه را از خارج از کشور وارد می کنید ؟

کلیه محصولات ما مانند شامپو،کرم های مرطوب کننده و دست و صورت،مام اسپری،کرم شترمرغ  و تولیدات آرایشی ما در کشور تولید شده و امروز یکی از با کیفیت ترین محصولات ایرانی در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد.

مهندس عباسی افزود: اولین کرم شتر مرغ در ایران توسط شرکت ما تولید شده و تا قبل از آن فقط روغن شتر مرغ در کشور وجود داشت.

ما امروز توانسته ایم برای اولین بار مام اسپری با کیفیت در کشور تولید نموده و علاوه برکیفیت بسیار بالا این کالا را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مصرف کننده قرار دهیم.

مدیر شرکت پارس پخش کهن در زمینه اشتغال گفت:

 امروز در این شرکت بیش از ۱۰۰ نفر نیروی کار بصورت مستقیم و بیش از ۲۵۰ نفر بصورت غیر مستقیم مشغول به کار میباشند و امیدوارم در سال شکوفایی و اقتصاد مقاومتی با حمایت های لازم توسط مسئولان گام های موثری در زمینه اشتغال ایجاد نماییم.

وی در ادامه افزود : قطع وابستگی به خارج از کشور جز از معبر همراهی و اعتماد به تولیدکنندگان محصولات ایرانی میسر نخواهد شد.امروز ما مفتخر هستیم در کشور عزیزمان ایران با تلاش و همت فراوان توسط کارکنان و تکنسین های ایرانی در زمینه تولید محصولات خود با شرکت های بزرگ دنیا رقابت نموده و به جای خارج شدن میلیاردها ارز از کشور جهت واردات کالاهای مشابه از تولیدات داخلی استفاده نماییم.

به نظر شما ارائه تسهیلات به بنگاه های زودبازده اقتصادی چه تاثیری بر اقتصاد کشور دارند ؟

بنگاه های زودبازده تاثیر مطلوبی بر اقتصاد کشور دارند به شرطی که تسهیلات به بنگاه هایی داده شود که بتواند علاوه بر اشتغالزایی و افزایش تولید پایدار نیز باشند.

طرح بنگاه های زودبازده تجربه ای است که در بسیاری از کشورهای صنعتی جواب داده است.

اما یکی از مشکلات دریافت وام ها وثیقه ای است بسیاری از این بنگاه ها چون در ابتدای کار هستند و توان این کار را ندارند از گرفتن وام منصرف می شوند اما اگر تمیهداتی اندیشیده شود و اعطای این وام ها صورت دیگری بخود بگیرد طبعاً کارآفرینان رغبت بیشتری برای کار پیدا خواهند کرد.

 به نظر شما کارآفرین به چه کسی می گویند ؟

کارآفرین کسی است که از فکر و اندیشه خود در جهت خلق یک ایده کمک می گیرد.

این فکر و اندیشه هم به پیدایش فرصت های شغلی کمک می کند و هم باعث می شود تا از کم ترین امکانات به بهترین نتایج

دست پیدا کرد. کارآفرینان بدون دریافت هیچ گونه تسهیلاتی به دلایلی که عنوان کردم در این کار موفق بوده اند.

به امید روزی که بتوانیم ایرانی آباد از لحاظ اقتصادی داشته باشیم و این روزی به نتیجه خواهد رسید که امکاناتی که در اختیار کارآفرینان قرار می گیرد، با رویکردی جدید باشد.

گردآوری: حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

5 دیدگاه

  1. من خانم رهنما رو تحسین میکنم و خیلی خوشحالم برای این خانم نازنین، زندگی خصوصی هر کسی به خودش مربوط هست و احترام به عقاید و رفتار انسانها بخشی از دموکراسی هست. خانم رهنما براتون ارزوی شادی دارم ✋🏾

  2. سلام . درسته که هر آدم زنده ای باید زندگی کنه و خوب زندگی کردن حق هر کسیه . اما به همین راحتی قید زندگی مشترک رو زدن فکر نمی کنم کار راحتی باشه لااقل با فرهنگ ما نمی خونه. بعدش مراسم عروسی آنچنانی و عکسهای عاشقانه آنچنانی . نمی خوام بگم کار بدیه اما از خانم رهنما انتظار نداشتیم . برای خارجیا شاید اینها خیلی عادی و معمولی باشه برای ما …. حتما هنرمند عزیز کشورمون دارن فرهنگسازی می کنن . که قید زندگی مشترک رو زدن خیلی راحته و باید به دنبال دلمون باشیم و …خلاصه بعدشم با همسر سابقمون دوست بمونیم به خاطر بچمون . نمی خوام بگم چیز بدیه اما برای ما ایرانیها با این فرهنگ و احترام به حریم خانواده این کارها یه کم که نه خیلی زشته.

    • بله کاملا درسته

      • کار خانم رهنما اصلا درست نبود و الگوی خوبی برای جوانان نیست

    • چرا حرف غیر منطقی میزنین؟! کدوم قید ازدواج زدن؟! ایشون دوساله متارکه کردن و ازدواج مجدد حقشونه،در مورد همسر قبلیشونم هرچی گفتن خواستن احترامشون حفظ بشه،خوبه مث آزاده نامداری و فرزاد حسنی آبرویی واسه هم نمیذاشتن؟! این که مراسم هم گرفتن کار بدی نکردن،خوشحالن میخوان شادی کنن،شمام بودی همین مارو میکردی،منتها دستتون به آلو نمیرسه میگین ترشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *