خانه > فرهنگ و هنر > دنیای هنرمندان > بهاره رهنما : من و همسرم همه را به مهربانی خدا میبخشیم

بهاره رهنما : من و همسرم همه را به مهربانی خدا میبخشیم

بهاره رهنما : من و همسرم همه را به مهربانی خدا میبخشیم

بهاره رهنما با انتشار عکس و متن زیر عید قربان را تبریک گفت و همچنین گفت که در روز عرفه همه کسانی که به او و همسرش تهمت زدند و ناسزا گفتند را به مهربانی خدا می بخشند.

بهاره رهنما نوشت :

🌸🌺عید سعید قربان مبارک🌺🌸

و اما من و همسرم در این روز زیبای عید کنار ارامگاه شاهچراغ و با خًواندن دعای زیبای عرفه همه را به مهربانی خدا میبخشیم،همه انها که تهمت زدند و ناسزا گفتند و نفرین کردند،و یا انها که نزدیکتر بودند و بدیهی وبه جا بود که تبریکی بگویند و دریغ کردند،همه را و خصوصا برای آن عده که خشمشان را بر خبر پیوند دلهای ما سر ریز کردند؛ بله ،خصوصا برای آنها عشق ارزو کردیم تا بلکه مرهمی باشد بر دردها و کینه های کهنه و گره هایشان!

و البته و صد البته کلی هم از حمایت ها ،تبریک ها و کلمات زیبای اکثریت شما عزیزانم از همه جای کشور که واقعا حجمش دریایی بود غیر قابل تصور به وسعت همه ایران سپاسگزاریم، خداوند عزت و خوشی هاتون رو مستدام کنه و برکت ببخشه،الهی آمین

بهاره رهنما💍امیر خسرو عباسی.

پی_نوشت :با تشکر از مردم خوب و مهمان نواز شیراز که خاطره اولین سفر بعد از ازدواج ما را به بهترین شکل جاودانه کردند من همیشه گفته ام شیراز بهترین شهر دنیاست . به قول خواجه حافظ: شیرازی خوشا شیراز و وضع بی مثالش / خداواندا نگهدار از زوالش♡

بهاره رهنما , اینستاگرام بهاره رهنما

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

میکاپ زیبا نفیسه روشن بازیگر سریال رستگاری

عکس جدید نفیسه روشن نفیسه روشن در نقش طناز در سریال رستگاری بازی می کند …

یک دیدگاه

  1. خانم بهاره رهنما این شما نیستید که باید دیگران رو ببخشید بلکه این مردم هستند که باید شما رو ببخشن . ازدواج شما هیچ اشکالی نداره اشکال در اینه که شما ازدواجتون رو تو بوق و کرنا کردین متاسفم برا شما که خصوصی ترین عکساتونو رو معرض دید دیگران قرار دادی و باعث شکستن دلهایی شدی که کمتر از نصف سن شما رو دارن اما نمیتونن یه عروسی ساده بگیرن وشما در ازدواج دوم وبا این سن وسال عروسی مجِلل برگزار میکنی و از میکاپ کار تا تشریفات رو تبلیغ می کنی که البته با این کارت یه جورایی میخواستی باعث تبلیغ کار همسرت بشی حالا طلب کار مردم هم شدی.
    خانم عزیز شمایی که حدیث از امام صادق (ع) میگین که قضاوت نکنید سر خودتون میاد. یادتون باشه کسی که خودشو در مظان اتهام و قضاوت قرار میده مقصر خودشه نه دیگران.
    خانم رهنما در شرایطی که تو کشور ما این همه جوون عزیز میرن برا امنیت من و شما جون میدن شما که به اصطلاح خودتون هنرمندید و الگوی جوونا کاش مثل دیگر هنرمندان دیگه ازدواج میکردی و عکس عروسی و مدل کیف و کفش و تاج سرتونو پخش نمیکردی .
    خانم محترم اگه شما عکساتونو پخش نمیکردین مردم چیکار به شما داشتن که حالا مدعی شدین آنها رو بخشیدین !!!!
    شما مسئولین و باید فردای قیامت جواب بدین البته اگه اعتقادی داشته باشین
    حالا خواهشا مثل طلبکارا ادعا نکنین که من و همسرم همه رو بخشیدیم این ما هستیم که باید شما رو ببخشیم ….
    پس تا دیر نشده از مردم به خاطر پخش عکساتون با هر هدف و منظوری عذرخواهی کنید شاید خدا هم شما رو ببخشد.
    والسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *