خانه > بیوگرافی > جنجال عکس های لخت رئیس جمهور جوان و زیبای کرواسی! + بیوگرافی

جنجال عکس های لخت رئیس جمهور جوان و زیبای کرواسی! + بیوگرافی

در این مطلب از حیاط خلوت بیوگرافی “کالیندا کیتاروویچ” رئیس جمهور کرواسی و ماجرای جنجالی عکس های لخت “کالیندا کیتاروویچ” رئیس جمهور کرواسی را بررسی می کنیم.
بیوگرافی “کالیندا کیتاروویچ” رئیس جمهور کرواسی!
کیتاروویچ اولین رئیس جمهور زن کرواسی و در عین حال، جوانترین رئیس جمهوری است که تاکنون در این کشور به این مقام دست یافته است.
جنجال عکس های لخت "کالیندا کیتاروویچ" رئیس جمهور کرواسی!
وی فارغ‌التحصیل زبان انگلیسی و اسپانیایی در مقطع کارشناسی است و در سال ۲۰۰۰ میلادی کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشته روابط بین‌الملل از دانشگاه علوم سیاسی زاگرب دریافت کرد.
کیتاروویچ متولد ۲۹ آوریل ۱۹۶۸ و چهارمین رئیس جمهور کرواسی است. وی سابقه عضویت در پارلمان کرواسی و تصدی وزارت امور خارجه این کشور و همچنین معاونت دبیرکلی ناتو را نیز در کارنامه دارد. وی در سال ۲۰۰۸ نیز از سوی رئیس جمهور سابق کرواسی به عنوان سفیر این کشور در آمریکا انتخاب شد.
کیتاروویچ با بالا رفتن از پله‌های ترقی سرانجام در سال ۲۰۱۵ خود را مهیای ورود به رقابت‌های ریاست‌جمهوری کرواسی کرد و با طرح وعده‌های اقتصادی فراوان توانست در ۱۹ فوریه ۲۰۱۵ با کسب ۵۰٫۵ درصد مجموع آرا در این انتخابات پیروز شود.
  عکس همسر کالیندا کیتاروویچ رئیس جمهور کرواسی
عکس همسر کالیندا کیتاروویچ رئیس جمهور کرواسی
 کالیندا کیتاروویچ در سال ۱۹۹۶ با «جاکوب کیتاروویچ» ازدواج کرد و دارای دو فرزند ۱۲ و ۱۴ ساله است. همسر وی در سال ۲۰۱۰ متهم به استفاده شخصی از اموال دولتی شد و او مجبور شد برای خلاصی از این اتهام، تمام هزینه‌های این سوءاستفاده را پرداخت کند.
وی علاوه بر زبان کرواتی به چندین زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی و پرتقالی مسلط است و در دوران تحصیل از او تحت عنوان یک دانش‌آموز و دانشجوی نخبه و مستعد نام برده شده است.
رئیس‌جمهور جوان کرواسی به دلیل ظاهر خود همواره مورد توجه رسانه‌ها و از حواشی زیادی در محافل خبری و  شبکه‌های اجتماعی برخوردار بوده است. وی علاقه زیادی به فوتبال دارد.

عکس های کالیندا کیتاروویچ رئیس جمهور کرواسی!

سفر کالیندا کیتاروویچ به ایران

رئیس جمهور کرواسی کولیندا کیتاروویچ چند روز آینده به ایران سفر میکند این زن ۴۷ ساله که عالی ترین مقام کشور کرواسی میباشد به ایران خواهد امد.

البته وی سال گذشته نیز به ایران سفر کرد و با مقامات ایران دیدارهای مختلفی انجام داد.

دیدار کالیندا کیتاروویچ با دکتر روحانی در تهران در سفر کالیندا کیتاروویچ به ایران

دیدار کالیندا کیتاروویچ با دکتر روحانی در تهران در سفر کالیندا کیتاروویچ به ایران

ماجرای عکسهای جنجالی لخت کالیندا کیتاروویچ رئیس جمهور کرواسی

کالیندا کیتاروویچ یا کولیندا که عکس های نیمه برهنه او در شبکه های اجتماعی بسیار جنجال به پا کرده بود یک بار دیگر خبر اول رسانه های کشورمان قرار گرفته است.

در کشورهای اروپایی اکثر زنان در کنار سواحل دریا با پوشش زننده و نیمه برهنه ظاهر میشوند که این امر در این کشورها عادی میباشد و زنان اروپایی از اینکه تصاویر نیمه برهنه آنها منتشر میشود ناراحت نخواهند شد چرا که فرهنگ حاک بر کشورهای اروپایی درباره چنین اقداماتی خلاف عرف نیست.

جنجال عکس های لخت "کالیندا کیتاروویچ" رئیس جمهور کرواسی!

عکس های جنجالی لخت کالیندا کیتاروویچ رئیس جمهور کرواسی

بعد از انتشار خبر سفر رئیس جمهور کرواسی به تهران تصاویر نیمه برهنه این چهره سیاسی در شبکه های اجتماعی به سرعت دست به دست شد اما این تصاویر فقط تشابه چهره یک مدل امریکایی با خانم رئیس جمهور کرواسی است.

تصاویر زن نیمه برهنه ای که در شبکه های اجتماعی دست به دست میچرخد مربوط به یک مدل آمریکایی میباشد که فقط چهره اش شبیه خانم رئیس جمهور است.

گردآوری: حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

یک دیدگاه

  1. این خانم قلبم است💝 رئیس جمهوری است 👰ما هم رئیس‌جمهور داریم نگاه کنید👳کشور اوآباد شمولی ماهنوز درتحریم باشیم چرا باکشور های دیگررابطه برقرار نشودحتی آمریکا انگلیسی ها چرامارا ازبیکاری وازدواج من ۴۳له ام در نمیآورید بله کرواسی خوب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *